אם אתם מעוניינים לעבור השתלת שיניים בראש העין ועדיין נמצאים בשלב ההתלבטות, הגעתם למקום הנכון. כמו שאומר המשפט הידוע, חיוך אכן לא עולה כלום. יחד עם זאת, חשוב לזכור שהוא שווה הרבה. על חשיבות החיוך ועל ההשפעה החיובית שיש לו על החיים של כולנו נראה שבכלל אין טעם לציין. אז מהי בעצם הדרך הבטוחה ביותר אל החיוך החלומי שלכם?

כל כך הרבה דברים חשוב לדעת לפני שעוברים את הפרוצדורה המורכבת הזאת ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן עבורכם.

כמה עולה השתלת שן בראש העין ואילו שיטות השתלה תוכלו למצוא בקליניקה מובילה בעיר? בשורות הקרובות תקבלו את כל התשובות שיאפשרו לכם להגיע יותר מוכנים לפגישה הראשונית שלכם עם נציגי הקליניקה שבחרתם.

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלת שיניים בראש העין

     

    אילו סוגי השתלות שיניים ישנם?

    טכנולוגיית השתלות השיניים הולכת ומתקדמת עם השנים, כשכל השיטות כוללות החדרת שתלים דנטליים לתוך העצם (בדרך כלל הלסת), כשמעליהם מיושמים כתרים שמהווים את השיניים החדשות. בקליניקות המובילות יציעו לכם מספר סוגי השתלות שיניים:

    • שתל פר שן – בשיטה זו משלימים שיניים חסרות ביחס של 1:1 בין שתלים לכתרים. אופציה זו מתאימה להשלמת שיניים בודדות בפה ובעיקר עבור צעירים.
    • All on 4/6 – אפשרות זו משמשת להשתלת סט מלא של שיניים בלסת העליונה או התחתונה וכל זאת על גבי ארבעה עד שישה שתלים בסך הכל.
    • שתלים מיוחדים –  בשיטה זו נעשה שימוש בשתלים מתקדמים שנועדו לאפשר את ההשתלה גם במצב בו עצם הלסת של המטופל אינה במצב אידיאלי. בתור דוגמא ניתן לציין את שתלי הזיגומה שמתחברים לעצמות הלחיים והשתלים החובקים שמיועדים עבור הלסת התחתונה.
    • השתלה מונחית מחשב – מי שמחפש דרך מתקדמת לעבור השתלת שיניים בראש העין ובאחוזי הצלחה גבוהים, כדאי שימצא מרפאה שמציעה השתלה מונחית מחשב. בשיטה זו מבצעים סריקה של חלל הפה וצילום CT ושולחים את ההדמיה למעבדה בחו"ל. על פי תוצאות ההדמיה, המחשב קובע את זוויות ההחדרה האופטימאליות של השתלים כמו גם את עומק ההחדרה שלהם ומייצרים סד מותאם אישית שבו משתמש הרופא במהלך ההשתלה עצמה. בשיטה זו יכולת ההתאמה של השתלים מדוייקת יותר.
    • השתלה ביום אחד – שיטה זו אפשרית כאשר מצב הפה של המטופל אידיאלי מבחינת חוזק עצם הלסת, מה שמאפשר להחדיר את השתלים בצורה טובה וחזקה וגם את הכתרים ללא עיכובים, עוד באותו היום.

    את כל השיטות שלעיל נהוג לבצע תחת הרדמה מקומית, אך ישנן קליניקות בראש העין שמחזיקות באישור משרד הבריאות להציע אותן גם תחת הרדמה מלאה ורצוי לברר על כך מראש.

     

    מהם טווחי המחירים עבור השתלת שיניים בראש העין?

    טווח מחירים של השתלות שיניים בראש העין והסביבה הינו דבר שתלוי במותג הקליניקה, מספר השיניים שרוצים להשלים וסוג השיטה ליישום השתלים. להלן מחירון לדוגמא:

     

    מחירון השתלות שיניים בראש העיןמחיר מומלץ לטיפול
    מחיר שתלים דנטליים תוצרת ישראל4,500 - 2,400 ₪
    עלות שתלים דנטליים תוצרת חוץ בראש העין5,500 - 2,300 ₪
    מחיר השתלת שיניים בשיטת ALL ON 4/6 בראש העין65,000 - 35,000 ₪
    מחיר השתלת עצם בפה בראש העין5,200 - 2,900 ₪
    השתלת חניכיים מחירים - ראש העין8,300 - 3,700 ₪
    כמה עולה השתלת שן טוחנת בראש העין4,700 - 2,100 ₪
    עלות עבור השתלת שיניים ביום אחד בראש העין63,000 - 37,000 ₪

     

    מחירים אלו כוללים בתוכם גם את בדיקות ההדמיה ולעיתים גם את מחירי הכתרים האיכותיים יותר, מזירקוניה או חרסינה יצוקה, כשמחיר השתלת כתר בראש העין נע בין 1500 ל- 5000 שקלים לכתר בודד, בהתאם לסוג הכתר שבוחרים.

     

    סוגי שתלים דנטליים שניתן ליישם

    ניתן למצוא סוגים רבים של שתלים דנטליים, את כולם יציעו לכם בקליניקה מקצועית ואיכותית בראש העין. ההמלצה באיזה סוג שתלים לבחור צריכה להתבצע בהתאם לממצאי סריקת ה- CT שאותה חייבים לבצע על מנת לאפיין את מצב עצמות הלסת.

    כאשר העצם מספיק עבה וארוכה, ניתן להשתמש בשתלים רגילים שיכולים להיות ארוכים או קצרים בהתאם לממצאים. השתלים הרגילים מגיעים ממותגים וארצות ייצור שונות ובהתאם לכך איכותם. השתלים הישראלים, אגב, נחשבים לאיכותיים מאוד.

    כאשר קיימת בעיה בממדי עצמות הלסת ולא ניתן להחדיר אליהם שתלים רגילים, הרופא המטפל יציע להשתמש בשתלים המיוחדים שהזכרנו (זיגומה, שתלים חובקים) או לחלופין, לעבור טיפולים מקדימים של השתלת עצם בחניכיים.  מעבר לזאת, יש לבחור גם את הכתרים שייושמו מעל השתלים, שהם למעשה השיניים המלאכותיות שיראו כלפי חוץ. הכתרים הנפוצים ביותר עשויים מחרסינה, זירקוניום או חרסינה מאוחה למתכת.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)