מחפשים קליניקה מומלצת לעבור בה השתלת שיניים באזור הצפון? אנחנו יכולים לעזור. חיוך של מיליון דולר יכו לעלות לכם גם הרבה פחות עם השתלת שיניים לתושבי אזור הצפון. מעבר לכך שהשיניים משפיעות על החיוך שלכם, הן גם תורמות באופן ישיר לבריאות ולתפקוד פונקציונאלי בריא.

\מחסור בשיניים יכול להביא לקושי בגריסת המזון – פעולה יום יומית שעושים מבלי לייחס לה חשיבות רבה. אם גם לכם חסרה שן מסיבות שונות, כדאי לטפל בבעיה ולזכור כי בעיות לא נעלמות כך מעצמן, אלא דווקא נוטות להתעצם. בכל מקרה שלא יהיה – עם השתלת שיניים בכל הפה בצפון וגם עם השתלה לשן בודדת, כדאי לבצע את ההליך עם רופא מומחה ומנוסה בהשתלות.

מלאכת שיקום הפה הינה מלאכה השמורה רק לרופאי שיניים מומחים. שיניים חסרות לא אחת מסתמנות כחוסר ביטחון של המון אנשים, כאשר ללא שיניים בריאות ניתן לסבול מקושי בדיבור, יכולת הלעיסה, וזאת עוד מבלי שדובר על הפגם החזותי שהופך אתכם מאנשים חייכניים לאנשים המתביישים לחייך בפומבי.

עם שתלים דנטליים ניתן להשיב לכם את החיוך ולאפשר גם לכם לזכות בפתרון קבע לשיניים החסרות שלכם. מדובר על הטכניקה המתקדמת והמובילה ביותר כיום: מבחינת התוצאות ושביעות רצון המטופלים.

 

 

מתי צריך לבצע הרמת סינוס כצעד מקדים לפני השתלת שיניים בצפון?

לעתים נדרשת עבודה מקדימה לפני תהליך של השתלת שן בצפון. השתלים הדנטליים נותנים מענה איכותי לאלו הסובלים ממחסור בשיניים – מענה שסומן על ידי רופאי השיניים כהתקדמות המרשימה ביותר בשנים האחרונות בתחום רפואת השיניים.

יחד עם זאת, לא אחת ישנו קושי לבצע את ההשתלה – זאת מאחר וטיב החדרת השתל מותנה בכמות העצם שנמצאת בלסת. במקרים בהם ישנה ספיגת עצם מוגברת באזור הלסת והחניכיים, תהיה בעיה לקלוט את השתלים.

על כן, מתבצעת עבודה מקדימה על ידי רופא השיניים של הרמת הסינוס שבאמצעותה מעבים את העצם. המטרה? לגרום לשתלים להיקלט על הצד הטוב ביותר. התהליך מוכר גם בשמו השתלת עצם ואותו עושים לפני תהליך של השתלות שיניים בצפון.

 

השתלת שיניים


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    הסיבות בגללן מבצעים השתלת שיניים מהירה

    אז מתי צריך לבצע השתלת שיניים בצפון? בגדול, בעת שישנה שן חסרה. התרחיש האידיאלי היה שהייתם יכולים לשמור על השיניים האמיתיות שלכם בפה, אך כידוע – החיים הינם דינאמיים ולעתים לא ניתן לתכנן הכל מראש.

    בעוד ישנם אלו שמזניחים את בריאות הפה וזה מה שמביא אותם לבסוף לבצע את השתלת השיניים, ישנם גם אלו שדאגו לטפח את השיניים שלהם אך לבסוף הם נזקקים להשתלה.

    על כן, המקרים בהם נדרשת השתלת שן קדמית, אחורית או בכל הפה הם המקרים בהם ישנן שיניים רקבות שנתלשו, חוסר שביעות רצון מטיפול השורש, מחלות חניכיים חריפות, מכות, זעזועים וטראומה לשיניים ולעתים זו שחיקה של השן שמביאה לכך שהמוצא היחיד הוא פתרון ההשתלה, ואם כבר השתלה, אז מרביתנו יעדיפו לסיים עם זה מהר.

     

    השתלת בזאלית בצפון

    ישנן שיטות מתקדמות המאפשרות גם השתלת שיניים ביום אחד בצפון. בהתאם למצב המטופל נקבעת ההחלטה בדבר ההשתלה האיכותית והמומלצת ביותר.

    כמו כן, ישנה גם השתלה בזאלית בצפון: השתלה המאופיינת בשתלים ייחודים בהם עושים שימוש לאורך ההשתלה.

    סוג השתלה זה מוכר גם בשם "שתלי דיסק", זאת מאחר והם שונים בצורתם ובמבנה שלהם מהשתלים האחרים.

    כידוע, מרבית השתלים בנויים בצורה כזו שהחלק העיקרי שלהם הוא בורג. השתלים הבזאליים לעומת זאת מבוססים על דיסקים מאונכים או דיסק בודד. הצורה הייחודית שלהם גורמת לכם שניתן לקבע אותם אל הלסת באמצעות החדרה צידית ולא דרך הברגה.

