תאריך עדכון אחרון:

 

 

טווח מחירים של השתלת שיניים הוא רחב ונע בדרך כלל בין 30,000 ל-70,000 שקלים עבור פה שלם.

כמה עולה שתל? לכל השתלת שיניים מחיר קצת אחר – מדוע? הסיבה המרכזית היא כי יש מגוון רחב של רופאי שיניים וקליניקות אשר מציעים טיפול זה ולכל אחד מהם ניסיון שונה, איכות משתנה, סוגי שתלים שונים ושיטות טיפול אחרות.

איך בכל זאת תדעו איפה לעבור השתלות שיניים במחיר משתלם מבלי שאיכות הטיפול תיפגע? כל המידע בשורות הבאות.

 

השתלת שיניים מחיר - כמה עולה שתל

מחיר השתלת שיניים – כמה עולה שתל? המדריך של דנטלגייד

 

כמה עולה השתלת שיניים? מידע מקיף על מחירי הטיפול

כאשר מתכננים לעבור השתלת שיניים, יש לקחת בחשבון מספר גורמים. המחירים משתנים בין רופא לרופא, כשלפעמים מדובר בהבדל של עד פי שתיים, וכן יש מאפיינים אישיים לכל מטופל שמשפיעים על המחיר. לפני שמקבלים הצעת מחיר (ראו אפשרות להשוואת מחירים מהירה בין מרפאות מובילות בהמשך הדף) יש לבדוק נושאים אלו, ולהבין מדוע הבדלים אלו קיימים. על כך יעסוק מאמר זה בהרחבה.

מכיוון שכל מטופל מגיע עם רקע בריאותי וכלכלי שונה, יהיו קיימים הבדלים בסוגי הטיפול המוצעים. רופאי שיניים שונים ממליצים על תכניות טיפולים שונות, ולכן כדאי מאוד להיוועץ במספר רופאים, לפחות שלושה, מתוכם אחד שהוא מומחה בתחום. אף על פי שרופא שיניים רגיל מוסמך לבצע השתלה לפי החוק במדינת ישראל, מומלץ מאוד לשקול לראות גם רופא מומחה לרפואת חניכיים שנקרא גם פריודונט.

בין רופאים אלה יש להשוות מחירים וכדאיות של טיפולים על מנת להגיע להחלטה. עם זאת, אין שיטה אחת נכונה כיוון שכל מטופל הוא אינדיבידואלי, ושיטת טיפול בתקציב מסוים שעשויה להתאים למטופל אחד, לאו דווקא תתאים למטופלים אחרים. לעיתים הפער יהיה קשור במצב השיניים של המטופלים, ולעיתים במגבלות התקציב שלהם.

הטיפולים הקיימים כוללים שילובי השתלות ושיניים תותבות, השתלת שיניים באמצעות קרני לייזר ושיטת "אול און 4". עם זאת, בחלק מן המקרים רופאים יעדיפו לא לעשות השתלה כלל אלא להסתפק בשיניים תותבות. הטיפולים משתנים בהתאם לרופאים ולכל טיפול מחיר משלו, ועל כן מומלץ לערוך השוואה בין שיטות טיפול השונות. אז כמה עולה להשתיל שיניים, מה מומלץ ואיפה הכי זול? המשיכו לקרוא.

 

לפניכם מחירון השתלת שיניים שמציג עלויות ומחירי טיפולים מכינים/נלווים להשתלה:

סוג הטיפולמחיר טיפול ממוצע במרפאות השונות בישראל
שתל ישראלי4,500 - 2,500 ש"ח
שתל תוצרת חוץ5,500 - 2,500 ש"ח
מבנה על גבי שתל1,600 - 700 ש"ח
דולדר בר (מוט מתכת מחבר)5,500 - 3,500 ש"ח
שתל קצר (בייקון)5,500 - 3,500 ש"ח
הרמת סינוס15,000 - 5,000 ש"ח
השתלת עצם5,000 - 3,000 ש"ח
השתלת חניכיים8,000 - 4,000 ש"ח
מחיר השתלת שן קדמית4,700 - 2,200 ש"ח
מחיר השתלת שן טוחנת4,600 - 2,100 ש"ח
השתלת שיניים בשיטת All On 465,000 - 35,000 ש"ח
השתלת שיניים ממוחשבת65,000 - 35,000 ש"ח
השתלת שיניים ביום אחד (מחיר ללסת אחת)65,000 - 35,000 ש"ח
שתלים דנטליים מחירים ללסת אחת - עליונה / תחתונה50,000 - 20,000 ש"ח
כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה95,000 - 45,000 ש"ח
שתלים זיגומטיים (זיגומה) - עלות השתלה לפה שלם95,000 - 50,000 ש"ח
מחיר כתר לכיסוי שתל (חרסינה, מתכת, זירקוניה)3,000 - 2,000 ש"ח
מחיר מבנה לשתל (זירקוניה / טיטניום)1,500 - 1,000 ש"ח
עלות שתל איכותי5,500 - 3,500 ש"ח

 

הבדלי מחיר השתלת שיניים – במה זה תלוי?

