השתלת שיניים בבית שמש היא סוג של טיפול דנטלי נפוץ, במהלכו מוחדרים שתלים במקום שיניים פגועות או חסרות. השתלות שיניים נעשות במגוון מרכזי רפואת שיניים ברחבי בית שמש, החל ממרכז העיר ושכונת וותיקים, דרך שכונת שרת, המשקפיים וגבעות השבע ועד לרמת בית שמש שבדרום.

עבור מי שחש אבוד בין שפע האפשרויות להשתלת שיניים בעיר, אתר דנטלגייד מספק שירות השוואת מחירים שיאפשר לבצע את ההחלטה המושכלת והחסכונית ביותר.

 

 

השתלות שיניים בית שמש

השתלת שיניים בבית שמש – מידע מקיף והשוואת מחירי טיפול

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

    באילו מקרים צריך השתלת שיניים?

    השתלת שיניים היא פרוצדורה מעולם שיקום הפה והלסת, אשר מטרתה להחליף שיניים שנפגעו או אבדו מסיבות שונות. הסיבות הללו יכולות להיות מחלות חניכיים ועששת, טראומה ופגיעה מכנית, תהליך צמיחת בלתי תקין של השיניים וכדומה.

    ניתן לבצע החלפה מלאה של פלטות השיניים, במידה והנזק נרחב ודורש טיפול כולל. לחילופין, ניתן לבצע השתלת שיניים נקודתית במספר נקודות בלסת המטופל, מבלי להחליף את כל פלטת השיניים.

     

    איך נעשית השתלת שיניים בבית שמש?

    בשלב הראשון, "ההשתלה", מחדירים את השתלים הדנטליים לעצם הלסת. השתל לרוב עשוי מפלדה ומוברג ללסת, ממש כמו בורג רגיל.

    בשלב השני, "החשיפה", מסירים את רקמות החניכיים שמסביב לשתל, כדי להרכיב עליו את כתר החרסינה הסופי בשלב השלישי המכונה "העמסה".

    השתלה דנטלית היא תהליך קצר יחסית שאורך כמה דקות עד שעות, תלוי בשיטת, אופי והיקף הטיפול.

    החלמה מטיפול השתלת שיניים עומדת לרוב על מספר ימים בודדים. בתקופת ההחלמה, חשוב לא לאכול מזונות קשים או לבצע פעילות גופנית משמעותית, להימנע מעישון או שתיית אלכוהול ולהקפיד על היגיינת פה שוטפת.

     

    מהן שיטות הטיפול העיקריות להשתלת שיניים?

    ישנם מספר סוגי השתלות שיניים מרכזיים. בתהליך הקלאסי של השתלת שיניים, מחוררים או חותכים את החניכיים, ולתוכה מבריגים את השתל הדנטלי.

    בתום תקופת המתנה של 3-6 חודשים, במהלכה מאפשרים לשתל להיקלט, מבצעים את החשיפה ומיד לאחריה מעמיסים את הכתר הסופי.

    השיטה הקונבנציונלית נחשבת לאמינה ובעל סיכויי הצלחה גבוהים, אך היא לרוב כרוכה בחתכים כירורגיים משמעותיים המאריכים את תקופת ההחלמה. שיטה נוספת היא השתלת שיניים בהעמסה מיידית. בשיטה זו מבצעים את שני שלבי התהליך של השיטה הקלאסית בהליך אחד בלבד, בתנאי שלסת המטופל מכילה כמות עצם מספקת. שיטה זו מקצרת את תקופת ההחלמה.

    שיטה נוספת להשתלת שיניים ביום אחד מכונה all on 4 או all on 6. שיטה זו מתאימה רק עבור מי שמעוניין להחליף 4-6 שיניים בבת אחד, ולא את כל פלטת השיניים. בנוסף, מדובר בשיטה שדורשת מיומנות גבוהה במיוחד של הרופא המטפל, מה שמקטין את סיכויי ההצלחה שלה.

    השיטה החדישה ביותר היא השתלת שיניים ממוחשבת. באמצעות טכנולוגיית הדמייה תלת-ממדית מתקדמת, מייצרים מודל פלסטי של פלטות שיני הפציינט, ודרכו מחדירים את השתלים. מדובר בשיטה מהירה, מדויקת בטוחה ובעלת סיכויי הצלחה גבוהים במיוחד.

     

    טווח מחירים של השתלות שיניים בבית שמש

    מחיר השתלת שיניים בבית שמש נגזר מסוג שיטת הטיפול. השתלת שיניים ביום אחד בעיר בית שמש תעלה 45-75 אלף ש"ח עבור לסת אחת, כאשר עלות שתל בודד יעלה בין 1000-6000 ש"ח.

     

    בית שמש – מפה:

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)