השתלת שיניים בפתח תקווה ובכלל, מסתמנת במרבית המקרים כפתרון האידיאלי ביותר עבור אלו הסובלים משיניים חסרות מסיבות שונות.

כיום, ישנן טכניקות שונות לביצוע ההשתלה, כאשר אחת השיטות הינה השתלת שיניים מהירה המסתכמת ביום אחד בלבד.

ישנם לא מעט מיתוסים על ההשתלות, כאשר לא מעט מטופלים שאכן זקוקים להשתלה מוצאים עצמם עם סימני שאלה שהגיע הזמן להפוך אותם לסימני קריאה.

לפניכם, מידע רלוונטי על השתלת שיניים לתושבי אזור פ"ת. על מנת לדעת כמה עולה השתלת שיניים, יש להגיע לבדיקה אצל רופא השיניים ולקבל חוות דעת מקצועית עם תכנית טיפולים מפורטת.

 

השתלת שיניים בפתח תקווה

השתלת שיניים בפתח תקווה – כל המידע על השתלות שיניים בקרבת מקום מגוריכם

 

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    קהל היעד של השתלות שיניים בפתח תקווה

    ישנם אלו הזקוקים לטיפול בדמות השתלת שן אחת, בעוד ישנם אלו שעתידים לעבור תהליך מורכב יותר הכולל השתלת שיניים בכל הפה. כידוע, חיוך יכול להיות שווה מיליון דולר, אך הוא גם יכול להיות שווה הרבה פחות בעת שישנן שיניים חסרות.

    התפקיד של השיניים אינו רק חזותי ואינו תורם אך ורק אסתטית, אלא שמטרת העל של השיניים היא לאפשר את טחינת המזון, תוך שהן גם אלו המאפשרות בין היתר את הדיבור. בעת שישנן שיניים חסרות, תחושת הביטחון העצמי יורדת תוך שאותם אנשים עם מחסור בשיניים חוששים לחייך. לשמחתכם, תוכלו לשוב ולחייך לאחר ביצוע השתלת שיניים ביום אחד בעיר פתח תקווה או לאחר סט של טיפולים שיותאם אליכם.

    אז מי קהל היעד של ההשתלה? בגדול, מי שיש לו שיניים חסרות. אם רוצים להתמקד על מקרים ספציפיים, הרי שמחסור בשיניים יכול להיות בעקבות סיבות שונות. אחת הסיבות השכיחות היא שיניים שבורות כתוצאה מתאונות דרכים, תאונות אופניים, זעזוע משמעותי בדמות מכה חזקה בשן וכדומה.

    סיבה נוספת היא ריקבון של שן שהוזנחה ממושכות, עד למצב שהיא נושרת. על מנת לקבל את חוות הדעת המדוייקת ואת ההשתלה המומלצת ביותר לרבות השתלה בזאלית בפתח תקווה, יש להגיע לפגישת ייעוץ ובדיקה עם מומחה השתלות.

     

    תהליך ההשתלה – עד כמה הוא טראומתי?

    טיפולים המתבצעים בפה, בעיקר באזור השיניים, מעוררים חרדה אצל לא מעט מהמטופלים. אם גם אתם בוחנים את האפשרות של השתלת שן בפ"ת, כדאי שגם אתם תקבלו תשובה אודות התהליך ועד כמה הוא טראומתי.

    תהליך ההשתלה הינו תהליך שהמטופלים שבעי רצון ממנו מאד, כאשר אחוזים גבוהים מאד של המטופלים נהנים מתהליך חלק, פשוט וללא כל טראומות. מדובר על תהליך המתבצע בהרדמה מלאה, כך שלאורכו אין תלונות על חוסר נוחות, כאבים או זעזועים. כן חשוב להדגיש כי לאחר ביצוע ההשתלה, ישנן הנחיות מיוחדות שיש להיות קשובים להן על מנת ליהנות מהחלמה אידיאלית ומלאה.

     

    השתלת שיניים

     

    האם שתלת עצם הינה השתלת חובה לפני ביצוע השתלה בפתח תקווה?

    ישנם מטופלים שנדרשים לעבור השתלת עצם לפני ביצוע ההשתלה. יחד עם זאת, חשוב להבין כי מטופל הינו אינדיבידואלי ותכנית הטיפולים מותאמת לו באופן אישי. חלק נכבד מהמטופלים המיועדים להשתלת השיניים נהנים מכמות מספקת של עצם, כך שאין כל סיבה לבצע השתלת עצם. כן חשוב לדעת, כי ישנם מקרים בהם נדרש הליך של הרמת סינוס באזור הלסת העליונה.

     


      השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

      שם:
      יישוב מגורים:
      טלפון:
      הערות:

       

      היתרונות של כתרי זירקוניה

      אם גם אתם התחלתם להתעניין לגבי מחיר השתלת שיניים בפתח תקווה ובאזור המרכז ולגבי סוגי הכתרים, לבטח גם אתם שמעתם כבר על כתרי הזירקוניה. היתרון הגדול ביותר שלהם הוא ללא כל ספק האסתטיקה, שבמידה רבה הינה האלמנט החשוב ביותר לקהל המטופלים עם ההשתלה שהם עוברים.

      היתרון האסתטי בה לידי ביטוי בכך שכתר זה מאופיין בשקיפות המדמה את השקיפות של השן הטבעית, כך שניתן ליישם בנייה של כתרים שדומים כמעט במאת האחוזים לשן הטבעית. יתרונות נוספים של כתרים אלו: מדובר על כתר קשה במיוחד ועמיד במיוחד, הוא אינו זקוק לבסיס של מתכת והוא מתאים מבחינה ביולוגית לרקמות בפה.

       

      השתלת שיניים בפתח תקווה

      השתלת שיניים בפתח תקווה גם בגילאים מבוגרים – טיפול על ידי טובי המומחים לרפואת שיניים

       

      שיקום הפה תלוי גם בשגרת המנוחה שלכם

      לאחר ביצוע ההשתלה, תידרשו לדבוק בשגרת מנוחה. למרות שהטיפול בוצע רק בחלל הפה, מדובר על החלמה שכל הגוף נרתם עבורה.

      על כן, חל איסור על אכילת מזון מוצק אלא אך ורק על מזון נוזלי, ישנו איסור חד משמעי על פעילות גופנית וביצוע מטלות פיסיות, אסור לעשן וגם שגרת צחצוח השיניים משתנה: אין לצחצח באופן ישיר את האזור בו בוצעה ההשתלה שלכם עם שתלים דנטליים.

      Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)