השתלת שיניים בדרום ובכלל אפשרית כבר מעל ל-40 שנה, אך חשוב להבין שההשתלות המתבצעות כיום אינן ההשתלות שהיו מתבצעות בעבר. הטכנולוגיה התפתחה, המיכשור מתקדם והידע שנצבר הינו רב ומאפשר לרופאים המטפלים להגיע לתוצאות טובות יותר ועמידות יותר. השתלת שיניים לתושבי אזור הדרום מתאימה לאלו מכם שסובלים משיניים חסרות מכל סיבה שלא תהיה. ישנם אלו המעוניינים לבצע השתלה בעקבות המבוכה הרבה שבנראות של שיניים חסרות, בעוד ישנם אלו שעבורם המוטיבציה הינה איכות חיים גבוהה יותר והאפשרות ללעוס מזון בקלות. שיקום הפה אינו מותרות, אלא איכות החיים שלכם!

 

השתלת שיניים בכל הפה לעתים מסתמנת כפתרון האידיאלי עבור מטופלים מסוימים, אך גם ישנם אלו המבצעים השתלה בשן בודדת, כמו לדוגמא עם השתלת שן קדמית. איך שלא יהיה, חשוב שגם אתם תדעו מה זה שתל. אם כן, השתל הינו צילינדר או בורג שתפקידו להיות חלופה הולמת וראויה לשורש השן. השתל למעשה נקלט על ידי העצם, ועליו משלבים גשר או כתר. באופן זה, ניתן לשחזר שיניים חסרות וכך לשפר את איכות החיים של אותם אנשים שנאלצים למצוא עצמם עם חוסר בשיניים.

 

השתלת שיניים


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלות שיניים בדרום בעקבות מכה בשן

    המון פעמים ישנה נטייה לקשר השתלת שן בדרום הארץ למטופלים עם שיניים רקובות שהזניחו את הפה שלהם לאורך זמן. לצד המטופלים שסובלים ממחלות חניכיים או מבעיות מולדות ועל כן הם צריכים השתלת שיניים מהירה, גם ישנם המטופלים שתחזקו את הפה שלהם כנדרש ועדיין הם צריכים שתל. שן חסרה יכולה לנבוע גם ממקרים מצערים כמו תאונות, נפילות על הפה או זעזועים אחרים. בכל מקרה שלא יהיה, שן חסרה אינה אופציה, אלא ניתן להשלים את השן ולשחזר אותה באמצעות שתלים דנטליים.

     

    כתרי זירקוניה – מה היתרונות שלהם?

    כידוע, ישנן מספר שיטות לבצע השתלה, כאשר אחת השיטות היא השתלת שיניים ביום אחד בתל אביב והדרום. על מנת לקבוע את שיטת ההשתלה שלכם ובחירת הכתרים, יהיה עליכם להגיע לבדיקה אצל הרופא שיבחן את מצב הפה שלכם והעבודה הנדרשת. כאמור, כתרי הזירקוניה מסתמנים ככתרים נחשקים מאד שרבים המטופלים המעוניינים דווקא בהם. הסיבות? לא מעטות. מדובר על כתרים המבוססים על תרכובת כימית ייחודית שמתאימה באופן ייעודי לצורך דנטלי. עד לא מזמן, כתרי החרסינה היו אלו העדיפים, אך כיום מסתמנת מגמה שונה לחלוטין המציבה את כתרי הזירקוניה כחזקים והעמידים ביותר. כמו כן, הם מחזיקים גם ביתרון בכל הקשור לנראות שלהם וביכולת ההשתלבות שלהם בפה.

     

    מה אתם צריכים לדעת הרמת סינוס?

    עולם השתלות השיניים הינו עולם דינאמי ורחב הכולל בתוכו מגוון רחב של פתרונות ושיטות. השתלת השיניים מסתמנת כאחת מהבשורות המשמעותיות ביותר בתחום רפואת השיניים, אך לעתים ישנו צורך בשחקן חיזוק. טיב ההשתלה תלוי בכמות העצם הנמצאת בלסת המטופל, כך שקורה לא אחת שיש קושי בקליטת השתל. בעיה זו נפוצה בעיקר בעת שמדובר על השיניים בחלקו האחורי של הפה, אך יש מה לעשות במקרים אלו. השתלת עצם, או הרמת סינוס אם תרצו, הינה פורצדורה שבה יוצרים עיבוי לעצם וכך ישנה אפשרות לקלוט את השתל בצורה אידיאלית.

     

    מה זו השתלה בזאלית בדרום?

    אם התחלתם להתעניין לגבי האפשרות לבצע השתלת שיניים, סביר כי גם אתם נתקלתם בצמד המילים "השתלה בזאלית". השם הניתן להשתלה ניתן לה על שם השתלים בהם עושים שימוש. מדובר על שתלים המוכרים גם בשם "שתלי דיסק", כאשר הם שונים במבנה שלהם בהשוואה לשתלים האחרים. שתלים אחרים מבוססים על חלק עיקרי של בורג, אך שתלים אלו לא מבוססים על תבריג אנכי, אלא בדיסק או מספר דיסקים שונים בצורה מאונכת.

     

    כמה עולה השתלת שיניים באזור הדרום?

    השתלת השיניים תעניק לכם חיוך של מיליון דולר, אך לשמחתכם המחיר שתצטרכו לשלם הינו נמוך ובהרבה. כל מטופל זקוק למענה אחר, כך שלא ניתן לקבוע מראש כמה עולה השתלת השיניים. הפרמטרים המשפיעים על מחיר השתלת שיניים בדרום הינם מספר השתלים, סוג הכתרים והעבודה הנדרשת בפה המטופל. לאחר בדיקה אצל הרופא המטפל ובניית תכנית טיפולים, יהיה ניתן להעניק לכם הצעת מחיר שתוביל אתכם כל הדרך אל החיוך שתמיד חלמתם לחייך. למידע נוסף על עלויות ולצפייה בטווחי מחירים לחצו כאן.

     

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)