בבואכם לחפש קליניקה שמציעה טיפולי השתלת שיניים באור יהודה, חשוב כי תכירו את כל המידע על הפרוצדורה על מנת שתדעו בדיוק לקראת מה אתם הולכים. כיצד מתבצעת השתלת שיניים, אילו שיטות וסוגי שתלים קיימים וכמה זה אמור לעלות לכם? להלן מידע מפורט שיעשה לכם סדר בעניין.

 

השתלת שיניים באור יהודה

טיפולי השתלות שיניים באור יהודה והסביבה

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    שתלים לשיניים באור יהודה – למה הכוונה? ואילו שיטות קיימות?

    בימינו כבר לא צריך לסבול משיניים חסרות בפה וכל שיש לעשות הוא לפנות לקליניקה מובילה שמציעה את האפשרות לעבור השתלת שיניים באור יהודה. השתלת שיניים היא פרוצדורה בה מחדירים שתלים לעצם הלסת (אך לא רק, כפי שתראו בהמשך) כשמעליהם כתרים, מה שיוצר מבנה המדמה שיניים טבעיות לחלוטין. קיימות מספר שיטות לביצוע הפרוצדורה, את כולן תמצאו בקליניקה מובילה באור יהודה:

    • השתלת שיניים סטנדרטית – בשיטה זו מיישמים שתלים וכתרים ביחס של 1:1 – שתל וכתר עבור כל שן שרוצים להשלים. השתלת שיניים מסוג זה נשענת על מסה תקינה של עצם הלסת, שלתוכה מוחדרים השתלים.
    • השתלת all on 4/6 – שיטה שמתאימה כאשר רוצים ליישם מספר רב של שיניים חדשות ולהוזיל את העלויות, בזכות היכולת להשתיל סט מלא של שיניים בכל אחת מהלסתות, תוך שימוש בארבעה עד שישה שתלים בלבד.
    • השתלה מונחית מחשב – זוהי השתלת שיניים שבה מבצעים שימוש בסד מיוחד שהוכן ע"פ סריקה תלת מימדית של פה המטופל. הסד עוזר לרופא לקדוח את השתלים בזווית ובעומק הרצויים ובמינימום טעויות.

    בכל אחת מהשיטות הללו, ראשית כל מיישמים כתרים זמניים ורק לאחר תקופה של מספר חודשים מיושמים הכתרים הקבועים. קיימת גם אפשרות להליך מהיר יותר של השתלת שיניים ביום אחד, אך זאת רק כאשר מצב הלסת מאפשר זאת. מהקליניקות אף ניתן לעבור את הפרוצדורה בתנאים של הרדמה מלאה ולא מקומית, במקרים בהם ישנה חרדה דנטלית, למשל.

     

    השתלת שיניים באור יהודה – כמה זה יעלה לכם?

    אז כמה עולה טיפול השתלת שיניים באור יהודה? התשובה תלויה בפרמטרים רבים דוגמת סוג השתל ואיכותו, השיטה הנבחרת, מוניטין הקליניקה וזהות הרופא המבצע. להלן מחירון ממוצע, למעוניינים להעמיק מעבר למחירון זה, אנו ממליצים להתרשם מהמידע המצוי בעמוד השתלות שיניים – מחירים באתר:

    ✔️מחיר השתלת שן בודדת באור יהודה – החל מ- 2,500 ₪ ועד 4,000 ₪. באופן כללי ניתן לומר שהשתלים הזולים יותר הם מתוצרת הארץ והיקרים מתוצרת חוץ.

    ✔️מחיר השתלת שיניים 4/6 all on באור יהודה – החל מ-35,000 ₪ ללסת עבור השתלה עם שתלים רגילים, כאשר המחיר עבור שתלים דנטליים באור יהודה יכול להיות גם כפול, כאשר מדובר בשתלים מיוחדים דוגמת שתלי זיגומה או שתלים חובקים.

    מחיר השתלה בזאלית באור יהודה, למשל, יכול להגיע גם לאזור 70,000 ₪.

    ✔️מחיר השתלת שיניים ביום אחד באור יהודה – החל מ-35,000 ₪ ועד 60,000 ₪ עבור כל לסת.

    כמו כן, חשוב לדעת כי עלות השתלת שתלים דנטליים בשיטה מונחית מחשב מייקרת את העלויות בכ-10 אחוזים בערך וכי יש להוסיף למחירים שלעיל גם את עלות הכתרים. עלות כתר לשיניים באור יהודה הינה בין 1,500 ל-5,000 ₪ לכתר בודד, כאשר הכתרים היקרים יותר הם אלו העשויים מזירקוניה או כתרי חרסינה יצוקה.

     

    סוגי שתלים מיוחדים

    ציינו כי השתלת שיניים סטנדרטית מתבצעת תוך החדרת השתלים אל עצם הלסת, אלא שישנם מקרים בהם עצם הלסת של המטופל אינה ארוכה או עבה דיו על מנת לתמוך בשתלים הדנטליים. בעבר עלה הצורך לבצע פרוצדורות מורכבות ויקרות בדמות השתלת עצם בפה או בחניכיים על מנת בכל זאת לבצע את ההשתלה, אך כיום ישנם שתלים מתקדמים שמונעים זאת:

    • שתלי זיגומה – שתלים ארוכים מאוד, שמוחדרים לתוך עצמות הלחיים ולא הלסת ומתאימים להשלמת סט מלא של שיניים בלסת העליונה.
    • שתלים חובקים – כשמם כן הם, חובקים את עצם הלסת התחתונה ולמעשה תומכים בשתל בצורה חזקה. השתלה זו ידועה גם תחת השם – השתלה בזאלית.
    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)