אם גם אתם רוצים פה בריא, שיניים שאפשר לאכול איתן וחיוך מושלם ומתעניינים בהשתלת שיניים בראשון לציון, אז הגעתם למקום הנכון.

בשורות הקרובות תקבלו מענה למספר שאלות נפוצות הקשורות במעבר השתלת שיניים בראשון לציון – מתי כדאי לעבור השתלת שיניים? אילו סוגי שתלים וסוגי שיטות קיימים? מדוע צריך לעבור הכנות לפני השתלת שיניים בראשון לציון? איך בוחרים מרפאה להשתלות שיניים בראשל"צ? – הנה התשובות!

 

השתלת שיניים בראשון לציון

השתלת שיניים בראשון לציון – כל המידע על השתלות שיניים, התהליך, החלמה, מחירים ועוד

 

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    מדוע כדאי לעבור השתלת שיניים?

    אומרים שחיוך לא עולה כלום אבל הוא שווה הרבה. יש הרבה מן האמת בביטוי הזה, מחקרים כבר הוכיחו את ההשפעות החיוביות שיש לחיוך על הסביבה שלנו וגם עלינו, כך למשל כאשר אתם מחייכים כמעט תמיד הצד השני יחייך אליכם בחזרה וההתנהלות הכללית של כל סיטואציה תהיה נעימה יותר (אנחנו כמובן מתכוונים לחיוך אמיתי ולא מאולץ).

    החשיבות של החיוך והשפעתו החיובית על חיינו מעלות את ערכן של השיניים שלנו, שהרי החיוך הוא אינו מלא אם הוא לא מתבצע בשיניים חשופות ולכן הפן האסתטי במקרה זה הוא מהותי. זאת נוסף על חשיבותן הגבוהה במיוחד של שיניים בכל הקשור לדיבור, אכילה והתנהלות תקינה.

     

    מתי כדאי לעבור השתלת שיניים?

    בין אם חסרה לכם שן אחת בפה ובין אם אתם סובלים מריבוי שיניים חסרות, כדאי לכם לעבור השתלת שיניים. פעולה זו תשלים את השיניים החסרות, תעניק לכם חיוך אסתטי, תשפר לכם את הביטחון העצמי, יכולות הדיבור והלעיסה. גם אם חלף זמן רב שבו אתם ללא שיניים בפה, מה שבעבר היה בעייתי מבחינת היכולת לעבור השתלת שיניים בשל תהליכי ספיגת העצם המואצים במצב שכזה, הרי שכיום הדבר בהחלט אפשרי.

    זאת בזכות השיטות המתקדמות שפותחו לשם כך. חלק מהשיטות אפילו יכולות לשחרר אתכם לביתכם לתקופת החלמה קצרה ביותר עם שיניים מושלמות תוך יום אחד בלבד! מרפאות רבות מתמחה בביצוע השתלת שיניים בראשון לציון בשיטות מתקדמות ואתם רק צריכים להכיר אותן.

     

    השתלת שיניים

     

    השתלת שיניים בראשון לציון באמצעות שתלים מגוונים

    הטכנולוגיה לא מפסיקה להתפתח בתחום השתלות השיניים וכאשר תעברו השתלת שיניים בראשל"צ, כדאי לכם לוודא כי מדובר במרפאה שמיישרת קו עם החידושים האחרונים. חלק ניכר מחידושים אלו קשור למגוון השתלים שעומדים בפני רופאי השיניים לבחירה, מה שמאפשר התאמה אישית מרבית עבור כל מטופל.

    סוגי שתלים נפוצים שכדאי מאוד לדעת עליהם הם שתלים ארוכים מאוד כגון שתלי זיגומה, שתלים קצרים, שתלים בזאליים, שתלים חובקים, שתלים זוויתיים, שתלי בייקון ועוד. השתלים נבחרים בהתאם למצב עצמות הלסת של המטופל, גילו ומסגרת התקציב שלו.

     

    שיטות השתלת שיניים בראשל"צ

    השתלת שן בראשון לציון יכולה להתבצע במגוון שיטות ודרכים, בדומה לשאר הארץ, כאשר הדגש הוא התאמה אופטימלית של שיטת הטיפול למטופל. השתלת שיניים היא למעשה תהליך כירורגי המחייב מספר בדיקות מקיפות ומעמיקות בטרם מחליטים באיזו שיטה יש לטפל במטופל.

    השיטה הקלאסית מתבצעת בשני תהליכים מרכזיים אשר ביניהם ישנה הפסקה של עד חצי שנה והיא נפוצה בעיקר במצבים כאשר הפה צריך טיפול שתלים מקיף.

    כמובן שבתקופת ההמתנה מתאמים למטופל שיניים תותבות בכדי שגם טרם התקנת הכתרים בשלב השני, הפה של המטופל יישאר אסתטי. השיטה השנייה היא שיטת ההעמסה המידית אשר במסגרת שיטת זו "מעמיסים" את הכתרים בטווח זמן של עד 24 שעות מרגע ההשתלה. אולם במקרים מסוימים ניתן לבצע גם השתלת שיניים ביום אחד בראשון לציון.  השתלת שיניים ביום אחד תתבצע לרוב במקרים בהם יש צורך בהשתלת שן בודדת והצורך לפיצוי על הפער האסתטי הוא מהותי.

