מעוניינים לעבור טיפול השתלת שיניים בגדרה? בשורות הבאות תמצאו מידע מקיף על האפשרויות העומדות בפניכם, שיטות, סוגים, מחירי טיפול ועוד.

השתלות שיניים מהוות קדמה טכנולוגית ורפואית בענף רפואת השיניים, ומאפשרות שחזור של שיניים קבועות בעבור מטופלים אשר סובלים משיניים חסרות או שיניים חולות ופגועות, שאינן ניתנות לטיפול ולשיקום באמצעות מגוון הטיפולים המסורתיים.

השתלת שיניים בעיר גדרה יכולה לספק מענה לחוסר בשן יחידה או למחסור במספר שיניים, עוקבות או נפרדות, ועד לצורך בשחזור והשתלת שיניים בכל הפה.

 

השתלת שיניים בגדרה

השתלת שיניים בגדרה השוואת מחירים – דנטלגייד

 

 

שתלים דנטליים בגדרה – רפואת שיניים מתקדמת גם בפריפריה

הפיתוחים הטכנולוגיים אשר מאפשרים הנגשה של שירותים מתקדמים: השתלת שיניים ממוחשבת, השתלת שיניים ביום אחד ואחרות, אינם נחלתם של ערי המטרופולין בלבד, והגיעו גם לערי הפריפריה, ביניהן העיר הדרומית גדרה. ללא צורך בנסיעות חוזרות ונשנות לערים סמוכות ורחוקות, השתלת שיניים ביום אחד בגדרה לצד סוגי השתלות שיניים נוספות – ניתנת לביצוע במרפאות שיניים מובילות ובאמצעות מומחים בעלי שם בתחום כירורגיית הפה והלסת.

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלות שיניים בגדרה ובכלל – שיטות וסוגי טיפול

     

    ✔️  השתלת שיניים מסורתית

    השתלת שיניים מתבססת על החלפת השן המקורית החסרה/הפגועה, בשתל זעיר, במבנה של בורג, אשר מוחדר אל עצם החניכיים ומתמזג בה. הטיטניום הוא יסוד מתכתי בעל תכונות של עמידות וחוזק, אינו מחליד ואינו סופח אליו חומרים אחרים, מה שמאפשר לו התמזגות טבעית בפה מרות היותו עצם זר.

    לאחר תקופת ההתמזגות והקליטה של השתל בעצם החניכיים, תתבצע חשיפה של השתל, תוך הסרת רקמות עור אשר מכסות אותו, ובניה של כותרת שן מעליו, תוך כיסוי אסתטי באמצעות כתר מחומרים לבנים המדמים שן טבעית.

    שיטה זו להשתלת שיניים היא השיטה המסורתית והמוכרת, אשר מתבססת על קיום של עצמות חניכיים יציבות בצפיפות עצם מיטבית, לצורך יצירת בסיס לשתלים.

    במידה וקיים חוסר בעצם חניכיים אשר מגבילה את היכולת להחדרת שתלים דנטליים ולקליטה ויציבות שלהם בפה, עשוי להידרש ניתוח להשתלת עצם, במהלכו יוחדרו פרופיל עצם אל החניכיים לצד שכבת שימור ומיגון, ליצירת התשתית הנדרשת להשתלת שיניים.

     

    ✔️  השתלות שיניים אול און 4/6

    כאשר קיימת מגבלת השתלת שיניים בשל מחסור בעצם, ניתוח השתלת עצם אינו הפתרון היחידי, וניתן לבצע השתלות בשיטת אול און 4/6 המסתייעות בעצמות הלסת היציבות יותר, לצורך השתלה של מספר בודד של שתלים, ארבעה או שישה על פי צורך, ומעל השתלים הללו להציב גשר שיהווה בסיס לכלל השיניים החסרות.

    השתלת שיניים בלייזר

    השתלת שיניים בלייזר מתבססת על שיטת ההשתלה המקורית, אולם מקצרת משמעותית את זמן הטיפול, כאשר השימוש בטכנולוגיית הלייזר מאפשר עקירה של שיניים קיימות והחדרה של שתלים ללא פגיעה ברקמות הרכות וברמת דיוק גבוהה, מה שמאפשר מעבר חלק ומהיר בין תהליכים ללא צורך בהמתנה, תוך הפחתת כאב ורגישות.

     

    ✔️  השתלת שיניים ממוחשבת

    למידע מורחב על השיטה לחצו כאן.

     

    מחיר השתלת שיניים בגדרה – כמה עולה?

    השתלות שיניים כרוכות בעלויות שאינן מבוטלות, ועשויות לעמוד על אלפי שקלים ועד עשרות אלפי שקלים, בהתאם לצרכי הטיפול. מחיר השתלות שיניים בגדרה בדומה למחיר הטיפולים הללו בכל הארץ, מושפע ממספר גורמים בניהם:

    1) כמות השיניים הנדרשות להשתלה

    2) סוג ההשתלה המיועדת

    3)  מצב העצם והצורך בטיפולים מקדימים דוגמת השתלת עצם, הרמת סינוס או השתלות מתקדמות.

    4)  סוג השתלים (קלאסיים, השתלה בזאלית, שתלי זיגומה וכדומה)

    5)  סוג הכתרים

    6)  סוג הרדמה (מקומית, מלאה, סדציה)

    7)  ניסיון ומוניטין של הרופא המטפל

    8 איכות השירות ושירותי המרפאה

     

    טווח מחירים של השתלות שיניים בעיר גדרה והסביבה עשוי אולי להיות נמוך במעט מטיפולים אשר מתבצעים בלב תל אביב, ולו בשל ההוצאות התפעוליות הנמוכות יותר, אולם בבחירה של רופא כירורג ומומחה פה ולסת לביצוע שתלים דנטליים בגדרה, או בכל עיר אחרת בישראל, מומלץ לתת את הדעת על הטיפול המקצועי באמצעות הטכנולוגיות המובילות לפני הכל.

     

    מחירון השתלות שיניים בגדרה
    מחיר מומלץ לטיפול
    מחיר השתלת עצם בפה בגדרה5,200 - 2,900 ₪
    מחירי השתלת שן טוחנת בגדרה 4,600 - 2,100 ש"ח
    עלות ממוצעת לשתלים דנטליים תוצרת חוץ
    במרפאות שיניים בגדרה
    5,500 - 2,300 ₪
    השתלת שתלים דנטליים בגדרה
    שתל בודד תוצרת ישראל
    4,500 ₪ - 2,500 ₪
    עלות עבור השתלת שיניים בגדרה ביום אחד63,000 ₪ - 37,000 ₪
    טווח מחירי השתלות שיניים בשיטת ALL ON 4/6 בגדרה65,000 - 35,000 ₪
    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)