השתלות שיניים בעיר לוד – מתי צריכים את הטיפול וכמה הוא עולה?

לא משנה באיזה רחוב אתם גרים בלוד – ביל"ו, איריס או בר אילן: לכל אחד מכם מגיע לחייך! במידה וגם אתם סובלים משן רקובה או חסרה ואתם מעוניינים להשלים אותה, פורצדורה של שיקום הפה היא המענה עבורכם.

בעבר הלא כל כך רחוק, התוצאות מטיפולים מסוג שכזה לא היו די אסתטיות, כאשר המטופלים דיווחו על שביעות רצון חלקית. כיום, הטכנולוגיה כל כך התקדמה – עד לכדי מצב שניתן לבצע השתלת שיניים מהירה. עד כמה מהירה? השתלת שיניים ביום אחד בעיר לוד!

השתלת שיניים


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלות שיניים בלוד – מה זה בכלל שתל?

    בכדי לבצע השתלת שיניים בלוד נדרש רופא שיניים מומחה ומנוסה. עם זאת, כדאי שגם אתם לקראת הטיפול תדעו לקראת מה אתם הולכים ומהי החשיבות של כל שלב וצעד בדרך. אם כן, מהם השתלים? השתל הוא צילינדר או בורג, שהמטרה שלו בתהליך היא להחליף את השתל הטבעי שבשן. עוד מידע על שתל דנטלי.

    הודות לשתלים, ניתן לתת מענה מקצועי, איכותי ובריא לאנשים שסובלים מסיבות שונות ממחסור של שיניים. בכדי לבצע את ההשתלה בצורה מקצועית, על הרופא להכיר היטב את המטופל ואת מצבו הבריאותי. בהמשך, יתבצע תכנון לכל התהליך כולו, כאשר רק לאחר מכן תתבצע ההשתלה בפועל.

     

    השתלה בזאלית בעיר לוד – במה היא שונה מההשתלה הרגילה?

    השתלת שיניים בכל הפה או בשן אחת חייבת להתבסס על הטיפול האיכותי והמתאים ביותר למטופל. אם כן, השתלה מסוג זה מתאימה למטופלים שהעצם בפה שלהם לא מתאימה לטיפול ההשתלה.

    לכן, נדרש טיפול מקדים שהוא תנאי סף לביצוע ההשתלה עצמה. לאורך ההליך מחדירים שתלים אל עצמות הלסת. חשוב לציין כי הליך זה ספציפי ורלוונטי אך ורק למטופלים שנבדקו על ידי רופא השיניים והתגלו ככאלו הסובלים ממחסור משמעותי של עצם.

     

    שן חסרה פוגעת ביכולת שלכם לגרוס את המזון

    שן חסרה – גם אם היא קדמית וגם אם היא אחורית, מגבילה אתכם ביכולת שלכם לגרוס את המזון. ישנם אנשים הסובלים ממחסור של שן, וכך הם נאלצים לאכול מזונות מסוימים תוך ויתור על מאכלים אחרים. אכילת מזונות רכים ונוזלים בלבד לא רק פוגעת בהנאה שלכם מהאוכל, אלא גם המון פעמים יכולה לגרום לכם לחוסרים שונים בעקבות תזונה לא מאוזנת.

     

    כמה זמן לאחר השתלת שן לא אוכל לשתות ולאכול?

    טיפול של שתלים דנטליים הוא טיפול חודרני ומעמיק. בשונה מטיפולים אחרים, במקרה זה ההתאוששות דורשת מהמטופל לנוח מספר ימים, זאת מאחר וכל הגוף נרתם להחלמה. ישנם מטופלים החוששים מהגבלות שונות הרלוונטיות למזון שהם יכולים או לא לאכול.

    אם כן, לאחר הטיפול ההמלצה היא לצרוך מזון נוזלי בלבד! לכן, יהיה ניתן לשתות חלב, מרק בטמפרטורה קרה, מעדנים רכים וכן הלאה. יש להישאר קשובים להוראות והמלצות הרופא.

    באשר להחלמה, הרי שתחילה ישנה סבירות לנפיחות וכאבים נקודתיים, כאשר עם כל יום שיחלוף תורגש ההטבה. במקרים קיצוניים יותר של כאבים לא סבירים, מומלץ לשוב לבדיקה אצל רופא השיניים המטפל.

     

    השוואת מחירים לפני ההשתלה – נחוצה או מיותרת?

    השוואת מחירים לקראת השתלת שיניים לתושבי לוד חשובה בהחלט.

    לעתים, הדבר היחיד שרוצים לדעת המטופלים העתידיים הוא מה מחיר השתלת שיניים בלוד, אך עם השוואת המחירים הם מגלים כי הם מקבלים מידע נרחב הרבה יותר:

    • האם הרופא המטפל קשוב להם ומכיל אותם
    • מה הניסיון של הרופא ובכמה אחוזי הצלחה הוא מחזיק
    • האם הוא מטפל בשיטה מסוימת או בכמה שיטות שונות
    • האם הוא עושה שימוש בסוג אחד של כתרים, או בסוגים שונים (כתרי חרסינה, כתרי זירקוניה וכו')
    • במקרה בו תצטרכו הרמת סינוס, מה תהיה תוספת התשלום לפורצדורה?

     

    השתלות שיניים בעיר לוד - מחירון מומלץמחירי טיפול מומלצים
    מחיר שתלים דנטליים - לוד והסביבה
    שתלים מישראל
    4,700 - 2,500 ₪
    עלות שתלים דנטליים תוצרת חוץ לארץ
    שתל שמיוצר ומיובא ממדינות חוץ
    4,400 - 2,400 ₪
    כמה עולה מבנה על שתל בלוד
    עלות מבנה על שתל במרפאות ברחבי העיר
    950 - 650 ₪
    הרמת סינוס - אזור לוד
    ניתוח להרמת סינוס
    13,000 - 3,500 ₪
    השתלת עצם בלוד
    ניתוח השתלת עצם בפה
    5,200 - 2,900 ₪
    השתלת חניכיים לוד
    לאלו הסובלים מנסיגת חניכיים
    8,300 - 3,700 ₪
    השתלה של שיניים תוך יום בלוד
    השתלה מהירה ביום אחד, עלויות לכל הפה
    49,000 - 37,000 ₪

     

    כפי שאתם מבינים, התשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיניים אינה קבועה. לכל מטופל צרכים שונים, וכל מטופל מגיע עם מצב בריאותי שונה.

    כך לדוגמא, בעת שנדרש טיפול מקדים של השתלת עצם, נדרשת יותר עבודה ועל כן גם ישנה סבירות לעלות גבוהה יותר לתהליך. קבעו פגישה עם רופא השיניים והתקדמו גם אתם לאיכות חיים טובה יותר.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)