שן חסרה או רקובה? לא עוד! השתלות שיניים בנס ציונה

עבור לא מעט אנשים, טיפולי שיניים מסתמנים כטיפולים המאיימים ביותר. מיתוסים לחוד, ומציאות לחוד: הטכנולוגיה התקדמה, הטיפולים חדשניים וקהל המטופלים יוצא נשכר מהתוצאות ומאופי הטיפול. אחד מאותם טיפולים שמשפרים ומשדרגים את חייהם של רבים הוא טיפול של השתלת שיניים בנס ציונה.

בעידן בו חיים כיום, אין כל סיבה שאיש יסבול משן חסרה, שן רקובה או חיוך ששווה פחות ממיליון דולר. טיפול ההשתלה יכולה להתבצע כטיפול של השתלת שיניים בכל הפה, אך גם ישנם אנשים המעוניינים בטיפול עבור שן אחת בלבד.

איך שלא יהיה, גם תושבי העיר נס ציונה בשכונות לב המושבה או יד אליעזר, יכולים ליהנות מהטיפול הייחודי שמשפר את התפקוד בפה וגם יוצר חיוך אסתטי. בשנת 1883 קמה נס ציונה, בשנת 1992 היא הפכה לעיר, וכיום – השתלת שיניים מהירה זמינה גם לתושבי העיר.

השתלת שיניים


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

     

    פרוצדורת השתלת השיניים – מתי היא המענה עבורכם?

    אז מתי השתלות שיניים בנס ציונה יכולות להתאים גם לכם? ישנם כמה מקרים עיקריים:

    • הסיבה השכיחה ביותר היא מחסור של שן. המון אנשים דוגלים בתחזוק וטיפוח השיניים, אך לעתים בעקבות אירועים בלתי צפויים או תאונות, נוצר מחסור בשן. מקרים שכאלו כוללים תאונות, נפילות או מכות ישירות על השן. הבשורה המשמחת היא שאין כל סיבה להמשיך ולחיות ללא שן, אלא שניתן באמצעות שתלים דנטליים להשלים את החיוך.
    • סיבה נוספת היא בעת שטיפול השורש לא ניתן ליישום בפה של המטופל. לעתים, המוצא היחיד הוא עקירה של השן, כך שנוצר חוסר. אל דאגה – גם כאן, לאחר טיפול העקירה, יהיה ניתן להשלים את החיוך באמצעות השתלת שן.
    • בנוסף, לעתים בעקבות הזנחה ממושכת של השן, נוצר ריקבון. שן רקובה לא רק פוגמת במעטפת האסתטית, אלא שהיא גם שן חלשה יותר. כך, הסובלים ממנה חשים היטב בטמפרטורות חמות או קרות ואיכות החיים שלהם נפגעת. במסגרת טיפולים של שיקום הפה, יהיה ניתן לעקור את השן הרקובה ולהשלים אותה עם כתר.

     

    כתרי זירקוניה? קודם לדעת מה זה כתר!

    ישנם סוגים שונים של כתרים, אך ישנם אנשים שעוד לפני שהם בוחרים את הכתר המתאים להם ומבינים מהם היתרונות של כל כתר, רוצים לדעת בעיקר מה זה כתר. אם כן, הכתר הוא מעין "חיפוי" או "מעטפת" אם תרצו, כאשר המטרה שלו היא להיות כיסוי לשן. אותו כתר עוטף את השן, וכך הוא מאפשר לה להמשיך לתפקד.

    חשוב לציין כי למרות שמדובר על כתר חיצוני לשן, חשוב לטפח אותו ולשמור עליו כאילו הוא שן לכל דבר. על כן, שגרת צחצוח השיניים חייבת להישמר, ניקוי השיניים וגם דבקות בטיפולי שיניים מומלצים וביקורות אצל רופא השיניים. לעוד מידע על כתרי זירקוניה לחצו כאן.

     

    "קיבלתי הצעה על הרמת סינוס בנס ציונה, מה זה?"

    המון פעמים ישנם מטופלים שסבורים כי הדבר היחיד העומד על הפרק הוא ההחלטה האם לבצע השתלת שיניים ביום אחד בעיר נס ציונה, או ללכת על טיפול מסוג אחר. עם זאת, לפני ההשתלה עצמה, יש צורך לעתים בטיפולים מקדימים בכדי שיהיה ניתן ליישם את ההשתלה. טיפול שכזה הוא בין היתר טיפול הרמת הסינוס, המוכר לרבים גם בשם השתלת עצם.

    המטרה של הרמת הסינוס היא לעבות את העצם או להגביה אותה לפני השתלה בזאלית באזור נס ציונה. כך, יהיה ניתן ליישם את השתלים. חשוב להבין כי לא מדובר על "טיפול אקסטרה", אלא שהוא תנאי סף לקיום ההשתלה. לאחר טיפול מוצלח, יהיה ניתן להחדיר את השתל.

     

    מדברים במספרים: כמה עולה השתלת שיניים בנס ציונה?

    בכדי לקבל מחיר השתלת שיניים בנס ציונה, על הרופא לבצע בדיקות שונות ולהחליט איזה טיפול הוא המתאים לכם ביותר. מה משפיע על עלות ההשתלה?

    • מספר השתלים הנדרשים לכם
    • טיפולים מקדימים להשתלה (כדוגמת הרמת הסינוס)
    • סוג הכתר ויוקרתו (זירקוניה, חרסינה וכדומה)
    • סוג הטיפול (כמו השתלה ביום אחד).
    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)