אם אתם מעוניינים לעבור טיפול יישור שינים בנתניה ורוצים לדעת קצת יותר על ההליך, הגעתם למקום הנכון. מיד תקבלו סקירה של כל שיטות הביצוע הקיימות בימינו, כמו גם טיפים שיעזרו לכם למצוא מרפאת שיניים מומלצת.

יישור שיניים בעיר

יישור שיניים אצל רופא שיניים מומלץ בעיר נתניה

מעוניינים לקבל הצעות מחיר משתלמות ממיטב המומחים לטיפולי יישור שיניים בנתניה?


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    מהן השיטות לביצוע יישור שיניים?

    קיימות מספר שיטות ליישור שיניים למבוגרים ולילדים, כאשר רק מרפאה איכותית שמעסיקה אורתודנטים מומחים ולא רק רופאי שיניים רגילים, תוכל להציע לכם את כולן. להלן השיטות המרכזיות:

    * סמכים רגילים – אלו הם אותם סמכי מתכת שהיוו את שיטת יישור השיניים היחידה במשך שנים (כונו גם ברזלים), אשר מוכרים כמעט לכל ילד וילדה שגדלו בשנות ה- 80 וה-90. אומנם גשר בשיניים שעשוי מסמכי מתכת מהווה בעיה מבחינה אסתטית, אך הוא מאוד יעיל ויכול להביא לתוצאות משביעות רצון גם כאשר מדובר בשיניים מאוד עקומות.

    * סמכים שקופים – אותה השיטה שלעיל רק עם סמכים שקופים שקשה מאוד להבחין בהם. סמכים אלו עשויים מספיר (אבן שקופה) או חרסינה.

    * יישור שיניים פנימי – שתי השיטות שלעיל מערבות שימוש בסמכים שמולבשים על גבי הצד החיצוני של השיניים. ביישור שיניים פנימי נעשה שימוש באותם הסמכים, רק מהצד הפנימי של השיניים. באופן זה הסמכים לא נראים לעין ואין פגיעה אסתטית, אך יש לקחת בחשבון משך זמן ארוך יותר של הטיפול עד להשגת התוצאות הנדרשות.

    * יישור שיניים ללא סמכים – מה שמכונה, אינויזליין. בשיטה זו הרופא המטפל מבצע סריקה של חלל הפה של המטופל, שולח את התוצאות למעבדה בחו"ל, שם מייצרים בהתאמה אישית פלטות שקופות שמולבשות על השיניים ברוב שעות היום. ישנם מספר יתרונות לטיפול באמצעות פלטה לשיניים מסוג אינויזליין, כגון היכולת להסיר אותה בזמן אכילה, שתייה או צחצוח שיניים (לעומת השיטות שלעיל שהינן קבועות) ואסתטיות השימוש (כאמור, מדובר בפלטות שקופות), מה שמקל מאוד על ההסתגלות של המטופל לטיפול.

    באיזו שיטה כדאי לבחור? ובכן, הרופא המטפל מבצע את שיקוליו בהתאם לצרכי האסתטיקה ומשך הזמן הנדרש לצרכי היישור. למרבית בני הנוער יוצע לעבור את הטיפולים השקופים או הפנימיים, בשל הרגישות הרבה שלהם בתקופה זאת של החיים למראה החיצוני.

     

    מרפאות שיניים מומלצות בנתניה – דגשים ודרכי התקשרות

    על מנת לזהות מרפאת שיניים בנתניה שמומלץ להתקשר עימה לצרכי יישור שיניים, רצוי לוודא אילו רופאי שיניים מועסקים אצלה בדיוק – האם מדובר ברופאי שיניים רגילים או באורתודנטים שעברו התמחות נוספת וממוקדת בתחום יישור השיניים.

    אומנם כל רופא שיניים שסיים את לימודיו יכול להציע את שירותיו בתחום יישור השיניים, אך העדיפות היא כי אורתודנט מומחה יבצע את הטיפולים. מרפאה שמעסיקה אורתודנטים תוכל להציע לכם את כל סוגי הטיפולים הקיימים, בין אם מדובר בטיפולי סמכים רגילים ובין אם בשקופים, פנימיים או כאלה מסוג אינויזליין.

    אל תתביישו לברר על זהות הרופאים שמועסקים במרפאה כבר בשיחת הטלפון הראשונית, לבקש את שם הרופא שאמור לטפל בכם ולדרוש תעודות שמוכיחות את מומחיותו.

    דרך נוספת לביצוע סקר השוק וסינון מרפאות היא דרך אתרים ייעודיים שמרכזים אך ורק את המרפאות הטובות ביותר בארץ, וזאת לאחר בקרת איכות קפדנית. כל שיש לעשות הוא למלא פרטים אישיים, לסמן איזה סוג טיפול תרצו לעבור ובאיזו עיר (למשל, יישור שיניים שקוף בנתניה) ומייד תקבלו רשימה של מרפאות רלוונטיות עם הצעות מחיר משתלמות שתוכלו להשוות ביניהן. פשוט וקל.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)