מתעניינים בטיפול ציפוי לשיניים בראשון לציון? ובכן, אתם לא לבד! ציפוי שיניים הפך לאחד ההליכים המבוקשים ביותר בעולם האסתטיקה הדנטלית. כולם רוצים חיוך לבן ומושלם, והיום, בזכות טכנולוגיה מתקדמת ניתן לבצע ציפוי שיניים בראשל"צ במינימום כסף וזמן. אז איזה ציפויים קיימים בשוק, כיצד ההליך מתבצע, וגם תשובה לשאלה – כמה עולה ציפוי לשיניים בקליניקות בראשון לציון?

 

ציפוי שיניים בראשלצ

מידע על ציפוי שיניים בראשון לציון – דנטלגייד מרכז המידע לטיפולי שיניים

 

 

ציפוי שיניים בראשל"צ – הדרך לחיוך המושלם מתחילה כאן

חיוכים מלאים בשיניים בוהקות ולבנות ניבטים אלינו מכל עבר: בטלוויזיה, בקולנוע, בכרזות הפרסום. אבל איך הסלבס משיגים את המראה הנחשק של שיניים לבנות ומושלמות? ובכן, לא מדובר בגנטיקה משובחת, אלא בהליך פשוט של ציפוי שיניים, שכל אחד יכול לבצע בקלות – כן, גם אתם.
הליך ציפוי השיניים הומצא בזמן מהפכת הסרטים המדברים בהוליווד. רבים מהשחקנים סבלו משיניים פגומות, ומרגע שהם היו צריכים לדבר ולשיר בסרטים – זה ניכר. מאפר בכיר בתעשייה פנה לרפואה בבקשה לעזרה, הפתרון לבעיה הגיע בצורת ציפויי שיניים. מאז ועד היום, הליך ציפוי השיניים הלך והשתכלל מבחינה טכנולוגית והפך לנגיש עבור כולם. אז כל הדרך מהוליווד, היום אפשר לבצע ציפוי הלבנת שיניים בראשון לציון בקלות.

 


    השוו הצעות מחיר לציפוי שיניים ממרפאות השיניים המומלצות בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    אז מהו בעצם ציפוי שיניים, ומי זקוק לו?

    ציפוי שיניים הוא הליך טיפול שמרני בתחום טיפולי השיניים, במהלכו מכסים את השן בחומר ייעודי, כדי לתקן פגמים אסתטיים. לרוב הציפוי מיוצר מחרסינה, אך קיימים גם ציפויים נוספים: ציפוי קומפוזיט, ציפוי לומינרס ואחרים. הציפוי מודבק באופן כימי, שהופך אותו לחלק מהשן עצמה. לאחר ההדבקה, רופא השיניים משחיז את החומר לכדי שלמות אסתטית. ציפוי השיניים מורכב משכבה דקיקה, בעובי שאינו עולה על מ"מ אחד.

     

    מהם סוגי הציפויים הקיימים לשיניים?

    ציפוי שיניים יכול להתבצע באמצעות שימוש בחומרים שונים, כאשר לכל חומר יתרונות וחסרונות משלו:

    ✔️ ציפוי חרסינה בראשל"צ \ ציפוי למינייט בראשון לציון – ציפוי חרסינה (מכונה גם ציפוי למינייט) הוא הנפוץ ביותר. יתרונות החרסינה הן שמדובר בחומר חזק שלא נסדק ולא נשבר, ומחזיק מעמד במשך שנים רבות (10-20 שנה). החרסינה לא גורמת לתהליכים דלקתיים בשיניים, ולכן היא בטוחה לשימוש. החיסרון של ציפוי חרסינה, הוא שקשה לבצע שינויים במידה ולא מרוצים מהתוצאות הסופיות. קריאה נוספת: ציפוי חרסינה לשיניים

    ✔️ ציפוי שיניים לומינירס – ציפוי לומינרס הוא למעשה גרסה משודרגת של צפוי למינייט, וגם הוא עשוי מחרסינה. ההבדל ביניהם הוא שציפוי למונירס דק יותר, ולכן לא משפיע על עובי השן. מראה השיניים המתקבל בשיטה זו נחשב לטבעי יותר.

    ✔️ ציפוי קומפוזיט – קומופוזיט הוא חומר מרוכב, ממנו מכינים גם סתימות לבנות. יתרונותיו של הקומופזיט לציפוי שיניים הן במחיר שלו – הוא זול יותר מחרסינה. בנוסף, במידת הצורך ניתן לבצע תיקונים בציפוי קומופזיט בקלות. יחד עם זאת, ציפוי קומופזיט מחזיק מעמד פחות שנים מחרסינה (בין 3-4 שנים). קריאה נוספת: ציפוי קומפוזיט לשיניים

    ✔️ ציפוי זירקוניה לשיניים – זירקניום הוא אחד החומרים החזקים ביותר בטבע. כפי שאפשר לצפות, ציפוי זירקוניה מקנה לשן עמידות וחוזק לאורך זמן. השימוש בזירקוניה מתאים בעיקר לאנשים עם כתרים מזירקוניה, כדי לשמור על אחידות אסתטית בין השיניים.

     

    כמה עולה ציפוי שיניים בראשון לציון?

    מחיר ציפוי שיניים בראשל"צ מורכב ממספר גורמים, ביניהם – סוג הציפוי, מספר השיניים המיועדות לציפוי ורמת היוקרתיות והמקצועיות של הרופא המטפל.

    במידה ונחוצות פעולות הכנה נוספות (כמו טיפול שורש, שיננית, החלפת כתרים וכד') הן ישפיעו על המחיר הסופי.

    לבסוף, יש לקחת בחשבון את מספר ההדמיות שיש לבצע בחלל הפה – כשמקבלים הצעת מחיר, חשוב לוודא שהמחיר כוללו גם את מחירי ההדמיה!

     

    ציפוי שיניים בראשלצ מחיר מומלץמחירון ממוצע לצרכן
    ציפוי למינייט בראשון לציון מחיר החל מארבע שיניים לפחות6000 - 2000 ₪
    מחיר ציפוי לומינרס בראשון לציון (טיפול בודד)6000 - 3000 ₪
    עלות ציפוי חרסינה בסיסי (0.5 עד 1 מ"מ)3000 - 1800 ₪
    העלות עבוד ציפוי פורצלן לשיניים בראשלצ5000 - 2500 ₪
    ציפוי למינייט בראשלצ
    מחיר לשן בודדת
    3700- 1900 ₪
    כמה עולה ציפוי קומפוזיט בראשון לציון?2500 - 400 ₪
    כמה עולה ציפוי איימקס בראשון? (E-max)6000 - 3000 ₪
    המחיר לטיפול ציפוי זירקוניה בראשון לציון3000 - 1500 ₪

     

    אז מתי למעשה ציפוי שיניים מומלץ?

    ציפוי שיניים בראשלצ יכול להתאים בכל אחד מהמקרים הבאים:

    ✔️ כאשר טיפול הלבנת שיניים רגיל לא הניב תוצאות מספקות.

    ✔️ במקרה של סדקים ושברים בשן.

    ✔️ במקרה של שחיקה ממושכת – נפוץ בקרב אנשים שחורקים שיניים בשינה.

    ✔️ במידה ומופיעים על השן כתמים שאי-אפשר להסיר.

    ✔️ ניתן להשתמש בציפוי שיניים כדי לסגור רווחים קלים בין השיניים.

    ✔️ ניתן להשתמש בציפוי שיניים לצורך יישור שיניים, במקום ההליך הארוך של גשר דנטלי.

     

    ראשון לציון – מפה של העיר:

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)