מהי השתלת שיניים ואיך ניתן להוזיל עלויות על ידי ביצוע השוואת מחירי השתלת שיניים בהרצליה ומציאת המרפאה המתאימה ביותר עבורכם

השתלת שיניים בהרצליה מוצעת על ידי מגוון מרכזים לרפואת שיניים ברחבי העיר, משכונות עמל, ויצמן, הפרחים וגורדון במזרח, דרך הרצליה הירוקה ועד לשכונות המערביות שבאזור הרצליה פיתוח וגליל ים. לעיתים עושר האפשרויות מקשה על בחירת המרפאה הרצויה, זו שתעניק את השירות המתאים ביותר במחיר הנוח ביותר.

השירות של אתר דנטלגייד מסייע לאלו המחפשים מרפאה מומלצת להשתלות שיניים בהרצליה לקבל מספר הצעות מחיר ממיטב מרפאות האזור, להשוות מחירים ולחסוך בעלויות הטיפול.

 

השתלת שיניים בהרצליה

השתלת שיניים בהרצליה – המדריך המלא לטיפולי השתלת שיניים באזור מגוריכם

 

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    מהי השתלת שיניים?

    השתלת שיניים היא טיפול דנטלי שמספק חלופה לשיניים טבעיות, ומהווה תחליף לשימוש בשיניים תותבות. לרוב השתלת שיניים תבוא בשתי צורות: חלקית או מלאה. בהשתלת שיניים חלקית מבריגים ללסת המטופל שתלים בודדים במקומות בהם חסרות שיניים. בהשתלה מלאה מחליפי את פלטת השיניים של המטופל. השתלת שיניים מספקת מענה עבור אנשים שאיבדו שיניים כתוצאה מטראומה חיצונית, מחלות חניכיים, עששת שלא טופלה בזמן, שחיקת שיניים, צמיחה לא תקינה ועוד.

     

    השתלת שיניים הרצליה מידע

     

    אילו סוגי השתלות שיניים קיימים?

    קיימות מספר שיטות טיפול עיקריות להשתלת שיניים. השיטה הקלאסית כוללת שני שלבים, כאשר בשלב הראשון מחדירים את השתלים ללסת ובשלב השני מעמיסים את המבנה באמצעות כתרים.

    על מנת לאפשר את תהליך הקליטה הטבעי של השתלים ללסת, יש להקפיד על תקופת המתנה של בין שלושה לשישה חודשים בין שני שלבי הטיפול. השיטה הקלאסית נחשבת לבעלת סיכויי הצלחה גבוהים, אך מדובר בתהליך ארוך יחסית.

    בהשתלת שיניים בשיטת העמסה מיידית, שני השלבים של השיטה הקלאסית מבוצעים בטיפול אחד. התנאי לשימוש בשיטה זו הוא הימצאותה של מסת עצם מספקת בלסת. נוסף על קיצור זמן ההמתנה בין שלבי הטיפול, השתלת שיניים בהעמסה מיידית כרוכה בתקופת החלמה קצרה יחסית.

    דרך נוספת להשתלת שיניים היא שיטת All on 4, אשר כוללת עקירה, השתלה, חשיפת שתל והעמסת מבנה על השתל בטיפול אחד בלבד. השיטה מתאימה עבור השתלה סימולטנית של ארבע עד שש שיניים בלבד.

    מדובר בהליך מהיר הכרוך בתקופת החלמה מקוצרת, אך סיכויי ההצלחה שלה נמוכים יחסית. השתלת ממוחשבת משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת המכונה טומוגרפיה במהלכה נעזרים בטכנולוגיית הדמיית תלת ממדית ליצירת דגם של שיני המטופל, דרכו מוחדרים השתלים.

     

    כיצד מבוצעת השתלת שיניים בהרצליה? 

    להלן פירוט שלבי התהליך של השתלת שיניים. בשלב הראשון, מחדירים את השתלים אל עצם הלסת ומקבעים אותו, לרוב בתנועת הברגה. בשלב השני, חושפים את השתל ומתקינים על גביו את ההכנה לכתר הסופי, אשר נראית כמו כיפת ברזל.

    בשלב השלישי, מתקינים את השתל הסופי, שלרוב עשוי מחרסינה. התהליך לרוב אורך כמספר דקות עד כמה שעות, בהתאם לסוג שיטת ההשתלה ולמספר השתלים.

     

    השתלת שיניים בהרצליה

    חיוך רחב ומלא בשיניים – השתלת שיניים בהרצליה קרוב לביתכם עם טובי המומחים

     

    מהו תהליך ההחלמה מהשתלת שיניים?

    במרבית המקרים, החלמה מטיפול השתלת שיניים אורכת כמספר ימים בלבד. במהלך תקופת ההחלמה, יש להימנע מאכילת מזון קשה ובמיוחד מלעיסה באזור ההשתלה. מומלץ להימנע גם מפעילות גופנית מאומצת בימים הראשונים שלאחר ההליך.

    על מנת להבטיח את עמידות ההשתלה לאורך זמן, יש להקפיד על היגיינת הפה, כולל צחצוח שיניים תדיר וקבוע בעזרת מברשת שיניים בעלת סיבים עדינים המונעים פגיעה מכאנית בחניכיים, וכן ניקוי יסודי באמצעות חוט דנטלי, קיסמים דנטליים וכדומה.

    חשוב לציין שלמרות סיכויי ההצלחה הגבוהים של השתלת שיניים, ישנם מספר גורמים ופעולות אשר עשויים לחבל בקליטת השתל ובתהליך ההחלמה. כך לדוגמא, עישון נמצא כגורם אשר מכפיל את הסיכון לכישלון ההשתלה. גורמי סיכון נוספים הם שתיים אלכוהול מרובה ואי הקפדה על היגיינת הפה, וכן מחלות רקע כמו מסכרת בלתי מאוזנת ומחלות חניכיים.

     

    טווח מחירים של השתלות שיניים בהרצליה

    טווח מחירים של השתלות שיניים בהרצליה משתנה בהתאם לסוג שיטת הטיפול ולמספר השתלים הנדרשים.

    השתלת שיניים ביום אחד בעיר הרצליה תעלה בין 45,000 ל-75,000 ש"ח ללסת אחת. עלות השתלת שתל בודד תנוע בין 1000 לבין 6000 ש"ח. למידע נוסף בנושא מחירים לחצו כאן.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)