קיימות מספר סיבות להבדלים במחיר בין רופא לרופא, וכן בין הטיפולים השונים שיכול להציע אותו הרופא. להלן פירוט הסיבות:

#1 סוג השתל והמבנה לשתל – קיימים סוגים שונים של שתלים, חלקם באיכות גבוהה יותר מאחרים. המחיר תלוי בארץ בה התבצע הייצור של השתלים: יש שמיוצרים בארצות הברית, יש מאירופה ויש שתלים תוצרת הארץ. מחיר שתל עשוי להיות בין 700 ₪ ל- 4500 ₪ לשתל, בהתאם לבחירת המטופל והרופא באיזה סוג שתל להשתמש.

#2 סוג המבנה והכתר במקרים רבים הרופא נאלץ להשתמש בעזרים נלווים נוספים במהלך הטיפול, כמו למשל כתרים ומבנים כך שבנוסף לסוג השתל, קיימים הבדלי מחירים גם בין סוגים שונים של מבנה לשתל ובכתרים המכסים את השתלים – מבנה לשתל מסוג זירקוניה למשל יהיה שונה ממחיר מבנה עשוי טיטניום. כנ"ל לגבי כתרים – עלות כתר תשתנה בהתאם לסוג הספציפי (חרסינה, מתכת אצילה, מתכת חצי אצילה, זירקוניה, אלומיניום ונוספים). מה שמשפיע על המחיר הסופי ועל איכות העבודה הוא ההרכב הכימי של חומרים אלו, הסוג והאיכות שלהם.

#3 רמת המקצועיות ושנות הניסיון של הרופא – לרופאים שונים יש מוניטין שונה, ורופא בעל שם של איש מקצוע מומחה ועם המלצות רבות יגבה מחיר גבוה יותר לשעת עבודה וכך טיפול זהה עשוי לצאת יקר יותר.

#4 מיקום גאוגרפי – כאשר פונים למרפאה שממוקמת באזור יוקרתי ונחשב, יש לקחת בחשבון שעלויות השכירות של הקליניקה הן גבוהות יותר, וזהו גם כן פרמטר שמשפיע על מחיר הטיפול. מסיבות אלה, טיפול בקליניקה במרכז הארץ יעלה יותר מטיפול זהה בפריפריה. לצפייה באזורי השתלות נפוצים.

#5 מעבדת השיניים עמה עובד הרופא – רופאים שונים עובדים במקביל עם מעבדות שונות, ואיכות העבודה שלהן גם כן הנה בעלת יש קשר ישיר על התוצאה הסופית ועל מחיר הטיפול. לכן יש לברר בנוסף מאיזו מעבדה מוזמנים השתלים והאם האיכות אכן מגולמת באופן הוגן בתוך מחיר הטיפול.

#6 קליניקה פרטית / דרך קופת החולים – עלות השתלה בקליניקה פרטית תהיה בדרך כלל יקרה יותר בהשוואה למחיר של אותו הטיפול במרפאה של אחת מקופות החולים בישראל (כללית, מכבי, לאומית, מאוחדת).

 

כיצד תצליחו להשיג את הטיפול הטוב ביותר במחיר הזול ביותר?

ראשית, קיים מידע רב ברשת לגבי השוואות מחירים של השתלת שיניים והצעות טיפול של מרפאות שונות. כדאי לבצע מחקר מקיף באינטרנט לגבי כמה שיותר מרפאות, לבחון את מרכיבי המחיר השונים שעליהם דנו במאמר זה ולהשוות ביניהן.

יש להיזהר מהצעות זולות מידי, כיוון שהמחיר עשוי לבוא על חשבון איכות וטיב הטיפול. זכרו כי מגיעה לכם גם אחריות שכוללת בתוכה אחריות לשתלים עצמם, אחריות על השיקום שמבצעים בעקבות הניתוח וכן על הביקורת שצריך לעבור אחריו. כמו כן, חשוב מאוד לוודא כי המרפאה מספקת איכות גבוהה וכי היא עובדת על פי התקנים שנקבעו לפי החוק.

בפורטל זה תוכלו למצוא רופאים ומרפאות שיניים מובילים מהם תוכלו לבחור, בהתאם לקריטריונים שהוסברו עד כה ועל מנת למצוא את הטיפול המתאים במחיר הטוב ביותר. לקבלת מושג כללי אודות מחירי השתלות שיניים במעלה הדף תוכלו למצוא מחירון השתלות שיניים עם טווחים ממוצעים. מעוניינים לקבל הצעות מחיר ממרפאות השיניים הטובות בישראל? צרו קשר ונסייע.


