מעוניינים לעבור השתלת שיניים ברמלה? כדאי להיות מודעים לכל האפשרויות אשר מוצעות בקליניקה מובילה בעיר. מדוע זה כל כך חשוב? מאחר וכל עוד תתקשרו עם קליניקה מתקדמת ומקצועית, יוכלו לבחור עבורכם את שיטת ההשתלה שתתאים באופן מושלם למצב הפה והשיניים שלכם, מה שיאפשר לכם לזכות בתוצאות טיפול מושלמות אשר יחזיקו לשנים ארוכות. מתי צריך השתלת שיניים, אילו שיטות השתלה קיימות ומהם טווחי המחירים? להלן כל התשובות.

 

השתלת שיניים ברמלה

כל טיפולי השתלות השיניים ברמלה

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלת שיניים – למה הכוונה ומתי כדאי לשקול את העניין?

    אם חסרות לכם שיניים בפה, חשוב כי לא תתמהמהו אלא תחפשו קליניקה איכותית שמציעה טיפולי השתלת שיניים ברמלה. השלמת שיניים חסרות בפה חשובה לשם שמירה על מסת עצם טובה בלסת, מונעת תזוזת שיניים, תורמת לתפקודי לעיסה יעילים ולאיכות חיים משופרת. שיטות ההשתלה המתקדמות של ימינו מאפשרות לכל אדם לעבור השתלת שיניים, בין אם מדובר בהשלמה של שיניים בודדות ובין אם בכל 2 הלסתות.

    השתלת שיניים הינה למעשה פרוצדורה בה מחדירים שתלים דנטליים, אלמנטים דמויי בורג אל תוך עצמות הלסת, כשמעליהם מיושמים כתרים. כלומר, השתלים מתפקדים כמעין שורשים מלאכותיים של השיניים ואוחזים בעצמות הלסת ואילו הכתרים מהווים את החלק החיצוני הנראה לעין.

     

    שיטות השתלת שיניים מובילות

    בבואכם לברר לגבי קליניקה שמציעה טיפול השתלת שיניים ברמלה, תגלו שקיימות כמה שיטות לביצוע הפרוצדורה. במידה ומדובר בהשתלה של שן בודדת באדם צעיר בעל עצם לסת בריאה, הרי שמדובר בהשתלה קלה מאוד עם העמסה מיידית של הכתרים. היחס של השתלים והכתרים הינו 1:1, שתל וכתר עבור כל שן חסרה. אלא שכאשר מדובר באדם מבוגר או במצבים בהם ישנם חוסרים נרחבים של שיניים, אז עולה הצורך בשיטות המתקדמות יותר:

    • All on 4/6 – בשיטות אלו מיישמים סט מלא של שיניים על גבי 4 או 6 שתלים בלבד. שיטה זו חוסכת עשרות אלפי שקלים ומונעת את הצורך להקדיש שתל נפרד עבור כל שן.
    • שתלי זיגומה – כאשר מדובר במטופל עם עצם לסת עליונה בעייתית שאינה מסוגלת להחזיק שתלים רגילים, קיימת אפשרות להשתמש בשתלים מיוחדים אשר מוחדרים לעצם הלחי. בעבר במצבים של חוסר עצם קיצוני בעצם הלסת העליונה עלה ההכרח לעבור פרוצדורה מקדימה שבה היו משתילים עצם על מנת לפתור את הבעיה. גם כיום ניתן למצוא קליניקות אשר מציעות השתלת עצם בפה ברמלה, אך יש לקחת בחשבון כי מדובר בפרוצדורה אשר מאריכה משמעותית את משך הטיפול וגם את העלויות.
    • שתלים בזאליים/חובקים – שתלים שמיועדים ללסת תחתונה שנמצאת בחוסר קיצוני של עצם ואינה בעלת המימדים המתאימים להשתלה רגילה. השתלים הללו למעשה חובקים את הלסת ומוברגים אליה מהצד, מה שמאפשר את ההשתלה בכל זאת.

     

    טווחי המחירים של השתלת שיניים ברמלה

    מחיר טיפולי השתלת שיניים ברמלה הוא דבר שתלוי במותג הקליניקה, זהות הרופא המבצע, איכות השתלים ושיטת הביצוע. להלן טווחי מחירים ממוצעים כפי שיוצעו לכם בקליניקות המובילות ברמלה:

     

    מחירון השתלות שיניים ברמלהמחיר מומלץ לטיפול
    מחיר השתלת שתלים דנטליים ברמלה לשיניים בודדות (שתל מתוצרת ישראל )4,500 - 2,500 ₪
    עלות שתלים דנטליים (תוצרת חוץ) ברמלה5,500 - 2,400 ₪
    מחיר השתלת שיניים בשיטת ALL ON 4/6 (מחיר ללסת)65,000 - 35,000 ₪
    מחיר שתלים חובקים או שתלים זיגומטיים ברמלה (ללסת)70,000 - 50,000 ₪
    השתלת חניכיים מחירים8,300 - 3,700 ₪
    המחיר עבור השתלת שן טוחנת ברמלה4,700 - 2,100 ₪
    השתלת שיניים ביום אחד63,000 - 37,000 ₪

     

    קיימות גם אפשרויות נוספות שיכולות לייקר את הטיפול, דוגמת השתלה מונחית מחשב באמצעות סד, מה שמשפר את סיכויי ההצלחה של קליטת השתלים. מומלץ ואף רצוי גם לברר גם לגבי האפשרות של השתלת שיניים ביום אחד, במידה ויתברר כי מצב עצם הלסת שלכם אידיאלי.

     

    תחזוקת שתלים דנטליים לאחר שיקום הפה

    בכל מה שקשור לשיקום הפה, ברמלה ובכלל, זוהי בעצם אחת השאלות השכיחות ביותר אצל מטופלים רבים. לתחזוקת השיניים ושמירה על סביבת פה בריאה ישנה חשיבות עליונה, על אף העובדה שלא מדובר בשן טבעית אלא בשתל. מומלץ לבקר באופן שגרתי אצל רופא השיניים פעם בשנה, ביקורת אצל השיננית 3 פעמים בשנה, הקפדה על צחצוח השיניים פעמיים עד שלוש פעמים ביום והקפדה על ניקוי יסודי באמצעות חוט דנטלי.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)