השתלת שיניים זהו פתרון דנטלי יעיל וחדשני, שמעניק פתרון אמיתי למטופלים ומטופלות רבים. החל ממראה אסתטי של חלל הפה והשיניים ועד לתפקוד מיטבי, השתלת שיניים בכפר סבא היא הפתרון למי שסובל מאובדן או הרס של שיניים. בטיפול השתלת שיניים או השתלת כתרים, למעשה מוחלפת שן טבעית שנעקרה. הטיפול אינו קל, ולכן כדאי להגיע אליו כמה שיותר מוכנים ולבחור את רופא השיניים שיבצע עבורכם את הטיפול באופן המקצועי ביותר.

בכתבה הבאה – כל מה שצריך לדעת על טיפולי השתלת שיניים בשרון, מחיר השתלת כתרים בכפר סבא ויתר חלקי הארץ, ובאילו מקרים כדאי לבצע השתלת שיניים?

 

השתלת שיניים בכפר סבא

טיפולי השתלות שיניים בכפר סבא

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    מי צריך לבצע השתלת שיניים, ובאיזה מקרים?

    המקרים שבהם נדרש לבצע השתלת שיניים משתנים ממטופל למטופל, כאשר ברוב המוחלט של המקרים מדובר באובדן שיניים מסוג זה או אחר – בין אם ישנו הרס של כמה שיניים בחלל הפה, או באובדן של שן בודדת שזקוקה להשתלה.

    המקרים הנפוצים שבהם מתבצעת ההשתלה, הם כתוצאה ממחלת חניכיים שפגעה בחלל הפה, זיהומים או חיידקים שהביאו לפגיעה אסתטית או תפקודית, טראומה, חבלה או מכה יבשה, וכמובן שחיקה או הרס של חלל הפה והשיניים במהלך השנים. ברבים ממקרים אלה נדרש טיפול מקיף לשיקום הפה, בהתאם לצרכים הספציפיים של המטופל.

     

    אילו סוגי השתלות שיניים קיימים?

    ישנם כמה סוגי השתלות שיניים, כאשר חלק מההשתלות מבוצעות בהרדמה מלאה וחלקן בהרדמה חלקית (מה שנקרא "סדציה" בעולם הרפואה), והבחירה בסוג ההשתלה והשתל נעשית בין היתר על פי מבנה השן.

    ✔️ השתלת שיניים ביום אחדהשיטה הפופולרית והנפוצה ביותר בקרב רופאי השיניים והמרפאות הפזורות ברחבי הארץ, היא שיטת השתלת שיניים ביום אחד. מטרת השיטה הינה להקל על המטופל, לקצר את הטיפול ולמנוע כאב או חרדה ממושכים.

    ✔️ שתל רגיל (מותאם לשורש השן הטבעי)בשיטה זו משתמשים כאשר שורש השן הטבעי ברור וניתן לשימוש. זוהי למעשה ההשתלה הסטנדרטית בה עושים שימוש רופאי השיניים, כאשר ניתן לבצע שתל רגיל בשילוב השתלת שיניים ביום אחד ולבצע את ההליך מתחילתו ועד סופו.

    ✔️ שתל מיוחד (ללא מבנה ברור של השן) במקרים שבהם אין מבנה ברור של השן מסיבות שונות, או שעצם הלסת אינה נמצאת במצב תקין לצורך קליטה תקינה של השתלים, ייעשה שימוש בשתלים מיוחדים המותאמים למצב זה – ומאפשרים גם למי שחלל הפה והשיניים שלו אינו במיטבו, לבצע את הטיפול.

    ✔️ השתלה דנטלית בטכנולוגיה מתקדמת זוהי שיטת השתלת השיניים המתקדמת ביותר שקייימת היום. למעשה, מדובר בהשתלת שיניים באמצעות מחשב, שמסייע לרופא השיניים לבצע את ההשתלה באופן מדויק, מוצלח ופשוט.

    נוסף לסוגי הטיפולים השונים, כדאי לדעת שישנם סוגי שתלים שונים המוצעים בשוק על ידי מרפאות השיניים השונות: שתלים תוצרת שוויץ, שוודיה, ארה"ב ועוד. מחפשים מרפאת שיניים איכותית בכפר סבא? תוכלו למצוא כיום מגוון מרפאות שיניים המבצעות השתלת שיניים ביום אחד בכפר סבא בשיטות שונות, ועל ידי רופאים מומחים שונים.

     

    מחיר השתלת כתרים בכפר סבא

    טווח מחירים של השתלות שיניים בכפ"ס והסביבה הינו משתנה בהתאם למספר גורמים. כשמתכננים לעבור השתלת שיניים כדאי לקחת בחשבון את סוג השתל (האם שתל ישראלי או שתל תוצרת חוץ), את הניסיון והידע המקצועי של הרופא המטפל, את מרפאת השיניים שבה תבוצע ההשתלה וכן את סוג השתלת השיניים שתבוצע.

    כך למשל, המחיר להשתלת שתלים דנטליים בכפר סבא יהיה שונה ממחירה של השתלת עצם בפה או לחלופין מהעלות עבור השתלה בשיטת All on 4. להלן תוכלו למצוא חלק מן המחירים לטיפולים המובילים כיום בישראל.

     

    שתלים בכפ"ס – מחירון לדוגמא – בהתאם לפרמטרים שפורטו מעלה:

    השתלות שיניים בכפר סבא מחיר לפי טיפולמחיר ממוצע מומלץ לטיפול
    העלות להשתלת שן בודדת (שן קדמית)4,790 - 2,150 ₪
    עלות השתלת שן טוחנת בכפר סבא (מחיר לשתל)4,600 - 2,100 ₪
    מחיר שתל מתוצרת ישראל (שן בודדת)4,500 - 2,500 ₪
    שתל תוצרת חוץ5,500 - 2,500 ₪
    מחירים להשתלת שיניים ביום אחד בכפר סבא64,250 ₪ - 36,100 ₪
    טיפול הרמת סינוס בכפר סבא65,000 ₪ - 35,000 ₪
    כתר זמני מסוג אקריל או פלסטיק300 - 150 ₪
    עלות כתר חרסינה3,000 - 1,000 ₪

     

    השתלת שיניים ביום אחד בכפר סבא

    השתלת שיניים ביום אחד היא שיטה המאפשרת לרופאי השיניים לבצע את ההליך כולו ביום אחד, מאפשרת למטופל להתמודד עם הטיפול ביתר קלות. כמובן שלפני הטיפול תבוצע התאמה לתיק הרפואי של המטופל, לעברו הרפואי ולצרכים הנוכחיים שלו.

    במרפאת שיניים איכותית בכפר סבא וביתר חלקי הארץ, תוכלו למצוא רופאים מומחים המבצעים השתלת שתלים דנטליים בכפר סבא, השתלת כתרים וכמובן טיפולי שיניים אחרים בטכניקות חדשניות.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)