השתלות השיניים בסביון ובכלל בישראל, הם בין טיפולי השיניים המורכבים והיקרים, מה שמביא רבים לחפש אחר מומחה להשתלות שיניים שלא על פי אזור גאוגרפי כי אם על פי מוניטין של הרופא המטפל, סביבת הטיפול ושירותי המרפאה.

האמנם שיטות להשתלת שיניים בסביון הן מתקדמות יותר, או שמא סוגי השתלות שיניים בסביון רחבות יותר? מטבע הדברים לא פה טמון ההבדל. יחד עם זאת, מחירים של השתלות שיניים באזור סביון עשויים להצדיק את המוניטין היוקרתי של המטרופולין התל אביבי היוקרתי, ומה שנותר לקבוע הוא האם התמורה מספקת ומוצדקת.

בטרם נבחן את המרפאות והרופאים אשר מבצעים טיפולי השתלת שיניים בסביון, חשוב שנבין מהו טיפול השתלת שיניים ומה הם סוגי ההשתלות הקיימים.

 

השתלת-שיניים-בסביון

השוואת מחירים – השתלת שיניים בסביון

 

 

השתלות שיניים בסביון – למי מיועד הטיפול?

השתלות שיניים באו לספק מענה למטופלים אשר איבדו שיניים טבעיות בנסיבות שונות (תאונה, מחלה), או לחילופין למטופלים בעלי שיניים חולות אשר לא ניתן להציל באמצעות היצע הטיפולים המשמרים הקיימים.

מערכת השיניים בגוף מספקת שיניים טבעיות פעמיים לאורך החיים בלבד: שיני החלב הראשוניות אשר נושרות באופן טבעי במהלך שנות הילדות, ומערכת השיניים הקבועות המחליפות אותן. אובדן או חולי סופני של שן קבועה יביא לחוסר שמשפיע הן על נראות המטופל/ת, והן על תפקוד הפה: לעיסה ואכילה, חיתוך הדיבור.

השתלת שיניים מתבססת על הברגה של שתל זעיר העשוי מטיטניום (חומר מתכתי חזק מכנית, עמיד, קל משקל ושאינו מחליד) אל עומק עצמות החניכיים, ומעליו להלביש כותרת שן חיצונית מחומרים המדמים את השן הטבעית, במראה ובתפקוד.
ניתן לבצע השתלה של שן בודדה או השתלת שיניים בכל הפה. שתלים רגילים דורשים עומק עצם הנע בין 6-8 מ"מ.

 

סוגי שתלים דנטליים

מלבד שתלי הטיטניום קיימים סוגי שתלים נוספים הנותנים מענה לבעיות צפיפות עצם ומבנה לסת:

✔️ שתלים זיגומטיים – שתלים זיגומטיים הם שתלים שבאים לתת מענה למטופלים בעלי צפיפות עצם נמוכה, וחוסכים את הצורך בהשתלת עצם, באמצעות שימוש בשתלים ארוכים יותר, המוחדרים על ידי מקדח ייחודי אל עצמות הלחיים.

השתלים מוחדרים אל שני צדי הפה ויוצרים גשר להעמסת הכתרים. עם הקליטה והייצוב של השתלים הזיגומטיים בפה, מתבצעת מעליהם העמסה של שתלים וכתרים לאורך החניכיים, ומבלי לפגוע בהן.

✔️ השתלת שיניים בזאליתהשתלים הבזאליים בדומה לשתלים הזוגומטיים מיועדים לתת מענה לבעיות עצם, ארוכים יותר, ומוחדרים לעצמות הלסת בזווית מותאמת לצורך ההעמסה.

שני סוגי השתלים הללו מתאימים להשתלות שיניים בשיטות אול און 4 ואול און 6-שיטות העוסקות בהעמסת שתלים על גבי גשר תוך ניצול עצם איתנה ויציבה למטופלים בעלי צפיפות עצם נמוכה.

מטופלים אשר מחפשים אחר שתלים דנטליים בסביון או בכל מקום אחר בארץ, יידרשו לבדיקה מקיפה וצילומים פנורמיים, לצורך בחינת ההיתכנות להשתלה והתאמת סוג ההשתלה.

 


    השוו הצעות מחיר לציפוי שיניים ממרפאות השיניים המומלצות בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלת שיניים ביישוב סביון ביום אחד

    הליך השתלת שיניים עשוי לארוך חודשים ארוכים, בהתאם למצב המטופל ולסוג ההשתלה. בין שלבי הטיפול עשויה להידרש תקופת החלמה וריפוי של הרקמות, תוך מתן פתרונות זמניים למטופל לתפקוד ולמראה הפה.

    רבים מתפתים לחפש אחר השתלות שיניים ביום אחד, הן בשל חרדה דנטלית והן בשל רצון בקיצור תהליכים. מונח זה מתייחס למפגש הטיפולי שכולל את העמסת השתלים בלבד, ולא את מפגשי האבחון והבדיקה, העמסת כתרים זמנית והחלפתם וביקורת.

    יחד עם זאת, מדובר בהחלט בחדשנות רפואית וטכנולוגית שהולידה שיטות להעמסת שתלים במפגש טיפולי אחד, וחוסכת בכאב, באי נוחות ובזמן. חשוב לציין שלא כל מטופל יתאים ליישום שיטה זו, ויש להיוועץ ברופא מומחה להשתלות שיניים.

     

    מחיר השתלת שיניים בסביון – כמה עולה?

    למרות הציפייה למחיר גבוה יותר הנובע מן המעמד הסוציו אקונומי של שכונת סביון, מחיר השתלת שיניים בסביון יושפע יותר מכמות השתלים, מצב צפיפות העצם והטיפולים המקדימים הנדרשים, סוג השתלים ושיטת ההשתלה, מאשר מן המיקום של המרפאה.

    רפואת השיניים המתקדמת בכלל והשתלות שיניים בפרט עוסקות בשימוש בטכנולוגיות המובילות בעולם בענף, מיומנות ורמת דיוק ומקצועיות גבוהה, חוויית מטופל-הרדמה, סדציה, זמינות של הצוות הרפואי וליווי אישי. בבחירה של מרפאה לצורך השתלות שיניים חשוב לבחור במרפאה המציעה מגוון של טיפולים ושיטות השתלה, ורופאים מומחים בכירורגיית הפה והלסת וברפואת שיניים, ברמת סטריליות והיגיינה גבוהה וחדשנות טכנולוגית, להבטחת הצלחת הטיפול.

    השתלות שיניים בסביון מחיר לפי טיפולמחיר ממוצע מומלץ לטיפול השתלת שיניים בסביון
    עלות השתלת שתלים דנטליים בסביון (תוצרת חוץ) 5,500 ₪ - 2,400 ₪ מחיר לשתל
    מחיר השתלת שתלים דנטליים בסביון
    (שתלים תוצרת ישראל )
    4,500 ₪ - 2,500 ₪ לשתל בודד
    השתלת שיניים ALL ON 4/6 בסביון (מחיר ללסת)65,000 ₪ - 35,000 ₪
    טווח המחירים להשתלת שיניים ביום אחד בסביון63,000 ₪ - 37,000 ₪
    עלות שתלים חובקים (או זיגומטיים) בסביון מחיר ללסת70,000 ₪ - 50,000 ₪
    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)