מחפשים מרפאה או קליניקה מומלצת לעבור בה טיפול השתלת שיניים בירושלים? רוצים לדעת מהו מחיר השתלת שיניים בעיר הבירה וכמה צפוי לעלות לכם ההליך? בשורות הבאות תקבלו מענה לשאלותיכם.

בדומה לתחומים רבים אחרים, ביניהם דיגיטל ומחשבים, תזונה וספורט, קוסמטיקה ואסתטיקה, עיצוב הבית ועוד, גם בתחום רפואת השיניים נכנסו חידושים רבים שמסייעים לנו הפציינטים ליהנות מאחוזי הצלחה גבוהים יותר, לחסוך זמן יקר וכסף.

בעבר, השתלת שיניים בירושלים הייתה סיפור יקר שלא כל אחד יכול היה להרשות לעצמו, אך היום לאחר פריצה טכנולוגית בתחום, באחוז גבוה מהמקרים ניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד בירושלים. במאמר הבא נציג בפניכם את ההבדלים העיקריים בין שני סוגי השתלות שיניים בירושלים, נסייע לכם להבין איך אפשר לברר ביעילות ובמהירות כמה עולה השתלת שיניים בירושלים ולרכוש מידע נוסף על התהליך עצמו ואיך זה עובד.

 

השתלת שיניים ירושלים

השתלת שיניים בירושלים – השוואת מחירים מהירה

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלת שיניים בירושלים – מה ההבדל בין שתי השיטות?

    ההבדל העיקרי טמון בעיקר בעובדה שבעבר רופאי השיניים היו מבצעים השתלת שיניים הנפרסת על פני שלושה שלבים, במשך תקופה של בין 8-12 חודשים, לעומת העת הנוכחית בה ניתן כאמור לבצע במקרים רבים השתלת שיניים ביום אחד.

    בשיטה הישנה, רופא השיניים מבצע עקירה של השן החולה ולעתים באותו יום אף משתיל עצם מלאכותית לאזור העקירה. לאחר תקופת המתנה של כמה חודשים במהלכה התבצע איחוי מלא של כל האזור, יחדיר הרופא שתל ויכסה את החניכיים.

    לאחר המתנה נוספת של מספר חודשים ולאחר שהאזור מתאחה באופן מלא, ניתן יהיה לחשוף את ראש השתל ולחברו לכתר.

    זוהי השתלת השיניים הקלאסית, אך כיום, ניתן באופן בטוח ומיידי לבצע השתלת שיניים בירושלים על ידי עקירה של השן החולה והחדרת שתל בזמן קצר, תוך הנחת כתר על השתל, כבר ביום העקירה.

     

     

    השתלת שיניים ביום אחד בירושלים

    איך זה אפשרי? רבים מהמטופלים שואלים את עצמם איך זה ייתכן, הרי מדובר באזור דלקתי שדורש החלמה. ובכן, לאחר שבוצעו מחקרים רבים בנושא נמצא כי כאשר אנו עוקרים שן, נשאר חלל ריק. הקירות של אותו החלל מנסים להיצמד זה אל זה, כלומר עוברים תהליך של איחוי.

    כאשר אנו מחדירים לאותו חלל שתל חדש ומתאים, לקירות הללו יש פחות מרחק להיצמד זה לזה. למעשה, בפועל השתל הנו אלמנט סטרילי ולכן הוא מעודד את תהליך האיחוי והריפוי, לא פוגע בו.

    יחד עם זאת, תאי העצם מעוניינים להיצמד למשהו סטרילי וזה בדיוק מה שהשתל עושה וכך התאים נצמדים לשתל באופן מהיר ועצמאי.

     

    כמה עולה השתלת שיניים בירושלים ויישובי הסביבה?

    מחיר השתלת שיניים בירושלים תלוי בקריטריונים רבים ביניהם חומרת הדלקת או כמות השיניים שיש לעקור, המרפאה אותה אנו בוחרים, תהליך ההשתלה שמתאים לנו וכדומה.

    מחירי השתלת שיניים בירושלים יהיו פחות או יותר דומים במרבית הקליניקות בעיר ואין זה משנה אם אתם מתגוררים בשכונת תלפיות, רמות, רחביה, קטמון, גילה, נחלאות, ארמון הנציב, גאולה, הבוכרים, הר נוף או כל שכונה אחרת בבירה.

    כן ניתן לבצע השתלת שיניים בזול, אבל כל מקרה נבחן לגופו. לכן, כדי לבצע השוואת מחירים מדויקת, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם כאן באתר, ונציג מקצועי יחזור אליכם במהרה עם מידע על מחירי השתלת שיניים בירושלים וקליניקות מומלצות.

     

    סוג הטיפולמחיר טיפול מומלץ בירושלים
    השתלת שן בירושלים כמה עולה שתל ישראלי4,500 - 2,500 ש"ח
    השתלת שן בירושלים - מחיר שתל תוצרת חוץ5,500 - 2,500 ש"ח
    מחיר הרמת סינוס בירושלים (טיפול מקדים להשתלה)15,000 - 5,000 ש"ח
    עלות השתלת עצם באזור ירושלים (טיפול מקדים להשתלה)5,000 - 3,000 ש"ח
    מחירי השתלת חניכיים בירושלים (טיפול מקדים להשתלה)8,000 - 4,000 ש"ח
    השתלת שן קדמית בירושלים מחירים4,700 - 2,200 ש"ח
    השתלת שן טוחנת בירושלים עלויות4,600 - 2,100 ש"ח

     

    ירושלים – מפה של העיר:

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)