מעוניינים לאתר מרפאה מומלצת לביצוע השתלת שיניים במודיעין? תוהים כיצד תוכלו להוזיל עלויות טיפול? מיד נציג בפניכם מידע מקיף בנושא השתלות שיניים ואפשרות לקבלת הצעות מחיר ממספר קליניקות מומלצות במודיעין במטרה להשוות מחירים ובסופו של דבר לבחור בהצעה המתאימה ביותר עבורכם.

השתלת שיניים במודיעין נעשית במגוון רחב של מרפאות שיניים הפועלות ברחבי העיר. ניתן למצוא מרפאות המספקות שירותי השתלת שיניים בכל 12 השכונות בעיר, החל ממכבים-רעות שבמזרח, עבור בשכונות הפרחים, הנחלים, הציפורים ומשואה שבמרכז ועד למורשת ואבני חן שבמערב.

באופן פרדוקסלי, לעיתים דווקא מגוון האפשרויות מעמיד בפני הפציינט קושי לבחור במרפאה המתאימה ביותר להשתלת השיניים הרצויה.

בדיוק בשביל זה קיים אתר דנטלגייד, אשר מסייע לאלו הזקוקים להשתלת שיניים במודיעין לקבל מספר הצעות מחיר ממיטב המרפאות הפזורות בעיר, ולבחור את המרפאה הרצויה ביותר, שתספק את הטיפול המקצועי ביותר, ובמחיר המשתלם ביותר.

 

השתלת שיניים במודיעין

השתלת שיניים במודיעין – כל המידע על התהליך, החלמה, מחירים ועוד

 

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    בקצרה, מהי השתלת שיניים? 

    השתלת שיניים היא סוג שכיח של טיפול דנטלי, אשר מספק אלטרנטיבה לשיניים טבעיות שאבדו כתוצאה ממצבים כמו: פגיעה מכנית, טראומה, מחלת חניכיים, עששת שהוזנחה, צמיחה בלתי תקינה, שחיקת שיניים וכדומה. השתלת שיניים מהווה למעשה חלופה לשיניים תותבות. ניתן לבצע השתלה של מספר שיניים בודדות או של כל פלטת השיניים, בהתאם לצורך.

     

    השתלת שיניים במודיעין

     

    מהם סוגי השתלות השיניים הקיימים?

    * ישנן מספר שיטות טיפול מרכזיות להשתלת שיניים. השתלת שיניים קלאסית היא שיטה דו-שלבית במהלכה מוחדרים השתלים ללסת המטופל, ובתום תקופת המתנה של שלושה חודשים לחצי שנה, מעמיסים את המבנה על ידי שימוש בכתרים.

    * השיטה הקלאסית אמנם טומנת בחובה סיכויי הצלחה גבוהים, אך רבים מעדיפים שיטות הדורשות פחות זמן, כמו השתלת שיניים בהעמסה מיידית. השתלת שיניים בשיטת all in 4 כוללת ארבעה שלבים בטיפול אחד בלבד (עקירה, השתלה, חשיפה והעמסה). עם זאת, סיכויי ההצלחה שלה נמוכים יותר מהשיטות האחרות.

    * השתלת שיניים ממוחשבת היא טכנולוגיה חדישה בעלת סיכויי הצלחה גבוהים. בתהליך המכונה טומוגרפיה, נעזרים בדיקת הדמיה תלת-ממדית באמצעותה מייצרים מודל של פלטת שיני המטופל, אשר דרכו מבצעים את ההשתלה. עוד מידע כאן.

     

    כיצד מבוצעת השתלת שיניים במודיעין? 

    להלן שלבי התהליך של השתלת השיניים. ראשית, מבריגים את השתלים אל תוך עצם הלסת. בשלב השני, מבצעת חשיפה של השתל, ועל גביו מותקנת כיפת ברזל כהכנה לכתר הסופי. השלב השלישי והאחרון כולל את ההתקנה של הכתר הסופי, אשר במרבית המקרים עשוי מחרסינה. השתלת שיניים לרוב אורכת כמספר דקות או שעות בודדות, בהתאם לסוג הטיפול והיקפו.

     

    מהו תהליך ההחלמה מהשתלת שיניים?

    ההחלמה מטיפול השתלת שיניים משתנה בהתאם לטכניקה הננקטת, אך לרוב מצריכה כמה ימי התאוששות בלבד. לאורך תקופת ההחלמה, צריך להימנע מלאכול מזונות קשים או לבצע פעילות גופנית מאומצת.

    כדי להבטיח את עמידות הטיפול, חשוב לשמור על שגרה קפדנית של היגיינת פה, הכוללת צחצוח שיניים באמצעות מברשת עדינה וניקוי עמוק ויסודי בעזרת תכשירים כמו חוט דנטלי או קיסמים דנטליים.

    גורמי הסיכון המפחיתים את סיכויי ההצלחה והעמידות של ההשתלה הם עישון, שתייה מרוב של אלכוהול, היגיינת פה בלתי מספקת, מחלות חניכיים ואף סכרת שאיננה מאוזנת.

     

    השתלת שיניים במודיעין

    השתלת שיניים במודיעין – מיטב המומחים לרפואת שיניים באזור מגוריכם

     

    מחירים ממוצעים של השתלות שיניים במודיעין

    טווח מחירים של השתלות שיניים במודיעין הוא פונקציה של שיטת הטיפול ומספר השתלים הנדרשים. השתלת שיניים ביום אחד בעיר במודיעין תעלה בין 45,000 ל-75,000 ש"ח ללסת אחת.

    עלות השתלת שתל בודד עומדת על בין 1000 לבין 6000 ש"ח, תלוי בסוג השתל ובמקום בו יוצר. לחצו להרחבה בנושא מחיר השתלות שיניים.

     

    מודיעין מכבים רעות – מפה:

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)