השתלות שיניים בעיר בת ים – שיטות טיפול, מחירים ומידע מקיף

מחפשים קליניקה לטיפול השתלת שיניים בבת ים? הגעתם למקום הנכון. לא משנה כלל עד כמה אתם מטפחים את השיניים שלכם ודבקים בשגרת תחזוק יום יומית – תמיד ישנו הסיכוי כי תהיו זקוקים למענה בדמות השתלות שיניים.

טיפולי ההשתלה מתאימים לאנשים שחסרות להם בפה שיניים – בעקבות מכה שיצרה סדק או שבר בשן, או לחילופין אנשים שהשיניים שלהם רקובות ועתידות לנשור.

אולי בעבר הייתם צריכים לחשוש כי החיוך שלכם עומד בסימן שאלה, אך הודות לטיפולים מתקדמים כדוגמת השתלת שיניים בבת ים, אתם יכולים להיות שקטים כי תמיד תוכלו לחייך.

ישנן כמה טכניקות שונות ליישום השיטה, כאשר אחת השיטות המוכרות והנחשקות ביותר היא של השתלת שיניים ביום אחד בעיר בת ים. אז מה עליכם לדעת על שתלים דנטליים?

 

השתלת שיניים בבת ים

השתלת שיניים בבת ים – כל המידע על התהליך, ההחלמה, מחירים ועוד

 

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלת שיניים בבת ים

     

    השתלת שיניים באזור בת ים ביום אחד בלבד – האמנם?

    הטכנולוגיה לא מפסיקה להתקדם ולהפתיע, והיא באה לידי ביטוי גם בתחום רפואת השיניים. עד לפני כמה שנים אנשים שהיו מועמדים לטיפולי ההשתלה, היו מודעים לעובדה כי מצפה להם דרך ארוכה ולא בהכרח קלה. כיום לעומת זאת, השתלת שיניים מהירה לא נשמעת כמו פנטזיה עתידנית אלא שהיא מוצעת לקהל המטופלים!

    במקום לעשות את טיפולי ההשתלה בכמה שלבים שונים שיכולים לקחת מספר לא מבוטל של חודשים, ניתן לבצע את ההשתלה בטיפול אחד בלבד.

    כך, חוסכים סבל רב מהטיפולים וגם חוסכים המון זמן. מה תשמחו לדעת? טיפול ההשתלה ביום אחד יכול להתאים לאלו מכם המעוניינים בפתרון השתלה לשן אחת בלבד, אך גם במידה והמצב בפה מעט אקוטי יותר – ניתן ליישם את השיטה גם עם השתלת שיניים בכל הפה.

     

    מתי צריך לעשות השתלת עצם לפני יישום השתלה של שיקום הפה?

    כל מטופל יכול לעבור השתלת שן, כאשר ישנו תנאי סף: יש צורך בכמות מסוימת של עצם שתוכל לקלוט את השתל. כאן נכנסים לתמונה טיפולים כמו השתלת עצם או הרמת סינוס. ישנם מקרים הגורמים ישירות למחסור של עצם, כאשר הם יכולים להיות:

    • מחלות חניכיים / דלקות חניכיים
    • עקירות שיניים שהסתבכו
    • מקרים מולדים של מחסור בעצם

    השתלת העצם יכולה להתבצע עם עצמות ממקורות חיים, אך גם ממקורות סינטתיים. לרוב, מקור העצם יקבע בשיתוף פעולה עם המטופל כאשר הפרמטרים שילקחו בחשבון הם תקציב, העדפות אישיות והתאמה אידיאלית למצב המטופל. מחיר השתלת שיניים בבת ים שיוצע לכם על ידי רופא השיניים, יכלול גם את עלות השתלת העצם.

     

    השתלת שיניים בבת ים

    השתלת שיניים בבת ים – כל המידע על התהליך, ההחלמה, מחירים ועוד

     

    לאילו תופעות לוואי יש לצפות לאחר השתלה עם כתרי זירקוניה?

    לכתר שתבחרו אין כל חשיבות באשר לתופעות הלוואי האפשריות. מה שגורם לתופעות הלוואי הוא ההליך עצמו, וחשוב שתדעו לקראת מה אתם הולכים:

    • כאבים הם חלק טבעי מתהליך ההחלמה. ככל שיעבור הזמן תחושו בהפחתה הדרגתית בעוצמת הכאב
    • סביר כי תופיע נפיחות אזורית / אודם / דימום קל
    • בהתאם להמלצת הרופא – יש להתחיל טיפולי אנטיביוטי

    חשוב מאד לנקוט בשגרת מנוחה כללית. למרות שמדובר על השתלת שן, חשוב לדעת כי כל הגוף מתמסר לתהליך ההחלמה ולכן חשוב מאד לנוח.

    אין לבצע פעילות גופנית מכל סוג (מניקיון הבית ועד אימון ספורטיבי), תוך שיש לאכול בימים הראשונים אך ורק מזון נוזלי – בדגש על מזון פושר (מזון חם או קר יכול לגרום לכאבים מיותרים, וחבל).

     

    אז איך יודעים כמה עולה השתלת שיניים בבת ים?

    בכדי לקבל מחיר עבור ההשתלה הנדרשת אצלכם, תצטרכו להגיע לביקור אצל רופא השיניים. כל מטופל בעל צרכים משתנים בהתאם למצב בריאות הפה והשיניים שלו.

    מה שישפיע על עלות הטיפול הם בעיקר סוג הכתר והיקף העבודה (השתלה של שן אחת או מספר שיניים). כמו כן, יש לקחת בחשבון את סוג ההשתלה (השתלה בזאלית בבת ים, השתלה ביום אחד וכיוצא בזה).

    בנוסף, לעתים יש צורך בטיפולים מקדימים כמו השתלות העצם, כך שצריך לקחת גם אותם בחשבון בחישוב ההוצאות באשר לעלות הטיפול. בקרוב מאד כל תושבי בת ים בשכונות קריית באבוב, בית וגן, רמת הנשיא ועוד – יוכלו לשוב ולחייך!

     

    השתלות שיניים - בת ים - מחירון משוערטווח מחירים מומלץ לכל סוג טיפול
    מה יהיה המחיר של שתלים דנטליים בעיר בת ים
    שתלים מתוצרת ישראלית
    4,700 - 2,500 ₪
    עלות שתלים דנטליים תוצרת חו"ל
    שתלים שהייצור שלהם מתוצרת אירופה/אמריקה וכדומה
    4,400 - 2,400 ₪
    מבנה על שתל בעיר בת ים
    עלות משוערת במרפאות שונות באזור
    950 - 650 ₪
    הרמת סינוס בבת ים והסביבה
    ניתוח מכין להשתלה (לא תמיד נדרש)
    13,000 - 3,500 ₪
    השתלת עצם
    מיועד למחוסרי עצם שזקוקים להשתלת עצם בפה
    5,200 - 2,900 ₪
    השתלת חניכיים
    לאלו הסובלים מנסיגה של החניכיים
    8,300 - 3,700 ₪
    השתלת שיניים ביום אחד
    השתלה בהליך מהיר
    49,000 - 37,000 ₪
    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)