צריכים לעבור השתלת שיניים בתל אביב? בשורות הבאות תמצאו מידע מקיף ועדכני על טיפולי השתלות שיניים בעיר תל אביב, סוגי טיפול, טווחי מחירים ועוד.

 

השתלת שיניים בתל אביב

השתלת שיניים בתל אביב – כל המידע על התהליך, האפשרויות, ההחלמה והעלויות

 

 

בעידן הדיגיטלי אנו מוצפים במידע מכל פינה ומכל עבר. לכן, כאשר עולה הצורך בביצוע השתלת שיניים בתל אביב, כדאי תחילה להשוות מחירים ולברר על רופאים מומלצים המבצעים השתלת שן בת"א. בנוסף, כדאי להעמיק בנושא ולהבין מה זה בכלל שתל, באילו מצבים נזדקק לשתלים, מהו המחיר הממוצע של השתלת שיניים בתל אביב בקליניקות השונות ומידע חיוני נוסף שרלוונטי לתהליך. מוכנים? נצא לדרך…

 

שתלים דנטליים בתל אביב – הקדמה קצרה

שתל הוא תחליף לשורש של שן. שן אשר אבדה או צריכה להיעקר בתקופה הקרובה. השיניים שלנו מורכבות משני אלמנטים: כותרת השן ושורש, כאשר השורש משמש מאין "רגל" ומחזיק את הכותרת בתוך הפה. בכל מיני מצבים שנוצרים עם החיים חלקם כתוצאה מגורמים סביבתיים, חלקם גנטיים כמו למשל ריקבון של השן, דלקות חניכיים חמורות, שברים וכדומה, שורש השן נפגע באופן אנוש ולכן לא יכול להמשיך להיות בתוך הפה.

אלו בדיוק המצבים בהם עלינו לבצע השתלת שיניים בתל אביב. השתל המושתל בחלל הפה הנו בורג אשר ברוב רובם של המקרים עשוי מטיטניום והוא מאופיין במעין הברגה פנימית. לתוך הברגה זו, רופא השיניים יחדיר בשלב מאוחר יותר כתר ויבריגו אל תוך השתל כך שנקבל מאין מקשה אחת.

 

השתלת שיניים בתל אביב

השתלת שיניים בתל אביב לנשים ולגברים – על ידי טובי המומחים וקרוב לבית

 

סוגי השתלות שיניים בתל אביב

כאשר פציינט מגיע לקליניקה לביצוע השתלת שיניים בתל אביב בדרך כלל ימליצו לו על אחת מהשיטות הפופולריות הבאות:

השתלת שיניים קלאסיתבטכניקות הישנות יותר רופא השיניים יעקור את השן, במקרים אחרים יבצע השתלה של עצם מלאכותית לאזור העקירה, ימתין ארבעה חודשים עד לאיחוי מלא של כל האזור ויבצע החדרה של השתל וכיסוי החניכיים. לאחר מכן ימתין הרופא כמה חודשים נוספים לאיחוי מלא של העצם על השתל, יחשוף את ראש השתל ויתחבר עם כתר. כאמור, מדובר בתהליך ארוך מאוד מה שגם פעמים רבות מייקר את הטיפול משמעותית.

השתלת שיניים בתל אביב ביום אחד – המקרה השני מאפשר לנו לבצע השתלת שיניים ביום אחד בתל אביב, זאת באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשניות ובטוחות עם אחוזי הצלחה גבוהים. כך ניתן לקצר זמן ולחסוך בהליכים. כלומר, באותו יום ניתן להגיע לקליניקה עם שן "חולה", באופן מיידי לבצע עקירה ולהחדיר לאזור הבעייתי שתל ולאחר מכן להניח עליו כתר. מאין קיצור של שלושת השלבים לשלב אחד בלבד. תהליך המסייע לנו לבצע השתלת שיניים בתל אביב בזול, במהירות וביעילות.

השתלת שיניים All On 4/6 – בשיטה זו מתבצעת השתלה של 4 או 6 סטים של שתלים בלבד, אשר עליהן מובנות כל השיניים. זוהי שיטה חסכונית מכיוון שאין צורך לשים שתל לכל שן בנפרד.

השתלת בזאלית בתל אביב – זוהי השתלה אשר מתאימה למחוסרי עצם בלסת התחתונה. שתלים בזאליים מתחברים אל הלסת עצמה ומוברגים אליה מהצדדים. עוד מידע על השתלה בזאלית.

כאמור מדובר בתהליך בטוח אותו ניתן לבצע ברוב המקרים, אך לא בכולם ולשם כך נדרשת ביקורת אצל רופא השיניים לפני ביצוע תהליך השתלת השיניים.

 

השתלת שיניים השוואת מחירים

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    מחיר השתלת שיניים בתל אביב – כמה עולה כל טיפול?

     

    סוג הטיפולמחיר מומלץ בתל אביב
    מחיר השתלת שן בתל אביב - שתל ישראלי4,500 - 2,500 ש"ח
    מחיר השתלת שן בתל אביב - שתל תוצרת חוץ5,500 - 2,500 ש"ח
    עלות מבנה על גבי שתל בת"א1,600 - 700 ש"ח
    דולדר בר (מוט מתכת מחבר)5,500 - 3,500 ש"ח
    כמה עולה הרמת סינוס בתל אביב15,000 - 5,000 ש"ח
    השתלת עצם באזור תל אביב5,000 - 3,000 ש"ח
    מחירי השתלת חניכיים בתל אביב8,000 - 4,000 ש"ח
    מחיר השתלת שן קדמית בת"א4,700 - 2,200 ש"ח
    השתלת שן טוחנת בתל אביב מחירים4,600 - 2,100 ש"ח

     

    איך מבצעים השוואת מחירים להשתלת שיניים בתל אביב?

    כל מה שאתם צריכים לעשות בכדי לקבל השוואת מחירים להשתלת שיניים בתל אביב הוא ליצור איתנו קשר ולרשום באיזה נושא אתם מעוניינים לקבל הצעות מחיר. כך תוכלו לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

    בין אם אתם מעוניינים לעבור השתלה בזאלית, השתלת שיניים קלאסית, שתלי זיגומה או השתלה ממוחשבת בתל אביב – אנחנו הכתובת.

     

    ת"א – מפה של העיר:

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)