טיפולי שיניים הם אינם עסק זול כלל. לכל טיפול ישנו המחיר שלו וכל מרפאה רשאית לקבוע את מחיר המחירון שעל פיו היא פועלת. ראשית, עליכם לבדוק כי הנכם מתאימים לבצע את הטיפול של ההלבנה – שיניים לבנות זה אומנם מטרה נעלה, אך לא כולם יכולים לבצע זאת.

אז דבר ראשון, לפני שאתם בודקים כמה עולה הלבנת שיניים, עליכם לבצע בדיקה מקדימה אצל רופא שיניים שיאשר כי אתם רשאים להמשיך את הטיפול. אנו נעזור לכם למצוא את המרפאה אשר תתאים לכם מבחינת כל הפרמטרים כאשר שני הדברים המרכזיים שעליהם אנו שמים את הדגש הם האיכות והמחיר.

 

 

מדוע רבים מאיתנו זקוקים להלבנת שיניים?

אם ראיתם את השחקן או השחקנית האהובים עליכם מחייכים בטלוויזיה וחושפים שיניים לבנות וצחורות, דעו לכם כי סביר להניח שהם עברו טיפול הלבנת שיניים. נדירים הם האנשים אשר נולדים עם שיניים לבנות לגמרי, וללא טיפול אסתטי לא ניתן להגיע לדרגת לובן שכזאת.

בנוסף יש לקחת בחשבון שנזקי הזמן ואורחות החיים פוגעים אף הם בלובן השיניים. למשל עישון סיגריות, שתיית יין, תה וקפה. חומרים אלו חודרים אט אט לשכבת השן וגורמים לשינויי צבע והופעת כתמים. טיפול הלבנת שיניים נועד להחזיר את המצב לקדמותו ברמה כזאת או אחרת, בהתאם לסוג הטיפול שבוחרים.

 

 מחיר הלבנת שיניים - כמה עולה ואיך כדאי לעשות

השוואת גוון השן לגוון המתאים במניפת ההלבנה

 

מחיר הלבנת שיניים – כמה עולה ההלבנה?

אם הגעתם לקריאת השורות הבאות, אתם בוודאי רוצים לדעת כמה עולה הלבנת שיניים והאם ישנו הבדל בין מחיר הלבנת שיניים בשיטה כזו או אחרת. בשורות הקרובות תקבלו סקירה מפורטת בנושא כך שתוכלו לבחור בצורה מושכלת בהתאם לתקציב המדויק שלכם.

 

הלבנת שיניים מחיר שמשתנה משיטה לשיטה

רפואת השיניים מציעה מגוון רחב של דרכים לבצע טיפול של הלבנת שיניים. כל שיטה מביאה איתה את החסרונות והיתרונות שלה, אך כמובן שגם המחיר משתנה בהתאם לשיטה.

ישנם מרפאות אשר מציעות את הטיפולים במחירים מוזלים ויש כאלה אשר מרשות לעצמן לנקוב במחירים גבוהים יותר מאשר המתחרות שלהן. אם אתם רוצים לדעת כמה עולה הלבנת שיניים, צוות האתר יכול לסייע לכם ולתת לכם את כל התשובות לשאלותיכם – מלאו את הטופס שנמצא באתר ואנו נחזור אליכם עם מספר הצעות מחיר רלוונטיות עבורכם בהקדם האפשרי. באופן זה תוכלו לערוך השוואת מחירים בין ההצעות ולהסיק איפה הכי כדאי לבצע הלבנת שיניים.

 

סוגי טיפולים של הלבנת שיניים

אנחנו בטוחים שגם אתם עשיתם את הטעות הנפוצה וחיפשתם ברחבי הרשת תשובה לשאלה איך מלבינים שיניים בבית. ואכן, ברחבי הרשת ניתן למצוא מגוון רחב של שיטות להלבנת השיניים שמבוססות על "תרופות סבתא" למיניהן, כגון הלבנת שיניים טבעית עם סודה לשתייה, לימון, תותים, שמן קוקוס, כורכום וכדומה, אך חשוב לדעת כי הן עשויות לעזור רק במקרים קלים מאוד ואולי בתור פעולה מניעתית. בנוסף יש לקחת בחשבון שלעיתים הן אף עשויות להזיק, במידה ומבצעים שימוש לא נכון באותם חומרים. למשל, שימוש בסודה לשתייה בריכוז גבוה, עלול לפגוע בצורה קשה בזגוגית השן והחניכים.

