השתלת שיניים בגני תקווה היא שירות רפואי הניתן במגוון רחב של מרכזים לרפואת שיניים בעיר, כולל בשכונת גנים, נוף סביון וגבעת סביון. במהלך הטיפול, מחדירים שתלים דנטליים ייחודיים ללסת המטופל/ת, כתחליף לשיניים תותבות.

הפרוצדורה נעשית לרוב על ידי רופא/ת שיניים המתמחה בכירורגיית פה ולסת או מחלות חניכיים, אך לעיתים ההליך יתבצע גם על ידי רופאי/ות שיניים שעברו הכשרה ייעודית להשתלות שיניים.

כדי למצוא את המרכז הרפואי וסוג הטיפול המיטבי והמקצועי ביותר, במחירים הנוחים ביותר, ניתן להיעזר בשירות השוואת המחירים של אתר דנטלגייד.

 

השתלת שיניים בגני תקווה – איתור מרפאה מומלצת תוך דקות

◄קבלת הצעות מחיר ממרפאות וקליניקות מומלצות לטיפולי השתלת שיניים בגני תקווה

◄אפשרות לבצע השוואת מחירים ולבחור בקליניקה המועדפת עליכם בהליך מהיר ופשוט

 

השתלת שיניים - השוואת מחירים

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    מדוע צריך השתלת שיניים?

    השתלת שיניים מספקת חלופה לשיניים שנפגעו או אבדו כתוצאה מעקירה, מחלת חניכיים, טראומה ועוד. שיניים פגומות או חסרות עשויות להוות בעיה הפוגעת בבריאות ובאיכות החיים.

    במקום להשתמש בשיניים תותבות, שתלים דנטליים מהווים פתרון ארוך טווח, אמין ובטוח. השתלת שיניים בגני תקווה יכולה להיעשות באופן נקודתי על ידי החלפת מספר שיניים פגומות, או לחילופין באופן נרחב יותר באמצעות החלפת כל מערכת השיניים.

     

    כיצד נעשית השתלת שיניים בגני תקווה?

    אופן ההשתלה משתנה בהתאם לצרכי המטופל. אך ככלל, כל שיטות הטיפול להשתלת שיניים כוללות את שלושת השלבים הבאים. ראשית, מבריגים ומקבעים את שתלי הפלטיניום דמויי בורג לעצם הלסת.

    במקרים בהם נעשים חתכים כירורגיים להחדרת השתל, תתבצע תפירה של האיזור. בשלב השני, מסירים את הרקמות (והתפרים, במידה וקיימים) שמסביב לשתל. לאחר מכן, בשלב השלישי, מעמיסים כתרים עשויי חרסינה על השתל.

     

    אילו שיטות טיפול קיימות להשתלת שיניים?

    מבין סוגי השתלות שיניים בגני תקווה ובכלל, ניתן למנות ראשית את השיטה הקלאסית. שיטה זו כוללת ביצוע חתכים כירורגיים באזור המיועד להשתלה לצורך החדרת השתלים הדנטליים, אשר נקלטים בתהליך שאורך 3-6 חודשים. לאחר מכן, חושפים את השתל ומעמיסים את המבנה הסופי. מדובר בשיטה המאופיינת בסיכויי הצלחה גבוהים, אך חסרונותיה הם בתקופת ההמתנה בין שלבי הטיפול.

    השתלת שיניים בהעמסה מיידית מאפשרת להתגבר על חסרון זה, שכן כל שלבי ההשתלה נעשים בטיפול אחד בלבד.

    ישנן דרכים רבות לבצע השתלת שיניים ביום אחד. לדוגמא, שיטת all on 4/6 כוללת החדרה של 4-6 שתלים בבת אחת. עם זאת, סיכויי ההצלחה של סוגי הטיפולים הללו נמוכים יחסית. עוד מידע כאן.

    השתלת שיניים ממוחשבת מתעלה על חסרונות השיטות הקודמות. טכנולוגיית הטומוגרפיה מייצרת מודל תלת-ממדי של מערכת השיניים, ובכך מאפשרת השתלה מדויקת, בטוחה ואמינה במיוחד.

     

    כמה זמן אורכת השתלה והחלמה מטיפול השתלת שיניים בגני תקווה?

    משך הזמן של ההשתלה תלוי בשיטת הטיפול ובצרכים הקליניים, אך לרוב מדובר בהליך בן כמה דקות לכמה שעות בלבד.

    תהליך ההחלמה גם הוא מושפע מסוג הטיפול, אך לרוב מדובר בכמה ימים בודדים, במהלכם יש להימנע מלעיסת מזונות קשים, פעילות גופנית, שתיית משקאות אלכוהולים או עישון.

    בנוסף, ישנה חשיבות עליונה להקפדה על היגיינת הפה.

     

    טווח מחירים של השתלות שיניים

    מחיר השתלת שיניים בגני תקווה ייקבע לפי סוג שיטת הטיפול הנבחרת. השתלת שיניים ביום אחד בעיר גני תקווה תעלה 45-75 אלף ש"ח עבור לסת אחת, ואילו עלות שתל בודד יעלה בין 1000-6000 ש"ח.

     

    גני תקווה – מפה:

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)