תושבי רמת השרון ומחפשים פתרון יעיל וקבוע לשיניים החסרות שבפיכם? אתם חייבים לשקול את פרוצדורת השתלת השיניים. מדובר בטיפול שיקום הפה הפופולארי והיעיל ביותר, כזה שכל אחד יכול לעבור אותו תוך תקופה קצרה יחסית. אילו שיטות להשתלת שיניים תמצאו בקליניקה איכותית ברמת השרון וכמה הדבר יעלה לכם? להלן התשובות.

 

שתלים לשיניים ברמת השרון – איתור מרפאה מומלצת בעיר

◄כמה עולה השתלת שיניים ברמת השרון והיכן הכי כדאי לעבור אותה?

◄השוו מחירי טיפול במרפאות מובילות ברמת השרון ובחרו את המתאימה לכם

 

השתלת שיניים ברמת השרון

השתלות שיניים ברמת השרון – השוואת מחירים

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלת שיניים ברמת השרון – כל השיטות הקיימות

    השתלת שיניים מתבססת על קדיחה בעצם הלסת של המטופל, הברגת השתלים הדנטליים אליה כשמעליהם מיושמים הכתרים, שהם תחליפי השיניים הנראים לעין.

    בקליניקה מובילה יציעו לכם מספר סוגי השתלות שיניים שמבוססות על ההליך הזה:

    * השתלה "רגילה" – אפשרות זו מיושמת כאשר עצם הלסת של המטופל עבה וארוכה מספיק על מנת לקדוח בה וליישם את השתלים וכאשר מעוניינים ליישם שתל אחד עבור כל שן. בהשתלה סטנדרטית ייושמו כתרים זמניים על השתלים שזה עתה נקדחו בעצם הלסת ולאחר מספר חודשים ייושמו הכתרים הקבועים. קיימת גם אפשרות לבצע את כל התהליך ביום אחד, כתלות במצב הפה של המטופל.

    * שיטת All on 4/6 – בשיטה הרגילה מיושם שתל אחד עבור כל שן, מה שאומר – עלות גבוהה מאוד למטופל כאשר מדובר על מספר רב של שיניים חסרות בפה. על מנת לחסוך בעלויות ככל שניתן, פותחה שיטה נוספת שמאפשרת יישום סט מלא של שיניים על גבי 4 עד 6 שתלים בלבד בכל לסת. רצוי לברר לגבי השיטה הזו מול רופא השיניים שלכם.

    * השתלה מונחית מחשב – זוהי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר להשתלת שיניים שעוזרת לרופא להחדיר את השתלים הדנטליים בדיוק במקום הנכון, בזווית ובעומק הרצויים. הדבר מתבצע בסיוע סד דנטלי שמיוצר במעבדות בחו"ל עבור כל מטופל ועל פי צילום ה- CT של הלסתות שלו. השיטה מעלה את אחוזי ההצלחה של הטיפול בצורה ניכרת.

    * שתלים מיוחדים – ישנם מקרים שבהם עצם הלסת נמצאת במצב לא טוב עבור קליטה טובה של השתל עקב תהליכי ספיגה מתקדמים. הדבר מתרחש בעקבות גיל מתקדם, שימוש ממושך בשיניים תותבות, שיניים רבות שחסרות בפה ובגלל מבנה שנכתב ע"י הגנטיקה. במצבים שכאלו לא ניתן להחדיר שתל רגיל לעצמות הלסת כפי שהן. לשם כך פותחו שתלים מיוחדים, ביניהם שתלי זיגומה (מוחדרים לעצמות הלחי) ושתלים חובקים (ללסת תחתונה) שמאפשרים גם למחוסרי מסת עצם משמעותית בלסת ליהנות מהשתלת שיניים איכותית.

     

    ומה עושים כאשר מצב הלסת אינו אידיאלי אך גם לא חמור מדי?

    במקרים שכאלה קיימת אפשרות נוספת והיא השתלת עצם בלסת. בטיפול זה עצם הלסת מעובה ומוארכת באמצעות עצמות בקר מרוסקות או חומרים אי- אורגניים שמעליהם מיושמת רשת רפואית וחומרים שמעודדים צמיחת עצם.

    במקרים ממש גבוליים ניתן לבצע את השתלת השיניים מיד לאחר השתלת העצם ובמקרים אחרים קיים הכרח להמתין מספר שבועות עד חודשים עד לצמיחת עצם חזקה שתקלוט את השתלים בצורה טובה.

     

    טווח מחירים של השתלות שיניים ברמת השרון – כמה עולה?

    המחיר של יישום שתלים דנטליים ברמת השרון הינו מאוד מגוון ותלוי במספר גורמים:

    • שתל בודד – החל מ- 2,500 ועד 6,000 שקלים כתלות בסוג ואיכות השתל.
    • All on 4/6 – השתלת סט מלא של שיניים בשיטה זו תעלה החל מ- 35 ועד 65 אלף שקלים בממוצע, כתלות במספר השתלים שייעשה בהם שימוש.
    • השתלת עצם בחניכיים – החל מ- 5,000 ועד 15,000 שקלים, כתלות במורכבות הטיפול.

    המחירים ממשיכים לעלות ככל שהטיפול הופך להיות מתקדם, מורכב יותר או כזה שכולל שימוש בשתלים מיוחדים למיניהם.

    למשל, במקרה של השתלה ממוחשבת, שימוש בשתלים חובקים, השתלה בתנאי הרדמה מלאה וגם יישום של כתרי זירקוניה במקום כתרים פשוטים שמאוחים למתכת. גם האפשרות של השתלת שיניים ביום אחד ברמת השרון תהיה בדרך כלל יקרה יותר.

     

    ומה לגבי ההחלמה?

    ובכן, החלמה מטיפול השתלת שיניים אינה אמורה להיות קשה מידי וכאשר מקפידים על הוראות הרופא, ניתן לחזור לשגרה תוך מספר ימים בודדים.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)