יישור שיניים בעיר

יישור שיניים אצל רופא שיניים מומלץ בעיר פתח תקווה

קבלו הצעות מחיר משתלמות ממיטב המומחים לטיפולי יישור שיניים בפתח תקווה

 

 

יישור שיניים בפתח תקווה הוא תהליך נפוץ הנובע הן מצרכים רפואיים והן מצרכים אסתטיים. הפרוצדורה מתבצעת במגוון רחב של מרפאות הפזורות ברחבי העיר.

בעוד שבעבר הדבר היחידה ליישור שיניים היה כרוך במה שמכונה בעגה העממית ״קוביות בשיניים״ או ״ברזלים בשיניים״, כיום ניתן להתקין גשר שקוף לקבלת תוצאות לא פחות טובות.

הדף שלפניכם יספק מידע חיוני אודות יישור שיניים שקוף בפתח תקווה והסביבה.

 

מהו בעצם יישור שיניים שקוף?

מדובר בשיטה חדשנית ומתקדמת ליישור שיניים, במסגרתה מתקינים סמכים שקופים עשויים חומר תרמופלסטי ייחודי על שיני המטופל. בדיוק כמו הגשר המתכתי של השיטה הקלאסית, הגשר השקוף נועד ליישר את השיניים בתהליך הדרגתי לאורך מספר שבועות עד חודשים.

שיטת טיפול זו מכונה גם "יישור שיניים אינויזליין", מה שמרמז על אחד היתרונות הבולטים של הגשר השקוף: חוסר הנראות שלו. כך, נחסכת למטופל פגיעה אסתטית, עם כל אי הנוחות הכרוכה בכך.

 

יישור שיניים לילדים בפתח תקווה

ניתן ואף מומלץ לבצע תהליך יישור שיניים שקוף כבר מגיל צעיר. למעשה, הגשר השקוף מהווה יתרון משמעותי עבור ילדים ונוער שיש הוא איננו כרוך במבוכה החברתית וחוסר הנוחות שיוצר הגשר המסורתי והבולט לעין.

אמנם אין גיל מינימלי להתחלת התהליך, אך ההמלצה הכללית היא גיל 7. הסיבה לכך היא שנדרשת מידה מינימלית של בגרות אשר תאפשר לילד להתמיד בתהליך.

 

יישור שיניים למבוגרים בפתח תקווה

למרות מה שאולי מקובל לחשוב, גשר בשיניים הוא איננו נחלתו הבלעדית של הצעירים. למעשה, כפי שאין גיל מינימלי ליישור שיניים שקוף, כך גם לא קיים גבול מקסימלי. משמעות הדבר היא שניתן לבצע את הטיפול בהצלחה מרובה גם במטופלים בוגרים ואף מבוגרים וקשישים.

לעיתים קרובות, טיפול ליישור שיניים בגילאים מאוחרים מתבצע מסיבות רפואיות יותר מסיבות אסתטיות גרידא. כך למשל, הטיפול עשוי להקל על מצבים של תזוזות שיניים קיצוניות שמגבילות את המטופל בחיי היום יום.

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    כמה זמן אורך טיפול ליישור שיניים שקוף?

    משך הטיפול נע בין מספר שבועות לבין מספר חודשים. למעשה, לא ניתן לנקוב במספר קבוע, שכן משך הטיפול תלוי במצב הספציפי של כל מטופל.

    ככלל, נהוג לומר שטיפול בגשר שקוף במבוגרים נמשך זמן רב יותר מיישור שיניים שקוף לילדים ונוער. זאת על אף שמטופלים מבוגרים יותר הם בעלי משמעת עצמית גבוהה יותר ממטופלים צעירים.

    היעילות הגבוהה יחסית של הטיפול בקרב מטופלים בגילאים צעירים יותר נובע מכך שגופם עובר עדיין שינויים ולכן ניתן לעצבו בקלות רבה יותר.

    לאורך התהליך, יש להניח את הקשתיות למשך מרבית שעות היום ולא פחות מ-22 שעות ביממה.

    כמו כן, יש להגיע לביקורת בכל ארבעה עד שישה שבועות, על מנת לוודא שהתהליך מתקדם כראוי. במידה ומתגלה עיכוב בתהליך, תתבצע בחינה של תאימות הקשתיות. אם הן אינן מתאימות יותר – יש לייצר גשר חדש.

    לעיתים, גם עבור צעירים וגם עבור מבוגרים, הרופא המטפל ימליץ על שימוש בקיבוע (״retainer״ באנגלית). זאת על מנת לשמר את תוצאות הטיפול לאורך זמן. הקיבוע נועד למנוע מהשיניים לנוע באופן הדרגתי למקומן הקודם.

     

    מחיר יישור שיניים בפתח תקווה

    עלות גשר לשיניים נגזרת בעיקר מהתמונה הקלינית של שיני המטופל. כלל האצבע הוא שככל שנדרש זמן רב יותר להשלמת היישור, כך מחיר הטיפול יהיה גבוה יותר.

    הגורם המטפל יבצע אומדן של העלויות כבר בפגישה הראשונה ויגיש הצעת מחיר. כדאי לקבוע מספר פגישות בכמה מרפאות ולבחור בהצעת המחיר שמתאימה ביותר ליכולות הפיננסיות של המטופל.

     

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)