יישור שיניים בעיר

יישור שיניים אצל רופא שיניים מומלץ בעיר בת ים

מעוניינים לקבל הצעות מחיר משתלמות ממיטב המומחים לטיפולי יישור שיניים בבת ים? צרו קשר!

 

 

יישור שיניים בבת ים מוצע במגוון מרפאות ברחבי העיר וביישובים הקרובים לה.

מדובר בהליך מעולם רפואת השיניים והרפואה האסתטית, אשר כפי שמרמז השם, נועד ליישר את שיני המטופל. ההליך מיועד הן לתיקונים אסתטיים ולשיפור מראה הפה והן לתיקון בעיות פה הקשורות למבנה ומנח השיניים.

ישנן מגוון שיטות ליישור שיניים, כאשר אחת מהפופולריות ביותר היא יישור שיניים עם גשר שקוף. המדריך הבא מיועד לכל מי שמחפש מידע על יישור שיניים שקוף בבת ים והסביבה.

 

יישור שיניים שקוף

יישור שיניים באמצעות גשר שקוף הוא שיטה חדשנית ומתקדמת במהלכה משתמשים במעין קשתיות שקופות המונחות על שיני המטופל.

באופן הדרגתי לאורך זמן, הקשתיות מעודדות את תזוזת השיניים עד ליישורן. הקשתיות מיוצרות בהתאמה אישית עבור כל מטופל ומטופל, בהתאם למבנה הפה והשיניים.

השיטה מכונה לעיתים גם "יישור שיניים אינויזליין", שהוא הלחם של שתי מילים: invisible = בלתי נראה, וalign = יישור. מקור השם הוא כמובן בגשר השקוף.

 

למי מתאים תהליך יישור שיניים שקוף בבת ים?

יישור שיניים שקוף בבת ים מתאים עבור תושבי בת ים ויתר היישובים בגוש דן, אשר מחפשים לבצע את ההליך ממגוון סיבות אסתטיות ורפואיות, לרבות:

◄ תיקון שיניים בולטות

◄ סגירת מרווחים גדולים בין השיניים

◄ טיפול בצפיפות יתר של שיניים

◄ שיפור מראה הפה

הטיפול מתאים למטופלים מכל הגילאים. בין אם אתם מחפשים יישור שיניים לילדים בבת ים ובין אם יישור שיניים למבוגרים, העיר מציעה שפע הזדמנויות לביצוע ההליך במגוון מרפאות מתקדמות.

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    יתרונות הטיפול ליישור שיניים בגשר שקוף

    השיטה מהווה תחליף לטיפול בגשר בשיניים בשיטה המסורתית. היתרון הגדול של יישור שיניים אינויזליין הוא שבניגוד לגשר המסורתי, מדובר במתקן שאיננו בולט או נראה לעין. דבר זה ממזער את ההשפעה האסתטית של הגשר, מה שמקל על התהליך.

    כמו כן, הטיפול מאפשר גמישות ונוחות מרבית בחיי היומיום. הגשר המסורתי לרוב מקובע על השיניים וכרוך במגבלות בזמן אכילה ושתייה. לעומת זאת, הקשתיות השקופות ניתנות לשליפה בקלות ובזריזות, כך שאין צורך לאכול או לצחצח שיניים עם הגשר השקוף.

     

    במה כרוך תהליך ליישור שיניים?

    בשלב הראשון: יש לבצע כמובן סקר שוק מקיף ולבחור באחת מבין מרפאות השיניים בבת ים והסביבה.

    בשלב השני: לאחר שנבחרה המרפאה המיועדת, קובעים פגישת ייעוץ עם הרופא המטפל. בשלב זה, תתבצע בדיקת התאמה של המטופל להליך.

    בשלב השלישי: מבצעים בדיקות הדמיה, לרבות צילומים וסריקות תלת ממדיות של שיני, לסת ופני המטופל. מדובר בשלב קריטי במהלכו הגורם המטפל יעריך את מצב השיניים לפני התהליך ולאחריו. בתום הבדיקות, ייוצרו הקשתיות השקופות בהתאמה אישית עבור המטופל.

    בשלב הרביעי: הקשתיות השקופות יימסרו למטופל, והגורם המטפל יעביר את ההוראות והתרגולים הרלוונטיים לתהליך היישור. מרגע זה בעצם החל תהליך היישור עצמו.

    בשלב החמישי: המטופל יגיע לביקורת בכל 6-8 שבועות עד לתום התהליך. לאחר שהשיניים עברו יישור במידה שמספקת את המטופל והגורם המטפל, יסתיים התהליך. המטופל ישמור את הקשתיות וימשיך להשתמש בהן לצורך שימור מצב השיניים לטווח הארוך.

     

    כמה עולה לעשות גשר לשיניים בבת ים?

    מחיר יישור שיניים בבת ים ובכלל נע בטווח רחב ומשתנה בהתאם למצב הקליני של המטופל. ככל שהמצב ההתחלתי של השיניים יהיה מורכב יותר, כך גם סביר שהטיפול היה מורכב, ארוך ולכן גם יקר יותר. מורכבות הטיפול והעלות המשוערת תוערך על ידי הגורם המטפל. למחירון יישור שיניים.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)