בעולם שבו כולנו רוצים חיוך צחור, ישר ומושלם, השתלת שיניים בבאר יעקב הפכה לפתרון נפוץ במיוחד עבור מי שאיבדו שיניים. בין אם מדובר באובדן של שן בודדת או הרס של מספר שיניים המיועדות לעקירה, טיפול השתלת שן כתר בבאר יעקב מחליף למעשה את השימוש בשיניים תותבות.

 

השתלת שיניים בבאר יעקב

השתלת שיניים בבאר יעקב השוואת מחירים – דנטלגייד

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלת שיניים בבאר יעקב

    השתלת שיניים זהו למעשה ניתוח שמטרתו להחליף שן טבעית שנעקרה, ולתת פתרון הן למראה האסתטי והן לתפקוד השיניים. הפרוצדורה לא תמיד פשוטה, ולכן כדאי להגיע לטיפול מהסוג הזה כמה שיותר מוכנים: איך מתבצעת השתלת שיניים? כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה? ומהו מחיר השתלת שיניים ביום אחד בבאר יעקב?

     

    איך מתבצעת השתלת שיניים?

    בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים לבצע טיפול השתלת שיניים כמענה לשיניים חסרות מכל סיבה שהיא. טיפול השתלת שיניים הינו הליך ניתוחי המבוצע בחלל הפה, בין אם לשיניים בודדות ובין אם במסגרת טיפול שיקום הפה.

    כאמור, טיפול השתלת שיניים מיועד להחליף את השימוש בשיניים תותבות. במהלך השתלת השיניים, רופא השיניים משתיל באמצעות הטכנולוגיה המתאימה את השתל בתוך עצם הלסת, בעזרת הברגה.

    ✔️ חשוב לדעת – השתלת שיניים היא לא הדרך היחידה המשמשת להחלפה של שיניים חסרות, וקיימות שיטות נוספות בעולם רפואת השיניים. עם זאת, שיטות רבות הוכחו כפחות יעילות ופחות נוחות למטופלים (בדומה לשימוש בשיניים תותבות). באמצעות השתלת שיניים, ניתן לשקם את חלל הפה, לשמור על תפקוד תקין של השיניים וכמובן לשמור על האסתטיקה של הפה והשיניים.

     

    השתלות שיניים בבאר יעקב: מי צריך לבצע את הטיפול?

    ראשית, כדאי להבין מהיכן מגיע הצורך בהשתלת שיניים: מסיבות כאלו ואחרות, השיניים נשחקות, נהרסות או חסרות. בחלק מהמקרים הללו מדובר בפגיעה אסתטית בלבד ואילו במקרים אחרים במדובר בפגיעה שמקשה על התפקוד התקין – החל מאכילה ושתייה ועד כאבים בחלל הפה.

    בנוסף, במקרים רבים מטופלים מגיעים לצורך ביצוע השתלת שיניים או השתלת שן בודדת כתוצאה מטראומה ותאונה שגרמה לפגיעה בשלמות השיניים, שחיקה מואצת של השיניים, שברים ופגמים גנטיים או מולדים. במצבים מסוים (ובהתאם למצב הלסת) עולה גם הצורך בהרמת סינוס או השתלת עצם בפה על מנת להוציא לפועל את ההשתלה הרצויה.

     

    עלות שתלים דנטליים בבאר יעקב

    כמובן שלפני ביצוע טיפול שיניים מכל סוג שהוא ובדגש על פרוצדורות מורכבות, כדאי לקחת בחשבון את העלויות הכרוכות בכך. עלות טיפולי השתלת שיניים בבאר יעקב משתנה בין מרפאות השיניים השונות ובהתאם לפרמטרים שונים. המחיר משתנה בהתאם למספר השיניים שבהן נדרשים הרופא או הרופאה לבצע את הפרוצדורה, מצב השיניים, סוג השתל, משך הזמן ומספר הטיפולים או המפגשים במרפאה שיש לקיים מתחילת התהליך ועד סיומו.

    להלן מחירון המציג עלויות של טיפולי השתלת שיניים ובנוסף מחירי טיפולים נלווים:

     

    השוואת מחירים להשתלות שיניים

    השתלות שיניים בבאר יעקב מחיר לפי טיפולמחיר ממוצע מומלץ לטיפול
    השתלת שתלים דנטליים בבאר יעקב (שתל בודד תוצרת ישראל )4,500 ₪ - 2,500 ₪
    מחיר שתל דנטלי (תוצרת חוץ) 5,500 ₪ - 2,400 ₪
    מחיר הרמת סינוס15,000 ₪ - 5,000 ₪
    עלות השתלת חניכיים בבאר יעקב8,300 ₪ - 3,700 ₪
    השתלת שיניים ALL ON 4/6 מחיר ללסת65,000 ₪ - 35,000 ₪
    עלות שתלים חובקים (או זיגומטיים) באור יהודה מחיר ללסת70,000 ₪ - 50,000 ₪
    מחיר השתלת שיניים ביום אחד בבאר יעקב63,000 ₪ - 37,000 ₪
    מחיר השתלת שיניים טוחנות (שן בודדת)4,700 ₪ - 2,100 ₪

     

    כמו כן, המומחיות, הניסיון והוותק של רופא השיניים שיבצע את הטיפול משפיעים גם הם כמובן על העלות הכוללת. בנוסף, מומלץ לקחת בחשבון בדיקות נוספות כמו צילומי שיניים הנדרשים לפני או אחרי ביצוע הטיפול, כחלק מהעלות הכוללת שיהיה על המטופל להשקיע.

     

    ✔️ כיצד לבחון את הצעת המחיר – כאשר אתם בוחנים את הצעת המחיר שקיבלתם עבור הטיפול, חשוב לבדוק את איכות וטיב הטיפול, ולא רק את המחיר שמוצג לנגד עיניכם. חשוב לדעת של טיפול השתלת שיניים מרופא מקצועי שמעניק מעטפת טיפולית מלאה, מגיעה לכם אחריות על השתלים הדנטליים עצמם, על השיקום שיבוצע לאחר הניתוח וכמובן על הביקורות שיבוצעו לאחר הטיפול עצמו וכתוצאה ממנו.

    לפני הבחירה במרפאה, בדקו היטב: האם בחרתם ברופא בעל ניסיון? האם המרפאה שבה הינכם מטופלים הינה בעלת המומחיות המתאימה לטיפול שאתם זקוקים לו? האם אתם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר? המחיר הממוצע לטיפול נע בין מאות ועד אלפי שקלים, בהתאם למרפאות השונות, לסוג הטיפול וליתר הפרמטרים שפורטו מעלה.

     

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)