במידה ואתם מעוניינים לעבור השתלת שיניים בשוהם, חשוב כי תהיו מודעים לכל אפשרויות ההשתלה העומדות בפניכם. בשורות הקרובות תקבלו סקירה מקיפה על כך, כמו גם מידע מועיל נוסף שיכין אתכם לקראת מעבר הפרוצדורה. איך מתבצעת השתלת שיניים, כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה ומה תציע לכם קליניקה מובילה בתחום? להלן התשובות לכל השאלות הללו.

 

השתלת שיניים בשוהם

השתלת שיניים בשוהם

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלה של שן אחת בשוהם

    השתלת שן בודדת מהווה את המקרה הקל והפשוט יותר. הליך זה כולל שימוש בשתל דנטלי אחד שמוחדר לעצם הלסת. את הכתר שמועמס על השתל ניתן על פי רוב להעמיס באופן מיידי אך כאשר מדובר באדם מבוגר או בעצם לסת שאינה חזקה מספיק, מומלץ להמתין מעט לפני העמסת הכתר על מנת לתת די זמן לריפוי וקליטה של השתל.

    על מנת לאבחן את מצב עצם הלסת יש לבצע צילום CT מקדים. מבחינת סוג הכתרים, כל עוד תתקשרו עם קליניקה איכותית, תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של כתרים, לרבות חרסינה יצוקה או זירקוניה, שנחשבים לאיכותיים יותר.

     

    השתלת סט מלא של שיניים

    מרבית טיפולי השתלות השיניים הם כאלה שכוללים יישום של סט מלא של שיניים על גבי מספר שתלים דנטליים. גם בהשתלת שיניים שכזאת צריך לקחת בחשבון את מצב עצם הלסת ובנוסף גם את שיקולי העלויות, שכן מדובר בטיפולים יקרים יותר.

    כיצד מתבצעת ההשתלה? ובכן, כאשר מצב עצם הלסת מאפשר זאת, הרופא המטפל מחדיר ארבעה עד שישה שתלים דנטליים ללסת (all on 4/6) וזאת באמצעות מברגה מיוחדת. בשיטה זו אין צורך בשתלים ביחס של 1:1 ובאמצעות 4 עד 6 שתלים, ניתן להשתיל סט מלא של שיניים בכל לסת. הדבר מוזיל במעט את העלויות היקרות של ההשתלה.

    גם במידה ומצב הלסת אינו אידיאלי, טיפולי השתלות שיניים בשוהם הם דבר אפשרי. בקליניקה איכותית ידעו למצוא לכם פתרונות מותאמים אישית, דוגמת שימוש בשתלים מתקדמים כגון זיגומה ושתלים חובקים.

    שתלים אלו יקרים יותר אך הם חוסכים פרוצדורות מעכבות ויקרות לא פחות כגון השתלת עצם בחניכיים והרמת סינוס.

     

    כמה עולה השתלת שיניים בשוהם?

    עלות טיפולי השתלת שתלים דנטליים בשוהם תלויה במותג הקליניקה ובשיטת ההשתלה הנבחרת. להלן מחירון לדוגמא:

     

    מחירון השתלות שיניים בשוהםמחיר מומלץ לטיפול
    השתלת שתלים דנטליים בשוהם, שיניים בודדות (שתל מתוצרת ישראל)4,500 - 2,500 ₪
    מחיר שתלים דנטליים (תוצרת חוץ) בשוהם5,500 - 2,400 ₪
    מחיר השתלת שן כתר בשוהם 5,500 - 2,500 ₪
    השתלת חניכיים בשוהם8,300 - 3,700 ₪
    עלות השתלת שן טוחנת בשוהם4,700 - 2,100 ₪
    מחיר השתלת שיניים בשיטת ALL ON 4/6 (מחיר ללסת)65,000 - 35,000 ₪
    שתלים חובקים/ שתלים זיגומטיים (ללסת)70,000 - 50,000 ₪
    השתלת שיניים ביום אחד בשוהם63,000 - 37,000 ₪

     

    כמו כן, חשוב לציין כי השתלת שיניים מונחית מחשב בשוהם, מייקרת את הטיפולים בכ-25 עד 30 אחוזים אך משפרת את אחוזי ההצלחה באופן ניכר ומשמעותי.

    עוד חשוב לדעת כי ניתן לעבור השתלת שיניים בשוהם גם בהרדמה מלאה, מה שעשוי לייקר את ההליך במעט. במרבית הקליניקות ההשתלה מתבצעת בהרדמה מקומית, אך במידה והינכם סובלים מחרדה דנטלית או מבעיה רפואית כלשהי, רצוי כי תבררו לגבי קליניקה אשר קיבלה את אישור משרד הבריאות לבצע זאת גם בהרדמה מלאה.

    למחירים נוספים בנושא השתלת שיניים לחצו כאן

     

    השתלה מונחית מחשב והשתלה ביום אחד

    בקליניקה מובילה יציעו לכם גם אפשרויות נוספות שיהפכו את השתלת השיניים שלכם לכזאת שמאופיינת בסיכויי הצלחה גבוהים במיוחד. למשל, השתלת שיניים מונחית מחשב, בה מייצרים סד מיוחד על פי הדמיה, שמאפשר את יישום השתלים בצורה מדוייקת יותר מבחינת זוויות ועומק ההחדרה.

    עוד אפשרות שכדאי לברר לגביה כאשר מעוניינים לעבור השתלת שיניים בשוהם, היא השתלה ביום אחד, מה שמאפשר את יישום השתלים והכתרים עוד באותו היום, במידה ומצב הלסת מאפשר זאת.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)