השתלות שיניים בחדרה ובכלל בישראל הפכו במרוצת השנים לדרך הטובה ביותר לשיקום הפה אצל אנשים מחוסרי שיניים. בכך ניתן להימנע משיניים תותבות מסורבלות שמקשות על הדיבור והאכילה ולחזור לחייך בפה מלא. אם אתם גרים בחדרה והסביבה, דעו כי גם באזורכם ניתן למצוא את טיפולי ההשתלה המתקדמים הללו. מה תציע לכם קליניקה איכותית בתחום? מיד תבינו.

 

שתלים לשיניים בחדרה – איתור מרפאה מומלצת בעיר

◄קבלת הצעות מחיר להשתלת שיניים ממיטב המרפאות בעיר חדרה

◄ניתן להשוות מחירי טיפול בכל קליניקה ולבחור את האחת שמתאימה לכם

 

השתלת שיניים בחדרה

השתלת שיניים בחדרה – כל המידע על התהליך, החלמה, מחירים ועוד

 

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    שיטות להשתלת שיניים – האפשרויות המתקדמות ביותר

    הרבה השתנה בתחום השתלות השיניים בשנים האחרונות. אם בעבר עבור כל שן חסרה היה הכרח להשתמש בשתל אחד (שתל על כל שן), הרי שכיום ניתן לחסוך בעלויות ולהשתמש בפחות שתלים. כמו כן, גם מטופלים בעלי חוסר עצם משמעותי בלסת יכולים כיום לעבור השתלת שיניים מלאה ומוצלחת ולא להשתמש בתותבות.

    הדבר מתאפשר באמצעות שימוש בשתלים חדשניים ושיטות יישום מתקדמות יותר:

    * שתלי זיגומה – עצם הלסת העליונה שלנו מועדת לפורענות בכל מה שקשור ליכולתה לקלוט שתלים דנטליים. היא נספגת במהירות והמבנה שלה צר וקצר אצל רבים. אם בעבר הדבר היה בעייתי מבחינת האפשרות לעבור השתלת שיניים, הרי שכיום במקרים של חוסר עצם קיצוני בלסת העליונה ניתן בכל זאת לעבור את ההשתלה, תוך שימוש בשתלי זיגומה שמעוגנים לעצמות הלחי ולא לעצם הלסת.

    * שתלים חובקים – מיועדים עבור עצם הלסת התחתונה בעיקר. המבנה שלהם שונה משתלים דנטליים רגילים והם למעשה עוטפים את עצם הלסת ומוברגים לתוכה באמצעות מיקרו ברגים. התוצאה – סט מלא של שיניים בלסת תחתונה גם כאשר נדמה כי מצב העצם אינו מאפשר זאת.

    * השתלת שיניים All on 4/6 – בשיטה זו משתמשים בארבעה או שישה שתלים בלבד עבור סט מלא של שיניים בכל לסת. לחלופין ניתן להשתמש בשני שתלים עבור כל לסת ולהתקין תותבות נשלפות על גבי "תיקתקים". הדבר חוסך בעלויות במידה רבה. למידע נוסף

    בבואכם לברר על סוגי השתלות שיניים, חשוב כי תשאלו גם לגבי טכנולוגיית ייצור השתלים שהקליניקה שמעניינת אתכם עושה בה שימוש. גם במישור הזה ישנה התקדמות רצינית כל העת, כאשר האפשרות המתקדמת ביותר נכון לימינו הינם השתלה מונחית מחשב.

    שיטה זו נועדה למנוע טעויות בביצוע ההשתלה, כאשר חודש לפני ההליך נלקחות דגימות מפי המטופל באמצעות סורק והנתונים נשלחים למעבדה בחו"ל. הרופא המטפל נשען על תוצאות הדמיית ה-CT כאשר הוא קובע את סוג השתל, הרוחב, האורך, הצורה, מקיום וזוויות ההחדרה. התוצר  הסופי הוא מעין סד שדרכו מבוצעת ההשתלה והוא מפחית בצורה משמעותית את הסיכוי לטעויות אנוש על ידי הרופא.

     

    השתלת שיניים בחדרה - השוואת מחירים

     

    השתלת שיניים ביום אחד בחדרה – עוד אפשרות שכדאי להכיר

    תהליך סטנדרטי של השתלת שיניים כולל בדרך כלל מספר שלבים כאשר יישום השתלים הסופי מבוצע רק לאחר מספר שבועות או חודשים. יחד עם זאת, ניתן לעבור גם טיפולי השתלת שיניים ביום אחד בחדרה בכל אחת מהשיטות שציינו. הדבר מוצע בקליניקות מובילות וכדאי לברר על כך. כמובן שהדבר מתאפשר רק לאחר ביצוע הליכים מקדימים למיניהם במידת הצורך, דוגמת עקירות, טיפול בדלקות חניכיים או השתלת עצם בלסת.

     

    טווח מחירים של השתלות שיניים בחדרה

    העלויות של השתלת שיניים בחדרה נעות בין 40 ל-80 אלף שקלים בממוצע עבור כל לסת. המחיר נקבע בעיקר על פי:

    * סוג ההשתלה – ככל שהשיטה המתקדמת ומורכבת יותר כך המחיר עולה. למשל, שימוש בשתלי זיגומה הינו יקר יותר משימוש בשתלים רגילים בשיטת all on 4/6.

    * פחות שתלים, יותר זול – למשל, במידה ומתקינים תותבות נשלפות על גבי תיקתקים, המחיר עשוי לרדת בעד כ- 50%.

    * סוג השתלים – שתלים דנטליים מגיעים באיכויות שונות, בהתאם למותג ועמידה בתקנים מסוימים. ככל שהשתל איכותי יותר כך הוא יהיה יקר בהתאם. קליניקה איכותית שמתמחה ביישום שתלים דנטליים בחדרה תציע לכם את הטוב ביותר אבל גם תדע להתאים זאת לתקציב שלכם.

    * סוג הכתריםהכתרים הם למעשה השיניים המלאכותיות שמולבשות על גבי השתלים. כתרי זירקוניה וכתרי חרסינה טהורים הם היקרים ביותר ולמעשה מגדילים את העלויות בכ- 30% בהשוואה לשימוש בכתרים רגילים (חרסינה מאוחה למתכת).

     

    השתלת שיניים בחדרה

    השתלת שיניים בחדרה – מיטב רופאי השיניים באזור מגוריכם

     

    החלמה מטיפול השתלת שיניים

    תהליך ההחלמה מטיפולי השתלת שיניים הינו מהיר ביותר, ללא סיבוכים ועם אחוזי הצלחה גבוהים של למעלה מ- 96 אחוזים! כל עוד מקפידים על הוראות הרופא המטפל, כמובן. למעשה, ניתן לחזור לשגרה בתוך ימים בודדים. שיהיה בהצלחה!

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)