ישנם דברים רבים שחשוב לדעת לפני שעוברים השתלת שיניים ברעננה, על מנת באמת להשיג בסיום הטיפול את התוצאות הכי טובות שיש. בשורות הקרובות תקבלו את כל המידע הנדרש.

תלמדו אילו סוגי השתלות שיניים ניתן לעבור בקליניקה איכותית ברעננה, מהם ההבדלים בין שתלים רגילים לבין שתלי זיגומה או שתלים חובקים, כמה עולה השתלת שן בודדת ברעננה וכמה עולה השתלה של סט מלא שיניים בכל לסת – ובסיום הקריאה תוכלו לקבל השכלה מוחלטת בהרבה באשר לסוג הטיפול שלכם.

 

השתלת שיניים ברעננה

כל המידע על השתלת שיניים ברעננה – התהליך, ההחלמה, מחירים ועוד

 

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    סוגי שתלים דנטליים

    בבואכם לחפש קליניקה לעבור בה טיפול השתלת שיניים ברעננה, תגלו כי קיימים מספר סוגי שתלים שניתן להשתמש בהם. השתלים הסטנדרטיים הם אלו שמוחדרים לעצם הלסת, אלא שישנם גם שתלים דנטליים נוספים, המיועדים למקרים בהם אין למטופל עצם לסת מספיק ארוכה או עבה, מה שלא מאפשר קליטה של שתלים רגילים.

    הסוג הראשון הוא שתלי זיגומה – שתלים ארוכים מאוד שמוחדרים לתוך עצמות הלחיים ולא הלסת. סוג זה של שתלים מתאים ללסת עליונה אשר סובלת מחוסר עצם קיצוני.

    הסוג הנוסף הוא שתלים חובקים – שתלים אלו מוברגים אל הלסת מהצד ולמעשה חובקים אותה והם מתאימים במקרה והלסת התחתונה היא זאת שסובלת מחוסר עצם קיצוני.

     

    כמה עולה השתלת שיניים ברעננה?

    טווח מחירים של השתלות שיניים ברעננה והסביבה תלוי בעיקר במוניטין הקליניקה וזהות הרופא המבצע, אך גם בשיטת הביצוע הנבחרת, סוג השתלים ואיכותם. להלן מחירון ממוצע:

     

    מחירון השתלות שיניים ברעננהמחיר מומלץ לטיפול
    השתלת שן טוחנת ברעננה4,700 - 2,100 ₪
    השתלת שיניים - שן קדמית (תוצרת ישראל )4,500 - 2,500 ₪
    מחיר שתלים דנטליים תוצרת חוץ 5,500 - 2,400 ₪
    השתלה בשיטת ALL ON 4/6 ברעננה65,000 - 35,000 ₪
    מחיר שתלים מיוחדים (חובקים או זיגומטיים) - מחיר ללסת70,000 - 50,000 ₪
    השתלת חניכיים מחיר8,300 - 3,700 ₪
    כתרי חרסינה ברעננה (לכתר)2,500 - 1,500 ₪
    כתרי זירקוניה ברעננה (מחיר לכתר)5,500 - 3,500 ₪
    מחיר השתלת שיניים ביום אחד ברעננה63,000 - 37,000 ₪

     

    כאשר מדובר בהשתלת כתרים בשיניים, עלות הכתרים משתנה כמובן בהתאם לסוג החומר. קליניקה שמציעה כתרי זירקוניה וגם כתרים פשוטים יותר העשויים חרסינה, תגבה מחיר גבוה יותר עבור הראשון, זאת מכיוון שהחומר איכותי יותר לעבודה ועלותו גבוהה מזה של חרסינה.

     

    השתלת שיניים ברעננה

    השתלת שיניים ברעננה על ידי טובי המומחים – לתוצאות אופטימליות

     

    ✔️ להשוואות מחירי השתלת שיניים נוספות לחצו כאן.

     

    השיטות ליישום השתלים

    מלבד לסוג השתלים הנבחר, ישנו הבדל גם בין שיטות היישום של השתלים בפה. כאשר מדובר בשיניים בודדות אשר זקוקות להשתלה, מקובל בדרך כלל ליישם שתל וכתר עבור כל שן, ביחס של 1:1. כאשר מדובר במספר רב של שיניים שרוצים להשלים ואף בסטים שלמים בכל לסת, קיימות עוד שיטות להשתלת שיניים שקליניקות מובילות מציעות – All on 4  ו- All on 6. בשיטות אלו ניתן ליישם סט מלא של שיניים על גבי ארבעה או שישה שתלים בלבד בכל לסת, מה שמוזיל את עלויות הטיפול. השתלים יכולים להיות רגילים, חובקים או זיגומטיים לפי הצורך ובהתאם למצב עצם הלסת, גיל המטופל וצרכיו.

    עוד אפשרויות שכדאי להכיר הן:

    ✔️ השתלת שיניים ממוחשבת – בשיטת השתלה זו הרופא המטפל מסוגל להחדיר באמצעות מחשב את השתלים הדנטליים במיקומים ובזוויות הטובים ביותר וזאת באמצעות מידע המתקבל מצילומי ה- CT של המטופל. היא מבוצעת באמצעות שימוש בסד מיוחד שמיוצר במעבדות בחו"ל ועל סמך סריקה תלת ממדית של חלל הפה של המטופל. הסד מורכב על השיניים בזמן הטיפול ובאמצעותו אחוזי ההצלחה משתפרים בצורה משמעותית.

    ✔️ השתלת שיניים ביום אחד – פרוצדורה רגילה של השתלת שיניים הינה תהליך רב שלבי שחייב לכלול ראשית את הכנת הפה והחניכיים לקראת ההשתלה, החדרת השתלים, המתנה לריפוי המקום וגדילת עצם סביב השתלים, העמסת כתרים זמניים ורק לאחר מכן את הקבועים. יחד עם זאת, ישנן קליניקות ברעננה שמאפשרות לבצע את כל התהליך ביום אחד, במידה ומצב עצם הלסת של המטופל אידיאלי מבחינת חוזק, אורך ועובי.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)