תאריך עדכון אחרון:

 

בשנים האחרונות השתלת שיניים מהירה הפכה לפופולרית מאד בישראל. ההליך המהיר מאפשר לאנשים הסובלים ממחסור בשיניים ליהנות משיניים חדשות בתוך זמן קצר, לפעמים אפילו קצר מאד. מהי השתלה מהירה ואיך מתבצעת? מיד תבינו.

 

כל אדם מעוניין לחייך בפה מלא שיניים וליהנות ממראה אסתטי מושך ומשיניים בריאות ולבנות. עם זאת, רבים באוכלוסייה סובלים משיניים חסרות כתוצאה משן שנרקבה או נהרסה ממגוון סיבות ובעיות.

רבים גם חוששים מרופאי שיניים וסובלים מחרדה דנטלית לכן הם נמנעים משיקום הפה, והם עלולים לסבול מדימוי עצמי נמוך או לכסות את הפה בזמן דיבור או חיוך. כדאי לדעת כי בשנים האחרונות תחום השתלות השיניים הולך ומשתכלל, וכיום יש שיטות חדשניות המאפשרות שיקום הפה ביום אחד, ללא צורך בביקורים רבים במרפאת השיניים, וללא זמני המתנה ארוכים שאפיינו את השתלות השיניים בשיטה הקלאסית.

 

 

 

השתלת שיניים מהירה – הליך חדשני ומדויק בהתאמה אישית 

טיפול השתלת שיניים מהיר

ראוי לציין כי השתלת שיניים בטיפול אחד מאפשרת לרוב המטופלים ליהנות מהליך חדשני, מהיר ויעיל, בהתאמה אישית מלאה. למעשה, לפני השתלת השיניים יש לעבור אבחון מקצועי במרפאה, ולבצע מראש צילומי פה ולסת. כך, יכול הצוות המטפל לתכנן את השתלת השיניים במדויק ולתכנן את שיקום הפה בהתאם לשיטה הנכונה והמתאימה ביותר למטופל. לאחר תיאום צפיות עם המטופל ובחירת השיטה המועדפת עליו, יש לקבוע מועד להליך השתלת השיניים במרפאה, ובסיום הטיפול ישוב המטופל לביתו עם פה מלא בשיניים, ללא צורך בפעולות כירורגיות פולשניות הכרוכות בכאב או בזמני המתנה ארוכים עד לקליטת השתלים ולהשלמת הטיפול.

 

ריפוי מהיר של הרקמות וללא אובדן עצם

מחקרים חדשים בתחום רפואת השיניים הוכיחו כי טיפולי השתלת שיניים ביום אחד מומלצים לאחר עקירה, כיוון שכך המטופל לא סובל מאובדן עצם ולכן אינו צריך להמתין 3-6 חודשים להשתלת השיניים. כמו כן, הטיפול מאפשר ריפוי מהיר יותר של הרקמות הרכות לאחר החדרת השתל והלבשת שן זמנית או קבועה עליו. לכן, השתלות שיניים כבר לאחר העקירה מומלצות ביותר, וככל שהטכנולוגיה מתקדמת כך המטופלים זוכים מענה מקצועי יעיל ומהיר יותר לאחר העקירה, ויכולים כמובן גם ליהנות מתוצאה שיקומית מהירה וממראה אסתטי.


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    כמה עולה השתלת שיניים מהירה?

    סוג הטיפולמחיר טיפול ממוצע ביישובי המרכז
    מחיר השתלת שיניים ביום אחד ALL ON 450,000 - 40,000 ש"ח
    מחיר השתלת עצם כטיפול מקדים להשתלת שיניים ביום אחד2,700 - 1,500 ש"ח
    מחיר הרמת סינוס כטיפול מקדים להשתלת שיניים ביום אחד15,000 - 5,000 ש"ח
    מחיר השתלת חניכיים כטיפול מקדים להשתלת שיניים ביום אחד8,000 - 4,000 ש"ח

     

    טיפול מהיר ותוצאה מיידית

    כאמור, ישנם מטופלים רבים, בכל הגילאים, אשר סובלים מדנטופוביה, כלומר חרדה דנטלית. המפגש עם רופא השיניים נראה עבורם מאיים, וגם הריח המאפיין מרפאות שיניים גורם להם רתיעה, לכן רבים מהם נמנעים מטיפולי שיניים וסובלים מהזנחה ומבעיות המחייבות בסופו של דבר עקירה ושיקום ארוך ויקר. כיום, בעזרת טיפולי השתלת שיניים ביום אחד יכול המטופל להימנע מסבל רב ולשקם את פיו באופן מושלם, ללא צורך בביקורים תכופים במרפאה.

    יש לציין כי הטיפול חוסך מהמטופל כאבים, החלמה ארוכה וגם עלויות גבוהות הנדרשות לטיפולי השתלת שיניים ושיקום הפה בשיטה הקלאסית, וכמובן המטופל יכול לחזור לשגרה בזמן קצר וליהנות מתוצאה מהירה ומידית של שיקום הפה, מאיכות חיים גבוהה יותר ומחיוך בפה מלא שיניים.

    לסיכום, להליך השתלת שיניים ביום אחד יש יתרונות רבים עבור המטופל, עם זאת, הטיפול אינו מתאים לכל אחד, לכן חשוב לפנות למרפאת שיניים מקצועית המתמחה בנושא ומסייעת למטופל לעבור שיקום פה מהיר ויעיל, ובמחיר משתלם.