לפניכם מידע מקיף על טיפולי השתלת שיניים בהוד השרון, כולל טווחי מחיר מומלצים לכל סוג טיפול ואפשרות להשוואת מחירים תוך דקות

בשונה מטיפולי שיניים אחרים, טיפולי השתלת שיניים באזור הוד השרון ובערים נוספות בארץ, זוכים לשביעות רצון גבוהה מאד מקהל המטופלים, תוך שהמספרים משקפים תמונה מחמיאה ואופטימית מאד עם יותר מ-90% אחוזי הצלחה

אז נכון שבעולם אוטופי לא הייתם צריכים כלל טיפולי שיניים, ובעולם שכזה גם לא היה כל סיכוי שהשיניים שלכם ישברו או ירקבו. עד שזה יקרה והשיניים יהיו עמידות בפני כל נזק אפשרי, ישנם טיפולים מתקדמים שמאפשרים לכם ליהנות מראש שקט – כי בכל מקרה שלא יהיה, יש לכם מענה איכותי.

השתלת שיניים בכל הפה או בשיניים בודדות, משלימה את החיוך שלכם ואתכם, תוך שאתם יכולים לשוב וליהנות מאיכות חיים שבאה לידי ביטוי בגריסת המזון וביכולת הדיבור שלכם.

העיר הוד השרון נוסדה ב-1964, הפכה לעיר ב-1990 וכיום – כל תושבי העיר יכולים ליהנות מחיוך מאוזן לאוזן עם שלל טיפולי שיקום הפה. מרפאות השיניים בעיר משרתות את תושבי רמתיים, מגדיאל, כפר הדר ועוד…

 

 

השתלת שיניים בבת ים

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    מתי השתלת שיניים בהוד השרון היא הטיפול המתאים לכם?

    • שן שבורה / סדוקה / חסרה
    • שן רקובה
    • טיפול אידיאלי לאחר טיפול שורש
    • השתלה לאחר עקירה של שן

     

    השתלה בזאלית בהוד השרון – על מה מדובר?

    אחת מהשתלות השיניים שמבצעים היא ההשתלה הבזאלית. בשונה מהשתלות אחרות המבוססות על הברגה אל העצם, השתלה זו מתמקדת על שילובם בצורה צידית. השתלה זו נותנת מענה לאלו הסובלים מכמות קטנה מאד של עצם. כלומר, על מנת ליישם השתלה שכזו אין כל תלות בכמות מסוימת של עצם או בטיפולים מקדימים אחרים, אלא שניתן לבצע את ההשתלה בכל מקרה.

     

    כמה זמן לוקח לבצע השתלות שיניים?

    המון פעמים נזהרים להתחייב לזמנים מסוימים, שכן לכל מטופל משודכת תכנית טיפולים שונה המבוססת גם על תהליכים שונים. עם זאת, אפשר לומר באופן כללי כי כל השתלה שמבצעים לוקחת מספר דקות בודדות.

    במקרים בהם הטיפול הנדרש לדוגמא הוא שתלים דנטליים בכל הפה, הרי שסביר כי הטיפול בשלמותו יקח מספר שעות. חשוב להבין כי טרם ההשתלה ישנן בדיקות ולקיחת מידות, אך שילוב השתלים לוקח כמה דקות בודדות. זיכרו כי בסופו של דבר מה שחשוב הוא התוצאה הסופית, ולא תוך כמה זמן סיימתם את הטיפול.

     

    כמה עולה השתלת שיניים? כך מבצעים השוואת מחירים

    סביר להניח כי במידה וטיפולי השתלת השיניים לא היו עולים כסף, ככל הנראה הייתם מבצעים אותם ללא כל היסוס. עם זאת, ישנם אנשים שאכן בודקים מהו מחיר השתלת שיניים בהוד השרון, זאת על מנת להבין האם הטיפול מראש נגיש להם. אם אתם יוצאים לדרך עם השוואת מחירים במטרה למצוא השתלת שיניים מהירה במחיר הוגן ונוח, דעו על אילו פרמטרים כדאים לכם להתמקד:

    • חפשו מרפאה עם המלצות, כך שתדעו בוודאות כי ישנם מטופלים מרוצים
    • תנו עדיפות למרפאות שגם מבצעות טיפולים מקדימים כמו השתלת עצם / הרמת סינוס
    • הגיעו לפגישה במרפאה ובדקו עד כמה היא נקיה, אסתטית ומזמינה
    • האם רופא השיניים קשוב, מכיל, מבין ורגיש אליכם ולבקשות שלכם?
    • העדיפו מרפאה שמציעה כמה שיותר סוגי השתלות: השתלת שיניים ביום אחד בעיר הוד השרון, השתלה סטנדרטית, בזאלית וכו'….

     

    "למה לעשות השתלת שן, כבר אעשה שיניים תותבות"

    אכן, לפני כמה שנים השיניים התותבות היו המענה הנגיש והכמעט בלעדי. כיום לעומת זאת, עושים שימוש בטכניקה נפלאה – בין היתר עם כתרי זירקוניה נפלאים ואיכותיים, ששביעות הרצון ממנה מאד גבוהה. רופא השיניים ימליץ לכם בהתאם לגילכם ומצבכם הרפואי באשר לטיפול הנכון לכם ביותר. עם זאת, דעו מהם החסרונות של השיניים התותבות:

    • לא מדובר על שיניים קבועות, אלא על שיניים נשלפות
    • החזות האסתטית אינה גבוהה
    • השיניים התותבות ידועות כפוגעות בחוש הטעם
    • הן יוצרות חוסר ביטחון בעקבות העובדה כי הן נשלפות
    • ישנו חשש תמידי שהן יפלו תוך כדי אכילה או דיבור
    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)