ציפוי שיניים בנתניה זוהי הדרך המהירה ביותר לטפל בפגמים אסתטיים בשיניים. עם ציפוי לשיניים אתם יכולים לומר שלום ולא להתראות לשיניים סדוקות, צהובות או מוכתמות. באמצעות הליך פשוט ולא פולשני, כל אחד יכול להשיג את החיוך המושלם.

אז כיצד מתבצע הליך ציפוי שיניים בעיר נתניה? מהו סוג הציפוי המתאים לכם ביותר? וכמה זה עולה? מדריך מרוכז עם כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים קליניקה לציפוי שיניים בנתניה.

 

ציפוי שיניים בנתניה

ציפוי שיניים בנתניה – מידע, סוגי טיפול, מחירים

 

 

ציפוי שיניים בנתניה – הטיפול שישיב לכם את החיוך לפנים

ידעתם שבזמן שאנחנו מחייכים המוח שלנו מפריש אנדורפינים? האנדורפינים גורמים להפחתה מיידית בכאבים נפשיים ופיזיים. ציפוי שיניים בנתניה זוהי דרך מהירה לטפל בפגמים אסתטיים בשיניים, ולהחזיר לכם את הביטחון העצמי – ואיתו את החיוך.

אז מתי צריך לצפות את השיניים? ציפוי שיניים מתאים עבור מי שסובל מאחד או יותר מהפגמים הבאים, ומעוניין לתקן אותם במהירות:

✔️ סדקים בשיניים

✔️ שיניים צהובות או מוכתמות

✔️ רווחים בין השיניים (דיאסטמה)

✔️ שינויים שצורתם השתנתה עקב שחיקת שיניים

✔️ בחלק מהמקרים ציפוי שיניים יכול לשמש כפתרון לשיניים עקומות

 

קליניקה לציפוי שיניים בנתניה – למה לצפות?

אז מה זה ציפוי השיניים? ציפוי שיניים הוא הליך לא-פולשני לתיקון השיניים. במרבית המקרים, אפילו אין צורך בהרדמה מקומית. תחילת התהליך הוא בהשחזת השיניים (שיוף שיניים). מטרת ההשחזה היא להתאים את השן לקראת הציפוי. במהלך ההשחזה מסירים את השכבה העליונה של השן. מדובר בשכבה דקה מאד. השחזת השיניים מפסלת את הצורה הרצויה של השן, ומאפשרת הדבקה חזקה יותר של הציפוי.

לאחר שמסתיימת ההשחזה, הרופא מורח על השיניים חומר מיוחד. לאחר שהחומר מתקשה, מבצעים צילומי הדמייה. תוצאות הצילומים מועברות למעבדה, שם מייצרים את הציפויים תוך התאמה מדויקת לכל מטופל. הציפויים נראים כמו לוחיות זעירות ודקות, אותן מדביקים לשיניים באופן הדרגתי. התוצאה הסופית היא של חיוך לבן ונטול פגמים, במראה טבעי.

 


    השוו הצעות מחיר לציפוי שיניים ממרפאות השיניים המומלצות בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    מחיר ציפוי שיניים בנתניה

    מחיר ציפוי לשיניים בנתניה ובכלל, תלוי בסוג הציפוי הנבחר, באיכות הקליניקה ובמידת הוותק והמקצועיות של הרופא המטפל. באופן כללי, ציפוי חרסינה יקר יותר מאשר ציפוי קומפוזיט, אך הוא מחזיק תקופה ממושכת יותר. במידה ונדרשים טיפולי הכנה נוספים לפני הציפוי (למשל עקירות), מחירם יחושב בנפרד. כמו כן, חשוב לוודא שמחירי ההדמיה כלולים במחיר הטיפול.

     

    ציפוי שיניים בנתניה מחיר מומלץמחירון ממוצע לצרכן
    מחיר ציפוי חרסינה בנתניה (ציפוי בסיסי, 0.5 עד 1 מ"מ)3000 - 1800 ₪
    ציפוי לומינרס בנתניה מחיר טיפול בודד6000 - 3000 ₪
    מה עלות ציפוי קומפוזיט לשיניים בנתניה?2500 - 400 ₪
    עלות ממוצעת ציפוי למינייט בנתניה (ארבע שיניים לפחות)6000 - 2000 ₪
    ציפוי למינייט בנתניה
    מחיר לשן בודדת
    3700- 1900 ₪
    כמה עולים ציפויי זירקוניה לשיניים בנתניה?3000 - 1500 ₪
    ציפוי איימקס לשיניים מחיר (E-max)6000 - 3000 ₪
    ציפוי פורצלן לשיניים5000 - 2500 ₪

     

    סוגי ציפויי שיניים בנתניה 

    ציפויי שיניים ניתן להרכיב מחומרים שונים, לכל חומר יש יתרונות וחסרונות:

    ✔️ ציפוי חרסינה לשיניים בנתניה \ ציפוי למינייט בנתניה – ציפוי חרסינה, המכונה גם ציפוי למינציה או למנייט הוא הציפוי הסטנדרטי והנפוץ ביותר לשיניים. ציפוי זה עשוי מפורצלן חסינה, חומר חזק ועמיד. החיסרון של ציפוי חרסינה, הוא שקשה לבצע שינויים נקודתיים במידה ולא מרוצים מהתוצאה הסופית. לקריאה: ציפוי חרסינה לשיניים

    ✔️ ציפוי שיניים זירקוניה בנתניהציפוי זירקוניה לשיניים עשוי מאחד החומרים החזקים בטבע, הזירקוניום. ציפוי זירקוניום מתאים במיוחד לאנשים עם כתרים, כשהמטרה היא לשמור על מראה אחיד בגוון ובצבע.

    ✔️ ציפוי שיניים קומפוזיט בנתניה – ציפוי קומפוזיט מורכב מאותו החומר ממנו מכינים סתימות לבנות. יתרונותיו של הקומפוזיט הן במחיר שלו – הוא זול יותר בהשוואה לציפוי חרסינה. בנוסף, ניתן לערוך בו שיניים בקלות. חסרונותיו של הקומפוזיט הוא רגישותו להכתמה, ופחות עמידות מאשר ציפוי חרסינה. לקריאה: ציפוי שיניים קומפוזיט

    ✔️ ציפוי לומינירס לשיניים – בדומה לציפוי למינייט, גם הוא עשוי חרסינה. ההבדל הוא בעובי הלוחית – ציפוי לומינירס הוא דק יותר, ולכן מיוחס לו מראה טבעי. בציפוי לומינירס נשמר המבנה הטבעי של השיניים, ובדרך כלל אין צורך להסיר את שכבת האמייל של השן.

     

    נתניה – מפה של העיר:

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)