חושבים לעבור טיפול ציפוי שיניים בתל אביב? אתם לא לבד. לכולנו (או לפחות לרובנו) יש מאחורי הקלעים חלום להשיג את החיוך המושלם. לבן יותר, מבריק יותר, אסתטי יותר.

העניין הוא, שלא כולנו רוצים להשקיע בזה כסף וזמן – וכך בדיוק הגיע לעולם פתרון הביניים שנקרא ציפוי שיניים. ציפוי שיניים הוא למעשה הפתרון המושלם לאנשים שמעוניינים לשפר את הנראות והאסתטיקה של חלל הפה והשיניים שלהם, אך ללא כאב, עלות כלכלית גבוהה, מאמץ או זמן מיותר.

מה צריך לדעת על ציפוי שיניים? מה ההבדל בין ציפוי שיניים בחרסינה לציפוי שיניים קומפוזיט בתל אביב? והאם ציפוי למינייט בתל אביב זהו טיפול שמתאים לכולם? כל מה שחשוב לדעת על ציפו השיניים בשורות הבאות…

 

 

ציפוי שיניים בעיר תל אביב – במה מדובר?

הליך ציפוי השיניים הינו טיפול שמתבצע במרפאת השיניים. מטרתו היא לשפר את האסתטיקה של השיניים באמצעות חומר מלאכותי המולבש על גבי השן ומצפה אותה. כאמור, ציפוי שיניים בת"א או בכל אזור אחר בארץ, זהו טיפול המספק פתרון מדויק לאנשים שסובלים מסדקים, רווחים, שברים בשיניים, או לחלופין מאסתטיקה לקויה שבאה לידי ביטוי בשיניים לא ישרות, שיניים שחוקות, שיניים בגדלים וצורות שונות ועוד.

ציפוי השיניים נתפס פעמים רבות כאומנות של ממש, משום שהטיפול מצריך דיוק יוצא דופן ללא פשרות. ישנן כמה שיטות מרכזיות לביצוע ציפוי שיניים: ציפוי חרסינה, ציפוי קומפוזיט וציפוי זירקוניה לשיניים בתל אביב, עליהם נרחיב בהמשך. שתי השיטות לציפוי שיניים מאפשרות לשפר את הצורה, הצבע ואת זווית השן, ולקבל תוצאה אסתטית ברמת דיוק גבוהה למדי.

 

ציפוי שיניים בתל אביב

ציפוי שיניים בתל אביב – קבלו עוד היום הצעת מחיר משתלמת

 

למי מתאים לעבור טיפול ציפוי שיניים?

בגדול, ציפוי שיניים מתאים למטופלים ומטופלות שמעוניינים לשפר את המראה הכללי והאסתטיקה באופן שמרני. כל אחת מהשיטות לביצוע ציפוי שיניים מתאימה כשהמטרה היא ליצור חיוך יפה בעל אסתטיקה טבעית, וכאשר הצורך הינו, כמו בכל סוגי טיפולי השיניים, טיפול שיניים בטוח ונטול סיכונים.

ציפוי שיניים יכול להתאים למי שמעוניינים:

✔️ מראה אסתטי – יישור שיניים שהמראה שלהן לא אסתטי

✔️ תיקון שיניים – השלמה של שיניים שבורות, שחוקות או סדוקות

✔️ צבע השן – לטפל בצבע שן או כתמים על גבי השן

✔️ פרופורציה וסימטריה – להעניק פרופורציה למראה החיוך הכללי ולהחזיר את הסימטריה אל חלל הפה והשיניים

 


    השוו הצעות מחיר לציפוי שיניים ממרפאות השיניים המומלצות בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    סוגי ציפויי שיניים בת"א ובכלל

    הליך ציפוי השיניים יכול להתבצע באמצעות כמה חומרים, ובכמה שיטות מרכזיות:

    ✔️ ציפוי למינייט – ציפוי חרסינה לשיניים בתל אביב הוא למעשה ציפוי השיניים הנפוץ ביותר. הלמינייט הינו חומר שעשוי מחרסינה, ומאופיין בעמידות גבוהה וחוזק. עם זאת, למרות העמידות הגבוהה שמהווה יתרון בטיפול, החומר יחסית גמיש ומאפשר התאמה מושלמת לצורה, צבע וגודל השן. באמצעות ציפוי שיניים למינייט ניתן להפוך שיניים שחוקות ושבורות למושלמות, לסגור מרווחים בשיניים ולשנות את המראה הכללי של הפה והשיניים.

    ✔️ ציפוי לומינרס – ציפוי הלומינרס בדומה לציפוי הלמינייט, עשוי חרסינה. שני סוגי הציפויים הללו שונים אחד מהשני בעובי שלהם – ציפוי לומינרס הוא דק יותר, ולכן הוא לא משפיע על עובי השן. הציפוי מעניק יתרונות של חוזק, עמידות ומראה טבעי ונמצא בשימוש בעיקר לצרכים אסתטיים פשוטים.

    ✔️ ציפוי קומפוזיט – ציפוי הקומפוזיט הוא הציפוי הגמיש ביותר מבין השלושה. מדובר למעשה בתערובת חומרים בעלי גמישות גבוהה, שלעיתים משמשים גם לצרכי סתימות שיניים. החומר בעל יכולת התאמה לצורה וגודל השן, תוך מתן מראה טבעי לשן.

     

    מחיר ציפוי שיניים בתל אביב

    המחיר של ציפוי שיניים בתל אביב ינוע בדרך כלל בין 900 שקלים ל-6000 שקלים תלוי בשיטה הנבחרת ובקליניקה הספציפית. ציפוי חרסינה לשן יהיה לרוב יקר יותר מציפוי קומפוזיט.

    להלן מחירון ממוצע מומלץ לצרכן עבור ציפוי שיניים בקליניקות בתל אביב:

     

    ציפוי שיניים בתל אביב מחיר ממוצעמחירון מומלץ לצרכן
    כמה עולה ציפוי קומפוזיט לשיניים בתל אביב2500 - 400 ₪
    מחיר ציפוי חרסינה בתל אביב (ציפוי בסיסי, 0.5 עד 1 מ"מ)3000 - 1800 ₪
    מה עלות ציפוי למינייט לשיניים בתל אביב?5000 - 2000 ₪
    ציפוי לומינרס בתל אביב מחיר 6000 - 3000 ₪
    העלות של ציפוי איימקס לשיניים (E-max)6000 - 3000 ₪
    כמה עולים ציפויי זירקוניה לשיניים בתל אביב?3000 - 1500 ₪
    ציפוי פורצלן בתל אביב מחיר ממוצע5000 - 2500 ₪

     

     

    כמה זמן מחזיק ציפוי שיניים?

    טיפול ציפוי שיניים דורש מרופא השיניים מיומנות, ניסיון ורמת דיוק גבוהה מהרגיל. כשהטיפול נעשה באופן הנכון והמדויק ביותר, לצד תחזוקה נכונה של השיניים, הוא יכול להחזיק למשך שנים ועד עשור.

    מומלץ להקפיד ולשמור על השיניים ועל ציפוי השיניים עצמו, על ידי הימנעות מאכילת מזונות קשים, עישון או שתיית משקאות שעלולים להכתים את השיניים – לצד הקפדה על היגיינת פה. ככל, ציפוי הלבנת שיניים בת"א עשוי להחזיק שנים רבות ולשמור על תוצאה אסתטית, מדויקת ונעימה לעין.

     

    ת"א – מפה של העיר:

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)