תאריך עדכון אחרון:

 

בין סוגי השתלות השיניים הנפוצות ביותר הן השתלות שיניים קדמיות. הסיבה לכך היא משום ששיניים אלו נראות לעין ולכן יש להן חשיבות גבוהה יותר  מבחינה אסתטית בהשוואה לשיניים אחוריות שאף אחד לא רואה. הרי כולנו רוצים שיניים לבנות, ישרות ויפות שכן השיניים מהוות חלק מרכזי בפנים שלנו.

לרוב אנשים אשר חוו אבדן של שן קדמית או אנשים אצלם השיניים הקדמיות לא אסתטיות, סובלים מפגיעה בדימוי העצמי מה שמשפיע כמובן גם על איכות חייהם. שיניים קדמיות בעלות השפעה הן מבחינה חיצונית והן מבחינה תפקודית ולכן אותם אנשים לרוב יביעו התעניינות לגבי ביצוע השתלת שן קדמית או השתלת שיניים קדמיות. במאמר הבא נציג בפניכם את התהליך של ביצוע השתלה מסוג זה ובמה הוא כרוך.

תפקידן של השיניים הקדמיות הוא לחתוך את המזון אותו אנו אוכלים. מדובר בשיניים רחבות, דקות ובאופן יחסי חדות. השיניים הקדמיות נחשבות לארבע העליונות המרכזיות ולארבע התחתונות המרכזיות.

 

השתלת שיניים קדמיות – איך זה עובד?

לפני שמתבצעת ההשתלה עצמה עלינו לעבור צילום שיניים פנורמי, כדי שרופא השיניים בו בחרנו יוכל להבין איזה טיפול דרוש לביצוע ההשתלה, האם ניתן לבצע את ההשתלה תוך זמן קצר ואילו סוגי שתלים מתאימים למטופל על פי המצב ועל פי מבנה השיניים והלסת. בשלב הבא קודחים חור אחד או יותר (תלוי כמה שתלים צריך) בעצמות הלסת. לאחר מכן יחדיר הרופא שתלים זעירים שדומים בצורה ובמבנה שלהם לבורג ויעגן אותם במקומם. לאחר מכן מבצע הרופא הלבשה של כתרים על גבי השתלים עצמם כאשר חייבת להיות התאמה מושלמת או לפחות כמעט מושלמת בין מבנה הכתר, הצבע שלו ומבנה השיניים.

 

מחיר השתלת שן קדמית – כמה זה עולה?

מחיר השתלת שיניים קדמיות מושפע מכמה גורמים ביניהם כמות הכתרים שיש להשתיל, סוגי השתלים והכתרים, הרופא שבחרנו (ניסיון, מוניטין) וכמובן טכניקת ההשתלה.

אם גם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה השתלת שן קדמית, תוכלו לבצע השוואת מחירים בקלות. השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם מידע הרלוונטי והצעות מחיר ממיטב המרפאות והקליניקות המבצעות השתלות שיניים בסמוך לאזור המגורים שבחרתם.

 

סוג הטיפולהשתלת שן קדמית - מחיר טיפול מומלץ
מחיר השתלת שן קדמית -
שתל מתוצרת ישראלית
4,700 - 2,100 ש"ח
מחיר השתלת שן קדמית -
שתל מתוצרת חו"ל
5,500 - 2,300 ש"ח
הרמת סינוס לפני השתלת שן קדמית15,000 - 4,700 ש"ח
השתלת עצם לפני השתלת שן קדמית5,000 - 3,100 ש"ח
עלות השתלת חניכיים לפני השתלת שן קדמית8,000 - 4,100 ש"ח


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלת שיניים

    מה משפיע על תהליך של השתלת שן קדמית?

    ראשית כל חשוב לוודא כי כמות העצמות אכן מספיקה לביצוע השתלת שיניים. העצמות נמצאות מאחורי רקמות החניכיים וכאשר אין מספיק עצמות, יש לבצע תהליך של הרמת לסת, אחרת השתלים לא נקלטים כמו שצריך.  דבר נוסף שמשפיע על תהליך השתלת השן או השיניים הקדמיות הוא סוג הכתר שחייב כאמור להיות מותאם לצרכים הפיזיולוגיים של המטופל.

     

    כמה זמן נמשך תהליך של השתלת שן קדמית?

    ובכן, בעבר מדובר היה בתהליך ארוך אשר נפרס על פני כמה חודשים. הסיבה לכך היתה המתנה ארוכה בין תהליך קליטת השתל לבין תהליך ההתקנה של הכתר עצמו. חלק מרופאי השיניים עדיין פועלים בשיטה מסורתית זו אך היום, בחלק מהמקרים ניתן לבצע השתלת שן קדמית בזמן קצר יותר, לעתים אף באותו היום.

    חשוב מאוד להבין כי כל מקרה נבחן לגופו ואין לדעת זאת לפני שמתבצעת בדיקה רפואית מקצועית על ידי רופא שיניים המוסמך לבצע השתלות שיניים קדמיות.