יישור שיניים בעיר

יישור שיניים אצל רופא שיניים מומלץ בעיר בני ברק

הצעות מחיר משתלמות ממיטב המומחים לטיפולי יישור שיניים בבני ברק

 

 

יישור שיניים בבני ברק מספק מזור עבור מטופלים המעוניינים לשפר את חיוכם ולשקם את שיניהם מבעיות רפואיות ופציעות שונות.

במסגרת התהליך, מרכיבים על השיניים מתקן מיוחד המכונה "גשר" (או לחילופין: "סמכים" או "קשתיות"), שמטרתו לייצר תזוזה הדרגתית ומבוקרת של השיניים עד ליישורן.

בעוד בעבר נהגו להשתמש בגשר מתכת שהותקן באופן קבוע על השיניים, התפתחויות בתחום הביאו להמצאתו של גשר שקוף שניתן לשליפה והחזרה מהירה. שיטה ידועה בשם "יישור שיניים אינויזליין".

השירות ליישור שיניים בגשר שקוף ניתן במרפאות רבות בעיר ומותאם עבור מגוון האוכלוסיות המגוררות בה, לרבות המגזר החרדי.

להלן מידע חשוב על יישור שיניים שקוף בבני ברק והאזור.

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    באילו גילאים ניתן לבצע יישור שיניים?

    האמת היא שאין כל הגבלה על הגיל שבו ניתן לעבור יישור שיניים. יחד עם זאת, גיל ההתבגרות המוקדם הוא הזמן האידאלי להתחלת התהליך.

    הסיבה לכך היא שבגילאים אלו, הלסתות והשיניים עוברות תהליכי גדילה ושינוי, וניתן לרתום את התזוזות הטבעיות הללו על מנת למקסם את תהליך היישור.

    יחד עם זאת, ניתן בהחלט לבצע יישור שיניים בגיל מבוגר ואף מבוגר מאוד. הכל תלוי בנכונות, במוטיבציה ובצרכי המטופל, כמו גם במצב הרפואי.

     

    משך הזמן של טיפול ליישור שיניים שקוף

    מדובר בתהליך מתמשך שמצריך אורך רוח וסבלנות, שכן תזוזת השיניים נעשית בתהליך איטי והדרגתי.

    בהכללה גסה, התוצאות המקסימליות מתהליך יישור שיניים שקוף יתקבלו בפרק זמן של כמה חודשים.

    עם זאת, משך הזמן הנדרש עד להשלמת התהליך הוא אינדיבידואלי ומשתנה בין אדם לאדם. יש כאלו שישלימו את התהליך תוך מספר חודשים ספורים בעוד אחרים יזדקקו לחצי שנה ויותר.

    צריכים פתרון מהיר יותר? ראו כאן.

     

    מהלך הטיפול ליישור שיניים בגשר שקוף

    ראשית הטיפול היא בפגישת ייעוץ המיועדת להעריך את מצב השיניים ולייצר תכנית טיפולית. באמצעות סריקות דיגיטליות משוכללות, נעשה דגם ייחודי של שיני המטופל, אשר ישמש לייצור הסמכים השקופים.

    יש להרכיב את הסמכים במשך רוב שעות היממה, גם ביום וגם בלילה, למעט שעתיים המיועדות למנוחה, אכילה והקפדה על היגיינת הסמכים, השיניים והפה.

     

    היתרונות ביישור שיניים שקוף בבני ברק

    היתרון הגדול בשימוש בגשר שקוף על פני גשר "קוביות" ממתכת הוא המראה האסתטי. מדובר במתקן שקוף שכמעט ולא ניתן להבחין בו, כך שהוא איננו פוגם במראה החיצוני של המטופל. משמעות הדבר היא שהמטופל יכול להמשיך בחייו מבלי שדבר יסגיר את העובדה שיש לו גשר בשיניים.

    בעבר השיטה השלטת בתחום יישור השיניים היה גשר המתכת המסורתי, שהסב מבוכה ואי נוחות רבה עבור המטופלים. כיום, עם התפתחות ענף שיקום הפה והשיניים, ניתן ליישר את השיניים בתהליך נעים, חלק ודיסקרטי הרבה יותר.

    כמו כן, בניגוד לגשר המסורתי, את המתקן השקוף ניתן להוציא ולהחזיר באופן עצמאי ובכל עת, למשל לצורך צחצוח השיניים, אכילה או שתייה. אם בעבר היה צורך לבצע ניקיון של גשר המתכת בתהליך מעט מעיק, כיום השמירה על היגיינת הגשר השקוף הופכת קלה בהרבה.

    מאפיין זה הופך את ההליך לאידאלי לכל אדם בכל גיל. ואכן, המרפאות השונות מציעות יישור שיניים לילדים בבני ברק כמו גם יישור שיניים למבוגרים.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)