על מנת לבצע הלבנה של השיניים בצורה מקצועית ובטוחה, יש להשתמש באמצעים כימיים או פיזיקליים להסרת החומרים שגורמים לשינוי הגוון. קיימות מספר שיטות לכך:

הלבנה באמצעות משחה – הכוונה היא למשחות שיניים מיוחדות שכוללות מעבר לסבון ופלואוריד לניקוי והגנה על השיניים, גם חלקיקים שנועדו "לגרד" את השכבה החיצונית ביותר של השן ולהסיר כתמים. את המשחות הללו ניתן להשיג בכל בית מרקחת בעלות של עשרות שקלים בלבד.

הלבנת שיניים עם סד – בשיטה זו מתבצע שימוש בסד מיוחד, אותו מכין רופא השיניים על בסיס מבנה השיניים שלכם. מדי יום לפני השינה, יש למרוח חומר מחמצן מיוחד בתוך הסד, להרכיב אותו על גבי השיניים ולהעביר את הלילה כשהוא בתוך הפה. החומר המחמצן מגיב לפני השטח של השיניים ולחומרים שגורמים להכתמה ועם הזמן השיניים מתחילות לשנות את צבען. יש לציין כי מדובר בחומר מחמצן בריכוז נמוך ולכן מדובר במשך טיפול ארוך וגם לא ניתן להבהיר את השיניים מעבר לדרגת צבע אחת בסולם הצבעים.

הלבנת שיניים באמצעות "סטריפים" – זוהי עוד שיטת הלבנת שיניים ביתית רק שהפעם נעשה שימוש ב-"סטריפים" מיוחדים שמדביקים על גבי השיניים למספר דקות בכל יום. על גבי ה-"סטריפים" ישנו חומר מחמצן (שוב, בריכוז נמוך) אשר מביא לביצוע ההבהרה. עלות הלבנת שיניים ביתית בשיטת ה-"סטריפים" הינה זולה משמעותית משיטת הסד (פירוט מסודר בהמשך) אך גם התוצאות בהתאם.

הלבנת שיניים בקליניקה – הלבנת שיניים מומלצת באמת, היא כזאת שמבוצעת בקליניקה שמתמחה בנושא. בקליניקה שכזאת תהליך ההלבנה נעשה תוך שימוש בחומרים מחמצנים בריכוז גבוה בהרבה ובאופן מבוקר, ללא פגיעה בחניכיים. השיטה המתקדמת ביותר הינה הלבנת שיניים באמצעות לייזר. בשיטה זו נמרח חומר מחמצן שאינו פעיל על גבי השיניים. הרופא המטפל משתמש בלייזר מיוחד על מנת לשפעל את החומר המחמצן, שמבצע את ההלבנה באופן מדויק ומאפשר להשיג 3 דרגות שינווי גוון. את התוצאות ניתן לראות כבר לאחר הטיפול הראשון אך מקובל להגיע לשתיים עד שלוש פגישות להשלמת הטיפול. המחיר של הלבנת שיניים בלייזר הוא כמובן היקר ביותר מבין כל השיטות הקיימות.

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    כמה עולה הלבנת שיניים בישראל?

    טווח מחירים של טיפולי הלבנות שיניים בישראל הינו דבר שתלוי בסוג השיטה ומידת ההבהרה שרוצים להשיג. להלן מחירון ממוצע, נכון לשנת 2021:

    סוג ההלבנהמחיר
    הלבנת שיניים באמצעות סטריפים 350 - 200 שח
    הלבנת שיניים עם סד 2,000 - 1,000 ש"ח
    הלבנת שיניים בלייזר2,500 - 1,500 ש"ח לטיפול
    הלבנת שיניים באמצעות מנורה כחולה 1,500 - 1,000 ש"ח לטיפול

    *הלבנת שיניים באמצעות מנורה כחולה היא שיטה נוספת המבוצעת בקליניקה, רק עם קרן אור מסוג LED אשר חלשה יותר מהלייזר ועם חומרים מחמצנים בריכוז נמוך יותר. שיטה זו מיועדת למי שסובל משיניים רגישות ובעיות קשות בחניכיים.

     

    הלבנת שיניים מחיר כנגד האיכות

    הסטיגמה אשר קובעת כי התפשרות במחיר של הלבנת השיניים תביא להתפשרות גם באיכות הטיפול איננה נכונה בהכרח. ישנם מרפאות בעלות ניסיון וותק אשר מציעות טיפולים מכל הסוגים במחירים אטרקטיביים במיוחד. אסור לכם לחשוב כי רק המחיר הוא זה שקובע את טיב המרפאה ואיכות הטיפול.

