אם אתם מעוניינים לעבור השתלת שיניים בנתניה, חשוב כי תכירו את כל שיטות הביצוע המתקדמות ביותר ואת טווחי המחירים הממוצעים שלהן. רק כך תוכלו לזהות קליניקה מקצועית שבאמת כדאי להתקשר עימה. להלן סקירה מקיפה שתעשה לכם קצת סדר בין שלל שיטות הקיימות. קראו ובחרו בקליניקה שמסוגלת להציע לכם את כולן במסגרת הטיפולים המתקדמים שלה.

 

שתלים לשיניים בנתניה – איתור מרפאה מומלצת בעיר

◄קבלת הצעות מחיר להשתלת שיניים בנתניה ממיטב המרפאות בעיר 

◄ניתן להשוות מחירי טיפול בכל קליניקה בנתניה ולבחור את המתאימה לכם

השתלת שיניים - השוואת מחירים

 


    השוו הצעות מחיר ממרפאות השיניים המומלצות ביותר בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    השתלות שיניים בנתניה – מהן האפשרויות?

    בבואכם לברר לגבי קליניקה שמתמחה בהשתלות שיניים בנתניה, עליכם לבדוק באילו שיטות מתמחים הרופאים שלה.

    בימינו קיימות מספר שיטות השתלה, אך רק הקליניקות האיכותיות ביותר יוכלו להציע לכם את כולן.

    קליניקות שכאלה מעסיקות לא רק רופאי שיניים רגילים (שאומנם מוסמכים לבצע השתלות שיניים) אלא גם רופאי שיניים שעברו התמחות ספציפית בתחום השתלות שיניים.

    בהתאם לזאת הן יוכלו להציע לכם מגוון רחב של סוגי שתלים לשיניים, להלן כמה מהם:

    * שתלים רגילים – אלו הם השתלים הקלאסיים, שאותם מבריגים לתוך עצמות הלסת של המטופל והם נועדו לשאת על גבם שן אחת בלבד.

    * שתלים קצרים – כאשר עצם הלסת אינה ארוכה במיוחד, יש להימנע משימוש בשתלים ארוכים רגילים וליישם שתלים קצרים יותר אשר מותאמים באורכם לכל עצם הלסת של המטופל.

    * שתלים חובקים – שתלים מתקדמים מאוד שמתאימים לשימוש בלסת התחתונה במקרים של חוסר עצם. השתלים הללו "עוטפים" את הלסת ומוברגים אליה מהצד.

    * שתלים זיגומטיים – גם כן מתאימים במקרים של חוסר עצם אך מיועדים להשלמת סט מלא של שיניים בלסת העליונה, הם ארוכים מאוד ומוחדרים לעצמות הלחי (קרויות גם עצמות הזיגומה) ובכך ומאפשרות את ההשתלה ללא קשר למצב עצם הלסת של המטופל.

    * שתלי All on 4/6 – שתלים חזקים מאוד שמאפשרים יישום סט מלא של שיניים על גבי ארבעה עד שישה שתלים בלבד בכל לסת, במקום יישום של שתל על כל שן.

    הבחירה בשיטה זו או אחרת צריכה להתבצע לאחר אפיון מלא של הרופא המטפל את מצב הפה של המטופל והצרכים האסתטיים והפונקציונאליים שלו. את השתלים עצמם מכינים במעבדה בהתאמה אישית מושלמת לפה של המטופל, כשהמרפאות היותר המתקדמות מכינות את השתלים בצורה מונחית מחשב ולאחר שימוש בסד מיוחד.

     

    איתור קליניקה מומלצת לטיפול השתלת שיניים בנתניה

    ציינו שקליניקה איכותית בתחום השתלות השיניים היא כזאת שמעסיקה רופאים מומחים, כאלה שמסוגלים לבצע את ההשתלות בכל השיטות הקיימות. יחד עם זאת, ישנם עוד מספר פרמטרים המעידים על קליניקה שכדאי להתקשר עימה:

    • העסקה של מיטב המומחים בתחומי רפואת השיניים השונים – שכן לפעמיים יש צורך בהליכים מקדימים חשובים לפני ביצוע ההשתלה עצמה, כגון טיפולי חניכיים, הסרת אבנית ועוד.
    • איכות ומגוון המתקנים – ישנן קליניקות שמפעילות בתחומיהן גם מכון הדמייה ומעבדה, כך שניתן לעבור את כל התהליכים במסגרתן ולקצר את התהליכים משמעותית.
    • טיפולים מיוחדים – רק קליניקה ברמה גבוהה תוכל להציע לכם לעבור את טיפולי ההשתלה גם במסגרת מהירה של יום אחד בלבד ואפילו תחת הרדמה מלאה (רק קליניקות בודדות מחזיקות באישור משרד הבריאות לבצע זאת).

    הדרך הטובה ביותר לאתר קליניקה בנתניה שעומדת בכל הפרמטרים שציינו, היא לפנות לאתרים שמרכזים בתוכם קליניקות מובילות מכל הארץ, כאלה שעברו בקרת איכות קפדנית. באתרים שכאלה ניתן למלא פרטים נדרשים ומייד מקבלים הצעות מחיר רלוונטיות.

     

    שתלים דנטליים בנתניה – טווחי המחירים

    עלות השתלת שיניים היא דבר שתלוי במותג הקליניקה ואיכות השתלים שהיא עושה בהם שימוש. להלן טווחי מחירים ממוצעים:

    • מחיר שתל בודד בנתניה – החל מ- 4,500 שקלים כאשר מדובר במותג ישראלי, כשהמחיר יכול להגיע עד כ-5,500 שקלים עבור שתלים מחו"ל.
    • שתלי זיגמה או שתלים חובקים בעיר נתניה – החל מ- 55,000 שקלים ללסת.
    • כמה עולה השתלה מונחית מחשב באזור נתניה – החל מ- 35,000 שקלים ללסת.
    • השתלה בשיטות all-on-4/6 – החל מ- 35,000 שקלים ללסת

    למחירים אלו יש להוסיף לעיתים אלפי שקלים נוספים עבור הליכים נדרשים, כמו במקרה של השתלת עצם ללסת.

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)