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    מחירי השתלת שיניים - השוואת מחירים

    מחיר השתלת שיניים – מדריך דנטלגייד

     

    מידע נוסף על מחירי השתלות שיניים

    טיפולי שיניים מאז ומתמיד היו הוצאה כבדה. כמעט כל הליך כירורגי בשיניים מצריך מאיתנו להכניס את היד עמוק לכיס בכדי להיעזר ברופאים הטובים ביותר בתחום, שהרי כך אחוזי ההצלחה של הטיפול יהיו גדולים יותר.

    כאשר נבדוק במקומות שונים לגבי עלות השתלת שיניים, אנו נגלה מגוון רחב של אפשרויות, אשר עשויות להכניס אותנו לבלבול וחוסר אונים.

    חשוב לציין כי שתלים דנטליים יכולים להגיע לסכומים של אלפי שקלים, ולכן חשוב להיות מודעים לכך שמדובר בטיפול יקר יחסית, אשר מחירו משתנה מעת לעת ומטיפול לטיפול.

     

    כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה (פה שלם)?

    כפי שציינו בטבלה שבמעלה הדף, הסכום ממנו תצטרכו להיפרד כדי להשתיל שיניים בשתי הלסתות (עליונה ותחתונה) צפוי להיות בטווח של 95,000 – 45,000 ש"ח.

    העלות הסופית תיקבע בהתאם לדרישות הספציפיות שלכם ולקליניקה בה תבחרו.

    לדוגמא: מחיר השתלת שיניים ביום אחד יהיה גבוה יותר מהשתלה על פני זמן.

    דוגמא נוספת: קליניקה פרטית תיגבה סכום גבוה יותר ממרפאה של אחת מקופות החולים הציבוריות בישראל.

     

    מחירי שתלים דנטליים משתנים – לפי אילו קריטריונים?

    ישנם גורמים ואלמנטים רבים אשר משפיעים על מחיר שתל ועל כמה עולה השתלת שיניים כוללת, כאשר לכל פרמטר יש את טווח המחירים שלו, שלעיתים יכול לנוע בטווח נרחב, ולכן יש הבדל גדול במחירים בין מרפאה אחרת לאחרת. עלות השתל היא המרכיב המרכזי במחירים של טיפולי השתלות שיניים.

    כיום ישנם סוגים רבים של שתלים ומהסיבה הזאת גם העלויות עשויות להשתנות על פי איכות השתל והחברה אשר מייצרת אותו. כמובן שככל שהשתל יהיה יותר איכותי, כך המחיר של הטיפול עשוי לעלות, אך גם אחוזי ההצלחה של הטיפול גדלים בהתאם לאיכות השתל.

    גורם נוסף אשר בעקבותיו יש לטיפול של השתלת שיניים מחירים משתנים הוא הכתר, עליו מורכבות השיניים התותבות עד להשמת השתלים. בדיוק כמו השתל גם כאן ישנם סוגים רבים של כתרים עליהם מותקנת הפלטה של השיניים התותבות.

    ככל שהכתר יהיה באיכות ומתוצרת טובה יותר, כך באופן טבעי המחיר של הטיפול יעלה. אלמנטים נוספים אך פחות משמעותיים אשר גורמים לשינוי במחירים זה מדיניות המרפאה שבה תבצעו את הטיפול ואיכות סגל הרופאים. הקריטריונים האלה משפיעים גם הם על המחיר אך באופן פחות משמעותי.

     

    השתלת שיניים מחיר ומה משפיע עליו

    השתלת שיניים – מחיר הטיפול ומה משפיע עליו

     

    מחירי שתלים גבוהים, כיצד שומרים על השיניים החדשות?

    כמו בעולם העסקים, גם השתלות שיניים מצריכות מאיתנו לשמר אותן – אחרת נמצא את עצמנו לאחר מספר שנים במצב שבו אנו זקוקים לטיפול נוסף או לתיקון המצב שהלך והידרדר. אם תבטיחו תנאים טובים לשתלים הדנטליים, תוכלו לשמר אותם גם במשך תקופה של 20-30 שנה מבלי שתצטרכו לבצע שום טיפול נוסף.

    אחד הדבר החשוב ביותר שיש לבצע על מנת לספק לשתל סביבה טובה ובריאה הוא לשמור על היגיינת הפה – ככל שתדאגו לאכול פחות דברים מתוקים, להימנע מעישון ולצחצח שיניים לאחר כל ארוחה, כך תגדילו את הסיכויים כי השתל יישאר תקין לאורך זמן.

    אמנם לכל טיפול של השתלת שיניים מחיר משתנה, אך באפשרותכם על ידי ייעוץ נכון להשיג מקסימום איכות במינימום מחיר ולשמר אותו לאורך תקופה ארוכה. יש לכם שאלה? זקוקים לעצה היכן לעבור השתלת שיניים במחיר הכי משתלם? מלאו את הטופס באתר ונחזור אליכם עם הצעות מחיר משתלמות ורלוונטיות.

     

    השתלת שיניים אצל רופא מומחה

    מקורות לקריאה נוספת:

    https://www.spiritdental.com/blog/individuals/the-cost-of-dental-implants-broken-down