אנשים רבים הסובלים מבעיות חניכיים ושיניים זקוקים לביצוע השתלת שיניים בחיפה. תוך כדי תהליך בירור לגבי מחיר השתלת שיניים בחיפה רבים מהם מגלים כי לא מדובר בתהליך ארוך ומסורבל כפי שהם חשבו ולמעשה השתלת שיניים ביום אחד בחיפה אפשרית באחוז גבוה מהמקרים.

זה אכן נכון שבעבר השתלת שיניים בחיפה ובכלל באזור הצפון הייתה נמשכת על פני תקופה של כמה חודשים, אך תודות לחידושים טכנולוגיים בתחום רפואת השיניים, היום ניתן לקצר תהליכים, לחסוך למטופל הרבה אי נעימויות, טרטורים וסבל, לבצע את העקירה וההשתלה באותו היום ואפילו ליהנות ממחירים הרבה יותר נמוכים בשל העובדה שמדובר בתהליך קצר הרבה יותר.

השאלה שצריכה להישאר היא איך זה יכול להיות שאם בחלל הפה מתרחש תהליך דלקתי כזה או אחר, תהליך המצריך עקירה של שן, בכל זאת ניתן לבצע השתלת שיניים באותו היום.

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

    השתלת שיניים

    השתלת שן בחיפה התהליך המקוצר

    ובכן, התשובה לשאלה זו מעניינת מאוד שכן שנים רבות היו בטוחים שלאחר העקירה יש לחכות זמן רב עד שיכולים לשים שתל ולהמתין עוד כמה חודשים עד שבכלל אפשר לשים כתר ולחברו לשתל עצמו. ממחקרים רבים עולה כי לאחר שאנו מבצעים עקירה של שן חולה נוצר מאין חלל ריק שכאשר מחדירים אליו שתל סטרילי, תהליך האיחוי מתבצע באופן טבעי ומהיר הרבה יותר ממה שחשבו בעבר.

    כאמור, כאשר אנו מניחים את השתל המתאים בתוך ״החלל״ הריק, לקירות הסובבים יש פחות מקום ולכן השתל מעודד תהליך של ריפוי. זה נכון גם לגבי תאי עצם שמחפשים להיצמד משהו יציב וסטרילי אשר נצמדים לשתל באופן מהיר.

    לכן, כאשר אתם בודקים לגבי ביצוע השתלת שיניים בחיפה ומנסים להבין פחות או יותר כמה עולה השתלת שיניים בחיפה, שווה לברר לגבי השתלת שיניים ביום אחד ולראות האם אתם בתור מטופלים, אכן מתאימים לתהליך המקוצר.

     

    איך מתבצעת השתלת שיניים ביום אחד בחיפה?

    בשלב הראשוני על הרופא המיומן להתמודד עם הדלקת על פי רמת החומרה שלה. הוא יבצע עקירה של השן הלא בריאה וינקה את הדלקת באמצעות חומרים מיוחדים אנטי דלקתיים וייצור אזור נקי לחלוטין, אזור סטרילי. בשלב הבא יחדיר הרופא את השתל בהתאם לגודל המתאים לפציינט ו״יעמיס״  על השתל את הכתר הקבוע מה שכאמור מקצר משמעותית את התהליך ומונע מצבים זמניים כמו שן תותבת. השתלת שיניים ביום אחד מסייעת לנו לחזור לחיים שלנו תוך זמן קצר, חוסכת לנו זמן, הרבה סבל וגם כסף.

     

    כמה עולה השתלת שן בחיפה?

    אם גם אתם כמו עוד רבים מחפשים לבצע השתלת שיניים בחיפה בזול, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר באתר שלנו את הפרטים שלכם ולקבל מידע לצורך השוואת מחירים על בסיס טיפולים והשתלות שיניים המתבצעות בקליניקות המובילות בעיר חיפה.

     

    סוג הטיפולמחיר טיפול מומלץ בחיפה
    מחיר השתלת שן בחיפה לשתל מתוצרת ישראלית4,500 - 2,300 ש"ח
    מחיר השתלת שן בחיפה לשתל מתוצרת חו"ל5,500 - 2,300 ש"ח
    טיפול הרמת סינוס בחיפה (טיפול מקדים להשתלה)15,000 - 4,700 ש"ח
    טיפול השתלת עצם בעיר חיפה (טיפול מקדים להשתלה)5,000 - 3,100 ש"ח
    עלות השתלת חניכיים בחיפה (טיפול מקדים להשתלה)8,000 - 4,100 ש"ח
    השתלת שיניים קדמיות בחיפה4,700 - 2,000 ש"ח
    השתלת שיניים טוחנות בחיפה4,600 - 2,000 ש"ח

     

    חיפה – מפה של העיר:

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)