     

    היתרונות של כתרי זירקוניה

    כמו כן, כדאי להכיר גם את כתרי הזירקוניה. נכון להיום, מדובר על פתרון ההשתלה המוביל ביותר. כתרים אלו המושתלים מבוססים על יציקה של זירקוניה מבלי שנגע בה מגע אדם. היציקה נחרטת במעבדה מיוחדת על ידי ציוד רובוטי – מה שמביא ללא מעט יתרונות שיש לכתרים אלו.

    ראשית, לא ניתן להתעלם מהתוצאה המרהיבה – אסתטיקה בסטנדרט הגבוה ביותר. בנוסף, כתרים אלו נמצאו עמידים וחזקים מאד בפני שחיקה, מה שמבטיח לכם השקעה לטווח הארוך.

    כמו כן, גוון הכתרים נשמר לאורך זמן – יתרון נוסף המתכתב עם האסתטיקה. אם לא די בכך, מדובר על רמות הדיוק הגבוהות ביותר של התאמה בין כתר ובין מבנה הלסת של המטופל.

     

    מה אתם צפויים להרגיש לאחר ההשתלה?

    אחת השאלות השכיחות ביותר המופנות אל הרופאים היא לא בדבר אופן ביצוע ההשתלה, אלא דווקא באשר לתקופת ההחלמה ואיך צפויים להרגיש לאחר ההשתלה.

    אם כן, דעו כי אחרי ההשתלה תידרשו לנוח מספר ימים. מאחר ומדובר על הליך משמעותי אתם אכן יכולים לצפות לכאבים, שבשלב הראשוני הם טבעיים לחלוטין.

    נפיחות ואודם באזור ההשתלה הם סבירים לגמרי בימים שלאחר ההשתלה, כך שלא צריך להיכנס לבהלה מיותרת.

    באופן טבעי, כמה ימים אחרי ההשתלה תגיעו לביקורת אצל הרופא – כך שאתם תחת מעקב תמידי.

    ההמלצה הברורה והחד משמעית היא לנוח, כאשר המנוחה היא מכל פעילות פיסית. למרות שההשתלה בוצעה רק באזור השיניים, כל הגוף נרתם להחלמה ועל כן חשוב לנוח. בנוסף, הימנעו מאכילת אוכל מוצק אלא אך ורק שתיית נוזלים ומזון רך.

     

    כמה עולה השתלת שיניים באזור הצפון? מחירים

    אז כמה תעלה לכם ההשתלה? בין אם אתם מתגוררים באזור חיפה, עכו, צפת, עפולה, טבריה, כרמיאל, הגליל, יוקנעם או קרית שמונה – לא ניתן להתחייב למחיר ההשתלה מראש, זאת מאחר וכל מטופל מגיע במצב אחר ונדרשת לו השתלה אחרת. כיום ישנן מספר טכניקות לבצע את ההשתלה כאשר כל טכניקה מתומחרת במחיר שונה.

    לכן, על מנת לקבל מחיר השתלת שיניים בצפון יש להגיע לפגישה עם רופא השיניים שידאג לבצע בדיקה מעמיקה שתוכל לשקף את מצב הפה שלכם ואת הטיפול הנדרש. זיכרו: בריאות הפה אינה דבר שניתן להתפשר בו. טפלו בכל מחיר בשיניים החסרות שלכם!

     


      השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

      שם:
      יישוב מגורים:
      טלפון:
      הערות:

       

      השתלות שיניים בצפון – לא רק בערים הגדולות

      יישובים וכפרים בצפון בהן פועלות מרפאות אשר מתמחות בביצוע השתלת שיניים ונמצאות במאגר שלנו: אביבים, אבני איתן, אדירים, אום אל-פחם, איילת השחר, אילנייה, אל -רום, אלון הגליל, אלוני אבא, אלוני הבשן, אלונים, אלי-עד, אליפלט, אלמגור, אמירים, אניעם, אפיקים, בית הלל, בית השיטה, בית שאן, בני יהודה, בסמת טבעון, גבע, גבעת אבני, גבעת אלה, גבעת יואב, גבת, גורן, גזית, גינוסר, גיניגר, גן נר, דבורייה, דגניה א', דגניה ב', דפנה, האון, הגושרים, היוגב, חדרה, חוקוק, חצור הגלילית, יבנאל, יובלים, יזרעאל, יחיעם, כחל, כליל, כלנית, כנרת (מושבה), כפר בלום, כפר גלעדי, כפר חיטים, כפר מסריק, כפר ראש הנקרה, כפר רוזנואלד (זרעית), כפר שמאי, כפר תבור, כרם בן זמרה, להבות הבשן, לוחמי הגיטאות, מגדל, מגדל העמק, מגידו, מגן שאול, מזרע, מחניים, מירון, מסילות, מצפה, מרגליות, מרום גולן, מרחביה (מושב), מרחביה (קיבוץ), משגב עם, משמר העמק, נאות גולן, נאות מרדכי, נהלל, נוב, נופית, נצרת עילית, סאסא, עין גב, עין זיוון, קרית אתא, ראש פינה, רכסים, רמת דוד, שגור*, שמשית, שער הגולן, שער העמקים, שפרעם, שריד, שתולה, תל קציר, תל-חי, כרמיאל, קרית ביאליק, קרית חיים, קרית טבעון, קרית ים, קרית מוצקין.

       

      לקריאה נוספת:

      השתלות שיניים בחדרה

      Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)