     

    הכנות לפני השתלת שיניים בראשון לציון

    לפני שעוברים השתלת שיניים בראשון לציון או בכל מקום אחר, יש לעבור מספר הכנות חשובות. הכנות לפני השתלת שיניים בראשון לציון עשויות לכלול:

    ✔️ הכנת הפה – באמצעות טיפולי חניכיים, עקירות ועוד.

    ✔️ צילומי הדמיה – מיועדים על מנת לאבחן את מצב העצמות ולקבוע היכן ובאילו זוויות להחדיר את השתלים הדנטאליים. החידוש הגדול בהקשר זה, שעשוי לסייע לכם לעבור השתלת שיניים ביום אחד בראשון לציון באחוזי הצלחה גבוהים הוא השתלת שיניים ממוחשבת, שכוללת הדמיה תלת ממדית מתקדמת של עצמות הלסת.

    ✔️ הכנת עצמות הלסת – במקרים של חוסר עצם קל עד בינוני, ניתן להשלים את מסת העצם הנדרשת להשתלה. הדבר נפוץ בעצם הלסת העליונה בהליך הקרוי "הרמת סינוס" או "השתלת עצם בחניכיים".

    במקרים בהם מדובר במספר בודד של שיניים או כאשר מצב עצמות הלסת מאפשר זאת, ההכנות הינן מינימאליות וניתן לעבור את ההשתלה בצורה מהירה ללא המתנה כלשהי.

     

    השתלת שיניים בראשון לציון

    השתלת שיניים בראשון לציון – הרופאים הטובים ביותר קרוב לביתכם

     

    מחירי השתלת שיניים בראשון לציון – במזומן או לחלק?

    השתלות שיניים, כידוע, דורשות השקעה כספית מצד המטופל. אולם השתלת שיניים בראשון לציון בזול היא לא משימה בלתי אפשרית. לפני שנצלול לעולם המחירים חשוב לציין כי כאשר מדובר בטיפולי השתלת שיניים התמחור הוא מאוד פרטני ותלוי בסוג השיטה, מספר השתלים, מצב הפה באופן כללי (כמו מצב החניכיים, למשל). אז איך תוכלו לדעת כמה עולה השתלת שיניים בראשון לציון?

    בצורה פשוטה מאוד – באמצעות השוואת מחירים. ביצוע השוואת מחירים לפני ביצוע השתלת שיניים הוא מהותית מאוד ויכולה לחסוך לכם לא מעט כסף. אול השוואת מחירים חשובה לא רק כדי שתוכלו לגלות מהו מחיר השתלת שיניים בראשון לציון, אלא גם כדי שתוכלו להיחשף למגוון השיטות והאופציות וכך לקבל החלטה מושכלת.

     

    השתלות שיניים בראשל"צ - מחירוןמחיר מומלץ לטיפול
    שתלים דנטליים תוצרת ישראל - ראשון לציון4,500 - 2,400 ₪
    שתלים דנטליים תוצרת חוץ - ראשון לציון4,400 - 2,300 ₪
    מבנה על שתל ראשון לציון950 - 650 ₪
    הרמת סינוס בראשון לציון כמה עולה13,500 - 3,600 ₪
    השתלת עצם בפהטווח: 5,200 - 2,900 ₪
    השתלת חניכיים בראשל"צ מחירים8,300 - 3,700 ₪
    השתלת שן קדמית בראשון לציון4,500 - 2,000 ₪
    השתלת שן טוחנת בראשון לציון4,700 - 2,100 ₪
    עלות השתלת שיניים ביום אחד בראשון לציון49,000 - 37,000 ₪

     

    איפה כדאי לעבור השתלת שיניים בראשון לציון?

    השתלת שיניים בראשון לציון יש לעבור במרפאה שעומדת במספר קריטריונים חשובים:

    ✔️ הובלה בתחום – מה שיתבטא במומחיות בכל השיטות המתקדמות להשתלת שיניים, כגון השתלת שיניים ממוחשבת, השתלת שיניים ביום אחד בראשל"צ, יישום של שתלים מתקדמים, טיפולי הרמת סינוס ועוד.

    ✔️ אסתטיקה – יש לבחור מרפאת שיניים בראשל"צ שמבצעת את כל הפעולות הנדרשות על מנת שההשתלה תעבור בהצלחה לא רק מבחינה תפקודית אלא גם אסתטית. כמובן שהיא גם תדאג לספק הדמיה מדויקת של תוצאות הטיפול הסופיות.

    ✔️ עלויות – השתלת שיניים היא אינה דבר זול, אך מרפאה איכותית תציע ללקוחות שלה מסלולי תשלום מגוונים עם פריסת תשלומים נוחה וללא ריבית.

    ✔️ בנוסף, חשוב מאוד לוודא כי אותה מרפאה מיועדת מציעה גם אחריות עבור השתלים והעבודה, והאם קיימת אפשרות לעבור את הטיפול גם בהרדמה מלאה, במידה ואתם סובלים מחרדה דנטלית.

     

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)