יישור שיניים בעיר

יישור שיניים אצל רופא שיניים מומלץ בעיר חולון

מעוניינים לקבל הצעות מחיר משתלמות ממיטב המומחים לטיפולי יישור שיניים בחולון? צרו קשר!

 

 

יישור שיניים בחולון הוא שירות רפואי מעולם שיקום הפה והלסת, אשר ניתן ברחבי העיר בשלל קליניקות פרטיות וציבוריות כאחד.

לפני שמחליטים לעשות גשר בשיניים, חשוב לאתר את הגורם הרפואי המתאים ביותר עבורכם ולקבל ייעוץ מקצועי מא׳ ועד ת׳. מומלץ גם לבצע מחקר מקדים באופן עצמאי כדי להבין במה כרוך התהליך.

אז אם מחפשים מידע על איך לעשות גשר לשיניים בחולון – הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נספר לכם על כל מה שצריך לדעת על יישור שיניים שקוף בחולון ויישובי מישור החוף הדרומי.

 

סוגי יישור שיניים

עם התפתחות עולם רפואת השיניים ושיקום הפה, פותחו שיטות שונות ליישור שיניים. שתי השיטות הנפוצות ביותר הן יישור שיניים בשיטה הקלאסית ויישור שיניים אינויזליין.

בשיטה הקלאסית, מתקינים פלטת מתכת על השיניים, הידועה בשמה העממי ״ריבועים בשיניים״.

בשיטת האינויזליין, משתמשים בגשר שקוף המיוצר מפלסטיק. חלקי הגשר, המכונים גם ״סמכים״ או ״קשתיות״ (״clear aligners״ באנגלית), מיוצרות מפלסטיק באמצעות מדפסת ייחודית.

בין אם מדובר ביישור שיניים לילדים בשיטה הקלאסית או ביישור שיניים למבוגרים בחולון בשיטת האינויזליין – הגורם המטפל שתבחרו יידע איך להתאים עבורכם את הטיפול המיטבי.

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    ההבדלים בין יישור שיניים קלאסי לבין יישור שיניים אינויזליין

    מלבד החומר שממנו עשוי הגשר, שתי השיטות נבדלות במספר פרמטרים מהותיים.

    ראשית, ישנו הנושא של נראות הגשר. בעוד סמכים ממתכת יהיו מאוד בולטים ובלתי ניתנים להסתרה, גשר האינויזולין הוא נסתר וכמעט שלא ניתן לראותו. מאפיין זה של היישור השקוף מהווה יתרון משמעותי, שכן הוא חוסך למטופלים אי נעימות רבה.

    שנית, הגשר הקלאסי לרוב נותר קבוע על שיני המטופל, בעוד הגשר השקוף ניתן לשליפה קלה ומהירה. במובן הזה, היתרון הוא שוב בצדו של הגשר השקוף, שכן יכולת ההוצאה שלו מאפשרת אכילה נוחה ושמירה טובה יותר על היגיינת הפה.

    יש לציין כי השיטה המסורתית עדיין נחשבת ליעילה למדי, אך התוצאות הטובות באות עם מחיר של אי נוחות מסמכי המתכת. יחד עם זאת, גם יישור שיניים שקוף נחשב לשיטה מוצלחת. כך שבשכלול כל הפרמטרים, יישור שקוף מציע יתרונות רבים על פני גשר ממתכת.

     

    כיצד מתבצע תהליך ליישור שיניים בגשר שקוף?

    לפני שמתחילים את הפרוצדורה עצמה, השלב הראשון הוא לאתר את המרפאה והרופא המועדף ולקבוע תור לפגישת ייעוץ. במהלך הפגישה, תתבצע סריקה דיגיטלית של המבנה האנטומי הייחודי של פה ושיני המטופל. הסריקה תאפשר לרופא המטפל לתכנן את מהלך היישור.

    בשלב הבא, יחל תהליך ייצור הגשר השקוף בהתבסס על הדגם הדיגיטלי שהתקבל מהסריקה. כלומר, מדובר בהליך מותאם אישית עבור כל מטופל ומטופל.

    כעת משהסמכים השקופים מצויים בהישג יד, ניתן להתקינם על שיני המטופל ולהתחיל את תהליך היישור. בכל מספר שבועות, יש להגיע לביקורת אצל הרופא המטפל ולנטר את התקדמות הטיפול.

    עם הזמן, יהיה צורך להחליף את הקשתיות כך שיתאימו למבנה השיניים החדש שיתקבל בכל תקופה, עד להשלמת הטיפול.

     

    מחיר יישור שיניים בחולון

    מחיר יישור שיניים שקוף בחולון משתנה בהתאם למצב המטופל ומותנה בשיקול הדעת הקליני. ככל שהמצב השיניים מורכב יותר, תגבר הסבירות לכך שפרק הזמן שיידרש להשלמת התהליך יהיה ארוך יותר.  למשל, כאשר יש מרווחים גדולים מאוד בין השיניים.

    בקיצור, ככל שהתהליך ארוך יותר, כך מחירו יהיה יקר יותר, שכן משמעות הדבר היא פגישות נוספות עם הגורם המטפל וייצור של קשתיות לאורך זמן. עם זאת, מומלץ לעשות סקר שוק מקיף ולקבל הצעות מחיר ממספר מרפאות בטרם קבלת ההחלטה היכן לעבור את הטיפול.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)