    רק בדיקה של סגל הרופאים והמלצות של מטופלים אשר עברו הלבנת שיניים באותה מרפאה תהיה מדד איכותי ואמין. כמה עולה הלבנת שיניים? תתחילו לבצע סקר שוק ותגיעו אל המרפאות אשר יציעו לכם את המחירים הטובים ביותר.

     

    טיפולי הלבנת שיניים – הדרך להשיג את המחיר הטוב ביותר

    על מנת להשיג את המחיר הכי משתלם מבחינתכם, כזה שיאפשר לכם לבחור גם באפשרות היקרה והאיכותית ביותר -הלבנת שיניים מקצועית בקליניקה. נמליץ בחום כי תיעזרו באתרים שונים ברשת אשר מציעים אפשרות לבצע השוואת מחירי הלבנת שיניים בקליניקות שונות בכל רחבי הארץ.

    בנוסף רצוי כי תשקלו את האפשרות לעבור טיפול הלבנת שיניים בטורקיה או במדינה אחרת בחו"ל (רומניה, הונגריה וכו') שם המחירים עומדים על כ-30 אחוז פחות ממחירי הארץ. לדוגמא, מחיר הלבנת שיניים בלייזר יעלה לכם בין 600 ל- 800 שקלים בלבד לטיפול.

     

    ההבדל שבין הלבנת שיניים ביתית או הלבנת שיניים במרפאה

    רוב האנשים אשר פונים אל האופציה של הלבנת שיניים ביתית עשו זאת עקב ההירתעות מעלות הטיפול במרפאות השונות. אך אם פועלים בצורה נכונה, ניתן לעבור הלבנת שיניים במרפאה בסכום נמוך יחסית.

    כמה עולה הלבנת שיניים? אנו נעזור לכם למצוא מרפאה אשר תעמוד בכל הדרישות שלכם ותקנה לכם את הטיפול האמין והמקצועי ביותר בכל הקשור אל הלבנת שיניים במרפאה. חשוב לזכור כמובן שגם האופציה של הלבנת שיניים ביתית תביא לתוצאות לא רעות, אולם פחות טובות מאשר טיפול במרפאה.

    אם בכל זאת לאחר שביררתם כמה עולה הלבנת שיניים גיליתם שהמחיר גבוה לכם מדי, זוהי בהחלט אופציה זולה יותר ומוכחת אשר תביא לכם תוצאות בתוך מספר שבועות.

    המחיר של טיפול הלבנת שיניים אצל רופא בקליניקה הינו גבוה יותר לעומת זה שמבוצע בבית, אך התוצאות הרבה יותר טובות וגם הרבה יותר מהירות -מספר שבועות בלבד, לעומת חודשים ארוכים שאורכים טיפולי ההלבנה הביתיים.

     

    חשיבות בחירת הקליניקה והרופא המבצע

    מעבר לעניין המחיר, חשוב גם להיות מודעים למוניטין המקצועי של הקליניקה שבוחרים וזהות הרופא המבצע. כל עוד תקפידו לבחור בקליניקה מובילה וידועה, תוכלו להיות בטוחים שמה שהובטח לכם זה בדיוק מה שתקבלו. ב

    קליניקה שכזאת גם ידאגו להראות לכם מראש את התוצאות המצופות באמצעות הדמיה עוד בפגישת הייעוץ הראשונית. מקצועיות הקליניקה תתבטא ביכולת לבצע את ההליך כך שהצבע הלבן יהיה אחיד בין כל השיניים בפה ובהתאמה מושלמת גם לצבע הכתרים (אם ישנם כאלה), שאינם מושפעים בדרך כלל מתהליך ההלבנה. כמובן שגם תוכלו להיות רגועים מבחינת הסיכוי לפגיעה בחניכיים, מה ששכיח אצל מי שעובר את ההליך בקליניקות שאינן מוכרות.

    יש לציין כי בקליניקה איכותית אף יוכלו להציע לכם טיפולים נוספים שישיגו לכם שיניים לבנות, למשל, טיפול ציפוי שיניים, שנחשב לאחד הטרנדים המבוקשים ביותר בתחום האסתטיקה הדנטלית. המחיר אומנם יקר יותר מהלבנת שיניים רגילה (בין 2000 ל- 4000 פר שן), אך הלובן שיושג הוא בדרגה הגבוהה ביותר.