יישור לשיניים בחדרה וחוזרים לחייך במהרה

אין אדם שלא מעוניין בחיוך מושלם אשר חושף שיניים ישרות ואסתטיות. אלא שאצל מרבית האוכלוסייה המציאות שונה מאוד והשיניים אינן צומחות בצורה הזאת. הדבר מהווה לא רק בעיה אסתטית אלא גם עלול לגרום לבעיה תפקודית מבחינת לעיסה, מה שיכול להוביל בהמשך גם לנסיגת חניכיים, עששת ועוד. למרבה המזל, כיום קיימות מספר שיטות ליישור שיניים שמסוגלות לשנות את המצב.

גרים בחדרה ומעוניינים ליישר את השיניים שלכם? בשורות הקרובות תכירו את כל שיטות יישור השיניים המתקדמות שתמצאו בקליניקות ובמרפאות המובילות בעיר.

יישור שיניים בעיר

יישור שיניים אצל רופא שיניים מומלץ בעיר חדרה

לקבלת הצעות מחיר משתלמות ממיטב המומחים לטיפולי יישור שיניים בחדרה?

לא חבל לבזבז זמן על חיפושים? קבלו מאיתנו הצעות מחיר לטיפולי יישור שיניים בחדרהגשר בשיניים, יישור שיניים שקוף, אינויזליין, יישור שיניים למבוגרים ולילדים באזור חדרה.

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    אילו שיטות יישור שיניים קיימות?

    בימינו ניתן למצוא מספר שיטות ליישור שיניים, כשהבסיס של כולן הוא הפעלת לחץ מתון על השיניים הקיימות בכיוון הרצוי ולאורך זמן. ההבדל בין השיטות הוא באלמנטים שמבצעים את הפעלת הלחץ שיכולים להיות אחד מהבאים:

    * סמכי ברזל – זוהי השיטה הוותיקה והזולה ביותר שכוללת מעין ריבועי מתכת שמותקנים על גבי השיניים ומפעילים עליהן לחץ לתקופה של בין מספר חודשים עד שנתיים. החיסרון שלה הוא ההפרעה האסתטית שנגרמת בעקבות מראה קוביות המתכת.

    * גשר פנימי – שיטה ותיקה נוספת ליישור שיניים הייתה שימוש בגשר חיצוני במטרה להפעיל לחץ על השיניים מהחלק הקדמי. המראה לא היה אסתטי וגרם למטופלים להרבה מבוכה. כיום כבר קיימת אפשרות ליישם בפה גשר פנימי אשר מפעיל את אותו הלחץ מהצד האחורי של השיניים ולכן הוא בלתי נראה למתבונן מהחוץ. שיטה זו מעולה מבחינה אסתטית וכמו כן אינה גורמת להופעת כתמים על החלק הקדמי של השיניים, מה שעשוי להתרחש עם סמכים באשר הם. החיסרון של גשר לשיניים פנימי הוא הפעלת לחץ חלש יותר מהשיטות האחרות, מה שעשוי להאריך במקצת את משך הטיפול.

    * אינויזליין – לאורך שנים חיפשו המומחים שיטה שתאפשר יישור שיניים שקוף כך שהמטופלים ירגישו יותר בנוח במהלך הטיפול. בסופו של דבר הומצאה שיטת האינויזליין. בשיטה זה עושים שימוש בקשתית מיוחדת שעשויה מפולימר רפואי שקוף ומיוצרת עבור כל מטופל באופן אישי. הקשתית נשלפת לחלוטין והיא נשארת בפה כל עוד לא אוכלים או מצחצחים את השיניים. באופן זה ניתן ליישר את השיניים לאורך זמן במינימום הפרעה אסתטית, אם בכלל.

    * שימוש בסמכים שקופים – טיפול יישור שיניים שקוף יכול לבוא לידי ביטוי גם בשימוש בסמכים על החלק הקדמי של השיניים רק שהפעם הם שקופים או בגווני הלבן. מאוד קשה לשים לב שהסמכים נמצאים שם והם פחות מפריעים למטופל מבחינה אסתטית. הכוח שהם מייצרים חזק ולכן ניתן ליהנות מפירות הטיפול לאחר פרק זמן קצר יחסית.

    קיימות גם אפשרויות נוספות שהרופא המטפל יכול להמליץ עליהן, דוגמת התקנת פלטה לשיניים (קבועה או נשלפת) בצורה של סמכים, חבקים, מאחזים או רסן, וזאת במקרים של שיניים שבנוסף לכך שאינן ישרות הן אף גורמות להפרעה תפקודית כמו במקרה של לסת בולטת קדימה, הפרדה בין הלחיים ללסת, מסגר פה לקוי ועוד.

     

    כיצד תזהו קליניקה מומלצת בחדרה לעבור בה יישור שיניים?

    בחיפושיכם אחר קליניקה לעבור בה טיפול יישור שיניים בחדרה, רצוי לבחור בכזאת אשר מתמחה בכל שיטות היישור שציינו. התמחות בכל השיטות מראה על מקצועיות, מה גם שבקליניקה שכזאת תוכלו לבחור את שיטת הטיפול בהתאמה אישית מושלמת לצרכים שלכם. הדבר יתבטא במספר מישורים:

    * מידת ההפרעה האסתטית – ככל שהקליניקה המדוברת מתמחה ביותר שיטות יישור, כך תוכלו לבחור בשיטה מתקדמת שאינה מורגשת כלפי חוץ ולא להתפשר על שיטה אחרת.

    * משך זמן היישור – כאמור, יישור שיניים הינו תהליך הדרגתי. יחד עם זאת, ישנן שיטות מהירות יותר או פחות. בקליניקה איכותית שמתמחה בכל השיטות, תקבלו ייעוץ מקדים שיאפשר לכם לבחור בשיטה שהכי מתאימה למצב הפה שלכם.

    * עלויות – ישנן שיטות יישור שיניים זולות יותר או פחות (למשל, סמכי מתכת קדמיים לעומת אינויזליין) כך שמגוון שיטות רחב יאפשר לכם לבחור בהתאם לתקציבכם המדויק.

     

    עוד חשוב לדעת כי לפני יישור שיניים יש לטפל בבעיות של דלקות חניכיים, עששת ו"חורים" בשיניים. מרפאות שיניים מומלצות בחדרה מספקות תחת קורת גג אחת את כל השירותים הללו ועוד הרבה יותר (למשל, הלבנת שיניים, השתלות שיניים), עובדות עם אורתודונטים מובילים בתחום ולמעשה מהוות מקום מרכזי אחד שיעזור לכם לחזור לחייך בפה מלא.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)