השתלת שיניים הפכה במרוצת השנים לטיפול מבוקש ביותר שבאמצעותו ניתן לזכות בפה מלא שיניים חדשות, אסתטיות ומתפקדות לחלוטין, תוך הימנעות משימוש בגשרים או שיניים תותבות מסורבלות למיניהן.

אם אתם גרים בקרית אונו והסביבה ומחפשים קליניקה איכותית שמתמחה בהשתלות שיניים, רצוי כי תכירו את כל שיטות היישום הקיימות לפני שתבחרו באחת שכזאת. להלן סקירה מקוצרת שתעשה לכם קצת סדר בעניין.

 

השתלות שיניים בקרית אונו – איתור מרפאה מומלצת בקלות

◄קבלת הצעות מחיר להשתלת שיניים ממיטב המרפאות בקרית אונו תוך דקות

◄ביצוע השוואת מחירים מהירה שתחסוך לכם זמן וכסף בבחירת הקליניקה המתאימה

 

השתלות שיניים בקרית אונו

איתור קליניקה מומלצת להשתלות שיניים בעיר קרית אונו בקלות

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    סוגי השתלות שיניים – אילו שתלים קיימים?

    כאשר מצב הלסת של המטופל תקין והעצם שבה עבה וארוכה דיו, מבוצע שימוש בשתל דנטלי סטנדרטי, שמוחדר בהברגה חזקה ללסת כשמעליו מיושם כתר מתאים. כאשר אין די עצם בלסת של המטופל, לא ניתן להחדיר שתל דנטלי סטנדרטי אך יש לכך מספר חלופות:

    • שתלים ארוכים ו/או צרים יותר – עבור עצם קצרה מדי נדרש שתל ארוך. אם מדובר בעצם צרה, יש צורך בשתל דק ככל שניתן. בקליניקה איכותית ידעו להתאים עבורכם את השתל המתאים באמצעות הדמיות מקדימות.
    • שתלי זיגומה – במקרה של חוסר עצם קיצוני בלסת העליונה (מפאת גיל או משך זמן רב ללא שיניים) ניתן להשתיל סט מלא של שיניים באמצעות שתלים זיגומטיים, שמוברגים לתוך עצמות הלחי ולא הלסת.
    • שתלים חובקים – במידה ובכלל לא ניתן למצוא עצם שניתן לקדוח בה לשם יישום השתלים, ניתן לפנות לאפשרות של שתלים חובקים שלמעשה "מולבשים" על העצם החיצונית של הלסת בלי שום צורך בקדיחה. שתלים אלו מיוצרים בהדפסה תלת- ממדית מדוייקת בהתאם ללסת הספציפית של המטופל.

     

    השתלת עצם בלסת  – עוד אפשרות שכדאי להכיר

    במצבים גבוליים ייתכן ויציעו לכם לעבור טיפול ביניים טרם ההשתלה, שמטרתו היא הארכה ועיבוי של עצמות הלסת והכנתן לקראת קליטת השתלים הדנטליים.

    ההשתלה מבוצעת בהרדמה מקומית ובמהלכה מעובות ומוארכות עצמות הלסת באמצעות מגוון חומרים לבחירה, לרבות אבקת עצמות בקר טחונות או תרכובות אי-אורגניות סינתטיות.

    במרבית המקרים, יש להמתין עד לקליטת העצם החדשה בצורה תקינה וצפופה שתאפשר את יישום השתלים, אך ישנם מקרים בהם ניתן לבצע את יישום השתלים עוד באותו היום.

     

    השתלת שיניים בקרית אונו – כיצד זה מבוצע בפועל?

    בהתאם לסוג השתלים שהוחלט עליהם ומצב הפה של המטופל מבחינת צפיפות וכמות העצם בלסת, כך מוחלט כיצד לבצע את יישום השתלים בפועל. השיטות המרכזיות הינן:

    • העמסה מיידית – בשיטה זו הכתרים מולבשים על גבי השתלים הדנטליים מיד לאחר ההשתלה. אופציה זו שמורה למצבים בהם עצם הלסת תקינה והיא מכונה גם "השתלת שיניים ביום אחד".
    • העמסה מאוחרת – כאשר הרופא רואה סימנים שמחייבים אותו לנקוט במשנה זהירות, הוא ימליץ על המתנה של מספר שבועות עד חודשים עד לקליטת השתלים בחוזקה בעצם והעמסת הכתרים.
    • All on 4/6 – בשיטה זו יישום הכתרים מבוצע על גבי ארבעה עד שישה שתלים לכל לסת. מה שחוסך רבות בעלויות הטיפול.
    • השתלת שיניים ממוחשבת – השתלה זו מבוצעת באמצעות סד מיוחד שמיוצר לאחר סריקת לייזר של פה המטופל. הסד קובע עבור הרופא את מיקום וזוויות ההחדרה של השתלים הדנטליים ובכך מונע טעויות ואי דיוקים ומשפר את אחוזי ההצלחה של הפרוצדורה.

     

    החלמה מטיפול השתלת שיניים

    ההחלמה מטיפול השתלת שיניים הינה מהירה, במיוחד אם מדובר בפרוצדורת ההעמסה המיידית.

    לעיתים לאחר הטיפול עשוי המטופל לחוש מעט כאבים ואף לסבול מדימומים ונפיחות בחניכיים. אך תופעות אלו חולפות במהירות.

     

    טווח מחירים של השתלות שיניים בקרית אונו

    מחיר שתלים דנטליים בקריית אונו יכול לנוע בין 40 ל- 80 אלף שקלים לכל לסת. המחיר הינו פונקציה של:

    • סוג השתלים – שתלים איכותיים יותר הינם גם יקרים יותר. בקליניקה בעלת מוניטין תמצאו את השתלים האיכותיים ביותר וכדאי להשקיע בכך למען השקט הנפשי שלכם.
    • סוג הכתרים – גם מבחינת הכתרים ניתן למצוא איכויות שונות דוגמת כתרי זירקוניה או כתרי חרסינה טהורים שהינם יקרים יותר מכתרים מאוחים למתכות.
    • השיטה – כאמור, ישנן מספר שיטות להשתלת שיניים והתמחיר ביניהן שונה לגמרי. למשל, שתלי זיגומה ושתלים חובקים הינם יקרים יותר משתלים דנטליים רגילים.

    עוד מידע בנושאי מחירי השתלות שיניים אפשר לקרוא כאן.

     

    טיפ קטן לסיום – במידה ואתם מחפשים קליניקה שמציעה טיפול השתלת שיניים ביום אחד בקרית אונו, דעו כי ניתן לעבור את ההליך גם תחת הרדמה מלאה (בכל זאת, מדובר בעניין של כמה שעות). אך קחו בחשבון כי המחיר הינו גבוה יותר ביחס להרדמה מקומית וכי גם לא כל קליניקה אכן רשאית להציע זאת.

     

    קריית אונו – מפה:

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)