השתלת שיניים ביהוד היא פרוצדורה מתחום שיקום הפה והלסת שכוללת החלפה חלקית או מלאה של סט השיניים. טיפול זה ניתן על ידי מרפאות ומרכזים לרפואת שיניים המפוזרים בשכונות השונות בעיר יהוד, החל מקריית סביונים במערב ועד לקריית ביאליסטוק שבמזרח.

על מנת למצוא את המרפאה, הרופא והטיפול המתאימים, המקצועיים והחסכוניים ביותר באזור יהוד, ניתן להיעזר בשירות השוואת המחירים שלנו באתר דנטלגייד.

 

 

השתלת שיניים ביהוד והסביבה – איתור קליניקה מומלצת שמתאימה לכם

◄קבלו הצעות מחיר ממרפאות וקליניקות מומלצות לטיפול השתלת שיניים באזור יהוד

◄ביצוע השוואת מחירים מהירה של טיפולי השתלות שיניים ביהוד ואזור המרכז

השתלות שיניים ביהוד - איתור קליניקה מומלצת באמצעות אתר דנטלגייד

השתלות שיניים ביהוד – מצאו קליניקה מומלצת באמצעות אתר דנטלגייד

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

    מתי מבצעים השתלת שיניים?

    השתלת שיניים מספקת מענה במקרים בהם שיניים נפגעו או אבדו כתוצאה מטראומה חיצונית, כמו מכה או נפילה, או לחילופין כתוצאה מבעיה רפואית כמו מחלת חניכיים, עששת ומבנה לסת בעייתי המביא לצמיחת שיניים בלתי תקינה. ניתן להשתיל מספר שיניים בודדות או להחליף את כל פלטות השיניים במלואן, בהתאם לצרכי המטופל ולשיקול הדעת הקליני של הרופא המטפל.

    גרים ביהוד ומחפשים קליניקה מומלצת לעבור בה השתלה כזו? אנחנו יכולים לעזור.

     

    מהם שלבי התהליך של השתלת שיניים?

    בעיר יהוד, ובכלל ישנם כמה סוגים של השתלות שיניים (פירוט בהמשך הדף), אך שלבי התהליך דומים במהותם.

    בשלב הראשון, משתילים שתלים דנטליים עשויי פלדה אל תוך עצמות הלסת של המטופל.

    בשלב השני, מסירים את הרקמות העודפות שצמחו מסביב לשלב בתהליך המכונה "חשיפה".

    בשלב השלישי, מרכיבים על השתל מעין כיפה ייעודית אשר עליה שמים את הכתר הסופי, שלרוב עשוי מחרסינה.

    אורכו של תהליך השתלת השיניים משתנה בהתאם לשיטה הננקטת ולמצבו הקליני של המטופל, אך לרוב אורך זמן קצר יחסית (בין כמה דקות למספר שעות בודדות). החלמה מטיפול השתלת שיניים גם היא נגזרת מסוג הטיפול, אך במרבית המקרים תצריך ימים ספורים בלבד. ההתוויות לתקופת ההחלמה הן בעיקר להימנע מלעיסת מאכלים קשים, שתיית אלכוהול ועישון, וכן הקפדה על היגיינה מספקת של חלל הפה.

    מידע מקיף על השתלות שיניים מחכה לכם במדריך הבא

     

    מהן שיטות הטיפול הקיימות להשלת שיניים?

    השיטה הקלאסית להשתלת שיניים כוללת בשלב הראשון פעולה כירורגית, במהלכה מבצעים חתכים בחניכיים, ולתוכם מחדירים את השתלים בתנועה סיבובית דמוית הברגה. בטרם המעבר לשלב השני והשלישי (חשיפה השתל והעמסת הכתרים הסופיים), יש להמתין במשך תקופה של שלושה עד שיש חודשים, על מנת לאפשר זמן מספק לקליטת השתלים.

    ההמתנה הארוכה והחתכים הכירורגיים הם החסרונות העיקריים של השיטה הקלאסית, אך יתרונותיה טמונים בסיכויי ההצלחה הגבוהים שלה. שיטות כמו השתלת שיניים בהעמסה מיידית או all on 4/6 מייתרות את ההמתנה הארוכה בין שלב ההשתלה לשלבי החשיפה וההעמסה, ובכך מקצרות משמעותית את תהליך ההשתלה בכללותו.

    כלומר, היתרון בשיטות הללו היא שההשתלה נעשית בטיפול אחד. עם זאת, העמסה מיידית תלויה בהימצאותה של מסת העצם מספקת בלסתות המטופל, ו-all on 4/6 מספקות מענה להחלפה של ארבע עד שש שיניים בלבד. המילה האחרונה בתחום היא השתלת שיניים ממוחשבת, במהלכה משתמשים בטכניקת הדמייה משוכללת (טומוגרפיה) כדי לייצר מעין דגם של סט שיני המטופל, דרכו מתבצעת ההשתלה. שיטה זו נחשבת לבטוחה ובעלי סיכויי הצלחה גבוהים במיוחד.

     

    טווח מחירים של השתלות שיניים ביהוד

    מחיר השתלת שיניים ביהוד הוא פונקציה של השיטה בה משתמשים וכמות השיניים המושתלות. באופן כללי, עלות השתלות שיניים ביום אחד בעיר יהוד הוא בין 45-75 אלף ש"ח עבור לסת אחת, ואילו שתל בודד יעלה בין 1000-6000 ש"ח.

     

    יהוד – מפה:

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)