אם אתם מעוניינים לעבור השתלת שיניים בגבעת שמואל, בוודאי גם אצלכם עולות שאלות רבות לגבי ביצוע ההליך. בשורות הקרובות תקבלו ריכוז של כל המידע הרלוונטי, כמו גם תשובות לשאלות חשובות בנושא. כמה עולה השתלת שיניים בגבעת שמואל, אילו סוגי השתלות ניתן לעבור ובאילו סוגי שתלים משתמשים? להלן התשובות שיאפשרו לכם להגיע יותר מוכנים להליך.

 

השתלת שיניים בגבעת שמואל

השתלת שיניים בגבעת שמואל – מידע, מחירים

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלת שיניים בגבעת שמואל

    אם אתם מעוניינים לעבור השתלת שיניים בגבעת שמואל, בוודאי גם אצלכם עולות שאלות רבות לגבי ביצוע ההליך. בשורות הקרובות תקבלו ריכוז של כל המידע הרלוונטי, כמו גם תשובות לשאלות חשובות בנושא. כמה עולה השתלת שיניים בגבעת שמואל, אילו סוגי השתלות ניתן לעבור ובאילו סוגי שתלים משתמשים? להלן התשובות שיאפשרו לכם להגיע יותר מוכנים להליך.

     

    אילו שיטות להשתלות שיניים קיימות?

    השתלת שיניים כוללת יישום של שתלים דנטליים לתוך עצם הלסת, כשמעליהם מיושמים גם כתרים שנראים כלפי חוץ והם אלו שמהווים למעשה את השיניים החדשות. השיטה הקלאסית כוללת שימוש בשתלים וכתרים ביחס של 1:1, כלומר, שתל וכתר עבור כל שן. מעבר לזאת, בימינו כבר ניתן למצוא עוד שיטות להשתלת שיניים שמיועדות לחסוך בזמן ובכסף אך גם למקרים מיוחדים, למשל כאשר עצם הלסת אינה מאפשרת את ביצוע השתלת השיניים באופן מיידי.

     

    כמה עולה השתלת שיניים בגבעת שמואל?

    העלות המוערכת עבור השתלת שן בגבעת שמואל הינה פקטור של מוניטין הקליניקה, מומחיות הרופא המבצע וסוג השיטה ליישום השתלים. להלן מחירון לדוגמא:

     

    מחיר השתלות שיניים בגבעת שמואלמחיר מומלץ לטיפול
    מחיר שתלים דנטליים תוצרת ישראל בגבעת שמואל4,500 - 2,400 ₪
    העלות הממוצעת עבור שתלים דנטליים תוצרת חוץ5,500 - 2,300 ₪
    טווח המחירים להשתלת שיניים בשיטת ALL ON 4/6 בגבעת שמואל65,000 - 35,000 ₪
    כמה עולה השתלת שיניים מונחית מחשב בגבעת שמואל68,000 - 33,000 ₪
    עלות עבור השתלת שיניים ביום אחד 65,000 - 35,000 ₪

     

    חלק מן המחירים אומנם גבוהים, אך קליניקות רבות בגבעת שמואל מעניקות פריסת תשלומים נוחה למטופלים שלהן, כשחלקן אף כוללות במחיר את טיפולי ההכנה שכוללים את צילומי ההדמיה ופגישת האבחון והייעוץ ואף את מחיר הכתרים שנע בין 1500 ל-5000 שקלים פר כתר, כתלות באיכותו.

    למחירים נוספים בנושא השתלת שיניים לחצו כאן

     

    להלן דוגמאות של סוגי השתלות שיניים שניתן לעבור בקליניקות מובילות בגבעת שמואל:

    • השתלת שיניים all on 4/6 – לעומת שיטת ההשתלה הקלאסית, כאמור, שתל וכתר עבור כל שן, בשיטה זו הרופא המטפל משתמש בארבעה עד שישה שתלים מקסימום עבור כל לסת, כשמעליהם מיושמים סטים מלאים של שיניים. מאחר ומבוצע שימוש בפחות שתלים, שיטה זו חוסכת כספים רבים למטופל.
    • השתלת שיניים מונחית מחשב – כשמעוניינים לעבור השתלת שיניים בגבעת שמואל עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, כדאי לבחור בשיטה זו, בה מתבצע שימוש בסד מיוחד שיוצר על ידי תוכנת מחשב. הסד עוזר לרופא המטפל להימנע מטעויות ולמעשה קובע את זוויות, עומק ומיקומי החדרת השתלים לפי המצב המדויק של עצמות הלסת של המטופל.
    • שתל פר שן – כאשר מבצעים השתלה באמצעות שיטה זו, בעצם מבצעים השלמה לשיניים החסרות ביחס של שתל בודד על כל כתר. אופציה זו מתאימה מאוד לקהל הצעירים המחפשים השתלת שיניים או לחלופין להשלמת שן בודדת אחת בפה או יותר.
    • השתלת שיניים ביום אחד – מרבית השתלות השיניים מתפרשות על פני תקופת זמן ארוכה יחסית, כאשר בתחילה מיישמים את השתלים ורק לאחר מספר שבועות מיושמים גם הכתרים. יחד עם זאת, במידה ועצם הלסת של המטופל נמצאת במצב מצויין והינה מספיק עבה וארוכה על מנת לקלוט בצורה טובה את השתלים, ניתן להעמיס גם את הכתרים באופן מיידי. השתלת שיניים מהירה בגבעת שמואל היא דבר שלא כל קליניקה מציעה ועל כן חשוב כי תתקשרו עם הטובה ביותר, במידה ומתגלה כי עצם הלסת שלכם חזקה דיו.

    לעיתים יש צורך בהליכים מקדימים על מנת לעבור את השתלת השיניים, כשקליניקה איכותית בגבעת שמואל תתמחה גם בזאת. למשל, הליך הרמת סינוס בו מבוצעת השתלת עצם, או שימוש בשתלים מיוחדים, דוגמת שתלי זיגומה או שתלים חובקים.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)