יישור שיניים בעיר

יישור שיניים אצל רופא שיניים מומלץ בעיר תל אביב

למה כדאי לעשות יישור שיניים בתל אביב? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע חשוב על תהליך יישור שיניים בעיר ללא הפסקה, שבה האופנתיות, האסתטיקה והמראה החיצוני משחקים תפקיד מרכזי והטיפול זוכה לביקוש גבוה למדי.

טיפולים אסתטיים ליישור השיניים מאפשרים ליצור חיוך מושלם ולשדרג את מראה הפנים. לצד הסיבות האסתטיות, קיימות כמובן גם סיבות רפואיות כמו למשל פציעות ופגיעות מכניות באזור הפה.

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    סוגי יישור שיניים

    החידושים הטכנולוגיים בעולם האורתודנטיה הביאו לפיתוח מגוון רחב של טכניקות ליישור השיניים. עם זאת, שתי השיטות הנפוצות ביותר הן השיטה הרגילה והשיטה השקופה.

    יישור שיניים רגיל בתל אביב: יישור בגשר המתכת הקלאסי, שרבים מאתנו מכירים כ״קוביות/ריבועים בשיניים״, הוא כנראה ההליך הידוע ביותר. במסגרת הטיפול, מרכיבים על שיני המטופל פלטות מתכתיות שמייצרות לחץ לעידוד תזוזת השיניים לקו אחיד.

    יישור שיניים שקוף בתל אביב: יישור שיניים בגשר שקוף או בלועזית: אינויזליין, נחשב למילה האחרונה בתחום שיקום ובריאות השן. גם הפעם משתמשים בפלטות, אך כפי ששם השיטה מרמז, הפעם הן עשויות מפלסטיק שקוף.

     

    יתרונות וחסרונות של שתי השיטות

    נתחיל עם השיטה הקלאסית:

    היתרון הגדול הוא שמדובר בהליך ותיק, אמין ויעיל, עם ניסיון מוכח של עשרות שנים. תוצאות הטיפול יהיו לרוב טובות מאוד ויישמרו לאורך זמן.

    ◄ החיסרון העיקרי הוא בולטות פלטת המתכת, אשר איננה מאפשרת להסתיר את קיומו של הגשר בשיניים. המראה המגושם של ה"ריבועים" על השיניים עלולה לגרום לאי נעימות ואף לפגיעה בביטחון העצמי, עד כדי הצנעת החיוך ובמקרים קיצוניים אף דיכאון, חרדה והימנעות מסיטואציות חברתיות.

     

    לעומת זאת, ככל שמדובר בשיטה השקופה:

    היתרון המרכזי הוא בחוסר הנראות של הפלטות השקופות, עד כדי כך שרק מי שיסתכל מאוד מקרוב יוכל להבחין בקיומו של המכשיר. יתרון נוסף הוא שניתן לשלוף את קשתיות הגשר החוצה לשם פעולות כמו אכילה או סתם מנוחה, בעוד שהגשר הקלאסי איננו ניתן להסרה באופן עצמאי.

    החיסרון של יישור שיניים אינויזליין טמון במחירו היקר יחסית. הסיבה לעלות הגבוהה טמונה בצורך בבדיקות מעבדה מתקדמות וההדפסה התלת מימדית של המתקן.

     

    עבור מי זה מתאים, וכמה זמן לוקח התהליך?

    ניתן לבצע טיפולי יישור כמעט בכל גיל. יישור שיניים לילדים בתל אביב עשוי להקל על חייהם בהמשך הדרך, שכן ככל שמתחילים את הטיפול בשלב מוקדם יותר (אך לא לפני גיל 7), כך התוצאות יהיו טובות וקונסיסטנטיות יותר.

    עם זאת, גם מי שלא עבר את הטיפול בגיל מוקדם יכול להיות רגוע, שכן ניתן לבצע יישור שיניים למבוגרים בתל אביב ללא שום תקרת גיל. השיטה השקופה מאפשרת גם למטופלים בין 40, 50 ויותר ליישר את שיניהן ללא חשש מההשלכות האסתטיות והחברתיות.

    יש לציין כי משך הטיפול נוטה להתקצר ככל שגיל המטופל צעיר יותר, אך הדבר תלוי בחומרת הליקויים ובמידת ההתמדה בטיפול.

     

    עלות טיפול ליישור שיניים

    מי שמעוניין לעשות גשר לשיניים בתל אביב יגלה שהעיר הגדולה מכילה מגוון עצום של מרפאות ציבוריות וקליניקות פרטיות שמציעות את הטיפול במחירים משתנים.

    אמנם לא ניתן לנקוב במחיר "פיקס", אבל באופן כללי יישור שיניים בתל אביב יעלה בין 15,000 ל-30,000 שקלים בממוצע.

    עלות הטיפול משתנה בהתאם למשתנים כמו המצב הקליני של המטופל ושיקול הדעת המקצועי של הגורם המטפל. מצבים מורכבים וחמורים יותר לרוב יהיו כרוכים בעלויות גבוהות יותר, אך המחיר ייקבע בכל מקרה לגופו.

     

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)