השתלות שיניים בגבעתיים מסתמנות כפתרון אידיאלי ובריא המיועד לאלו שסובלים ממחסור של שיניים, או לחילופין במקרים בהם ישנן שיניים רקובות שמיועדות בעתיד הקרוב לעקירה.

לא רחוקים כלל הימים בהם שן חסרה הייתה גזרה שהיה צריך להשלים איתה. ככל שמתקדמת הטכנולוגיה, כך גם מוצעות אפשרויות מתקדמות, אסתטיות ובריאות יותר להשלמת השיניים החסרות.

השתלת שיניים בגבעתיים מבוססת על שתלים שעשויים ממתכות עמידות, כאשר תפקידם של השתלים הוא להחליף את השורש של השן. על השתל בונים בהמשך את השן שעשויה מחרסינה.

ישנם כתרים שונים שניתן ליישם איתם את מלאכת ההשתלה, לרבות כתרי זירקוניה. השתלת שיניים מהירה יודעת אחוזי הצלחה נאים מאד המסתמנים כפתרון לטווח הארוך.

 

השתלת שיניים בגבעתיים

השתלת שיניים בגבעתיים – כל המידע הנחוץ על השתלות שיניים באיזור מגוריכם עם טובי המומחים

 

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    כמה זמן לוקח ניתוח של השתלת שיניים בגבעתיים בכל הפה?

    כל מטופל מגיע במצב אחר אל מומחה ההשתלות, כך שכל מטופל גם זוכה למענה אחר בהתאם למצבו. בעוד ישנם אלו הזקוקים ליותר מהשתלה אחת בחלל הפה שלהם, גם ישנם המטופלים המגיעים אל המרפאה בעקבות אירוע נקודתי, כך שהם זקוקים למענה בדמות השתלת שן בגבעתיים.

    אז כמה זמן מתבצע ההליך? כל עוד מדובר על שתל אחד, הרי שמדובר על הליך שיכול לקחת כמה דקות ספורות. ככל שהמלאכה מורכבת יותר ומדובר על יותר משתל אחד, ישנה סבירות גבוהה כי התהליך ייקח כמה שעות. בהתאם להחלטת הרופא המטפל, ישנם מקרים בהם יהיה ניתן לבצע טיפולים מורכבים יותר עם תכנית של השתלת שיניים ביום אחד בעיר גבעתיים.

     

    איך יש להתנהל לאחר ביצוע התהליך?

    השתלת שיניים לתושבי אזור גבעתיים הינה פתרון אידיאלי לאנשים הסובלים ממחסור של שן בעקבות ריקבון, מכה או שחיקה של השיניים. מאחר וההשתלה הינה תהליך מורכב ופולשני, יש לדבוק בשגרת מנוחה לאחר הניתוח. בדיוק מהסיבה כי מדובר על טיפול שיניים חודרני, סביר מאד כי תחושו בכאבים.

    כן חשוב לציין כי לאורך ההליך, גם במקרים בהם יש צורך בעבודה מקדימה כמו של השתלת עצם או הרמת סינוס, הרופאים יבצעו הרדמה מקומית על מנת למנוע אי נוחות וכאבים מיותרים. לאחר ההשתלה, ככל שהשפעת ההרדמה תתפוגג, כך עתידים להיות כאבים שהינם טבעיים לחלוטין לאחר הליך שכזה. הרופא המטפל ימליץ על שגרת מנוחה ובהתאם גם ירשום עבורכם מרשם למשככי כאבים.

     

    השתלת שיניים

     

    שתלים דנטליים בגבעתיים – אחוזי ההצלחה – מה אתם צריכים לדעת?

    ישנם המון מטופלים הזקוקים למענה של שיקום הפה זמן רב, אך החשש הגדול מהתהליך והתוצאות מביאים אותם לדחות את הטיפול שוב ושוב. תשמחו לדעת כי עם כל השתלה שתעשו, לרבות השתלה בזאלית בגבעתיים, אתם עתידים ליהנות משיעורי הצלחה גבוהים מאד! עד כמה גבוהים? המספרים מדברים על 95% הצלחה בעת שמדובר על הלסת התחתונה, ועל כ-90% הצלחה בעת שמדובר על הלסת העליונה.

     


      השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

      שם:
      יישוב מגורים:
      טלפון:
      הערות:

       

      השתלת שיניים בגבעתיים

      חיוך מלא בשיניים לבנות – השתלת שיניים בגבעתיים עם טובי המומחים

       

      כמה עולה השתלת שיניים בגבעתיים? מחירים

      כשם שלא ניתן להשיב על השאלה כמה עולה רכב וכמה עולה דירה, כך לא ניתן להשיב על השאלה כמה עולה תהליך של השתלת שיניים. המחיר מבוסס על כמה פרמטרים, כאשר הם כוללים את מורכבות התהליך, סוג ההשתלה, סוג הכתר, מספר ההשתלות הנדרשות ומצב המטופל.

      מחיר השתלת שיניים בגבעתיים משתנה גם בהתאם לניסיון של רופא השיניים המטפל שלכם, כאשר ככל שהוא בעל ניסיון רב יותר בהשתלות, כך סביר כי מחירו יקר יותר. שימו לב כי אם ישנה השקעה ראויה הינה השקעה בשיקום ובריאות הפה שלכם, כך שלא כדאי לחסוך בהוצאות הטיפולים אלא לבחור בתכנית הטיפולים המתאימה לכם ביותר עם הרופא המומלץ והמנוסה ביותר.

      לעיון בטווחי מחירים מומלצים לכל סוג של השתלה לחצו כאן

      Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)