חושבים על ציפוי שיניים ברמת גן? אנחנו לגמרי יכולים להבין. ציפוי והשלמת שיניים ברמת גן זאת הדרך הפשוטה ביותר לפתור מגוון של פגמים אסתטיים, בלי להוציא יותר מדי כסף ובלי להסתבך בטיפולי שיניים מורכבים. אז כמה זמן מחזיק ציפוי שיניים? איך בוחרים בציפוי הנכון? וכמה עולה ציפוי למינציה לשיניים ברמת גן? הצעד הראשון בדרך לחיוך המושלם ברמת גן מתחיל ממש כאן.

 

ציפוי שיניים ברמת גן

ציפוי שיניים ברמת גן

 

 

מה חשוב לדעת על ציפוי שיניים ברמת גן?

ציפוי שיניים באיזור רמת גן הינו הליך פשוט, שיכול לשדרג את המראה שלכם פלאים. בהליך ציפוי שיניים מרכיבים חומר מלאכותי על השן, וכך אפשר לפתור באופן מיידי מגוון בעיות אסתטיות מטרידות: סדקים ושברים בשיניים, רווחים בין השיניים, שיניים שחוקות, שיניים צהובות ומוכתמות, שיניים בגדלים שונים וכדומה.

ציפוי השיניים מתבצע באחת מהטכניקות הבאות: ציפוי קומופזיט או ציפוי מחרסינה (למינציה) מסוג למינייט או לומינרס. מה ההבדל בין הטכניקות ואיך תדעו מה מתאים לכם? מיד נענה על כל השאלות.

 


    השוו הצעות מחיר לציפוי שיניים ממרפאות השיניים המומלצות בישראל, ללא התחייבות וחסכו זמן וכסף!

    שם:
    יישוב מגורים:
    טלפון:
    הערות:

     

    סוגי ציפויים לשיניים ברמת גן – יתרונות וחסרונות

    אפשר לבצע ציפוי שיניים באמצעות חומרים שונים, לכל אחד מהחומרים חסרונות ויתרונות משלו:

    ✔️ ציפוי למינייט לשיניים ברמת גן: הציפוי הנפוץ ביותר הוא ציפוי למינייט. ציפוי למינייט עשוי מחרסינה – חומר חזק שמחזיק לאורך זמן, בין 10 ל-20 שנה. תחזוקה של ציפוי למינייט היא פשוטה להפליא, ולא דורשת מכם מאמצים מיוחדים. עוד יתרון של חרסינה הוא האפשרות להתקין ציפוי על כתרים בשיניים בקלות וביעילות. החסרונות של ציפוי למינייט הוא שיש צורך בהשחזה ושיוף השן לפני התקנת הציפוי.

    ✔️ ציפוי לומינרס ברמת גן: כמו הלמינייט, גם ציפוי לומינרס עשוי מחרסינה ההבדל ביניהם נעוץ בעובי הציפוי. ציפוי למוינרס דק יותר בהשוואה ללמינייט, בעובי של 0.2 מ"מ בלבד. ניתן ליישם ציפוי לומינרס בקלות, כך שהשיטה מתאימה למי שמעוניין באפשרות של ציפוי שיניים ללא השחזה. מכיוון שהציפוי דק הוא משקף את גוון השן שנמצאת מתחת לציפוי, ולכן הוא פחות מתאים למי שסובל מבעיה של שיניים מוכתמות.

    ✔️ ציפוי קומפוזיט ברמת גן: ציפוי קומופוזיט הוא הליך פשוט שניתן להשלים בשני מפגשים בלבד, בעוד שבעבור ציפוי חרסינה תידרשו להגיע ל3-4 מפגשים. יתרון נוסף של הקומפוזיט הוא שניתן לבצע תיקונים בציפוי בקלות במידת הצורך. בנוסף, ציפוי קומופזיט זול יותר מציפויים אחרים ולכן הוא מתאים לכל כיס. למרות יתרונותיו, ציפוי קומפוזיט רגיש יותר מחרסינה לשינוי צבע ופיגמנטים.

     

    הלבנת שיניים ברמת גן באמצעות ציפוי שיניים

    השן שלנו מורכבת משכבת דנטין צהבהבה, המצופה בשכבת אמייל. לאורך השנים שכבת האמייל נשחקת, בעוד ששכבת הדנטין מתעבה. התוצאה? שיניים צהובות. ציפוי שיניים ברמת גן יחזיר לכם את החיוך הלבן שהיה לכם כשהייתם צעירים. בניגוד לשכבת האמייל הטבעית, ציפוי חרסינה לא מושפע מחומרים כמו סיגריות, משקאות מוגזים וקפאין.

    הלבנת שיניים באמצעות ציפוי מקנה לשן צבע לבן וטבעי לאורך זמן, בלי לפגוע בשן ובחוזק שלה. ציפוי שיניים זאת הדרך להלבין שיניים שלא מגיבות לטיפול שיננית או הבהרה פשוט.

     

    כמה עולה ציפוי שיניים ברמת גן?

    מחיר ציפוי שיניים ברמת גן תלוי בשיטה הנבחרת, ובמידת היוקרה של הקלינקה והרופא המטפל. המחיר לציפוי שן אחת נע בין 900 ל-6000 ש"ח בממוצע, בהתאם לפרמטרים שהזכרנו. באופן כללי, ציפוי קומופזיט הוא זול יותר מציפוי חרסינה, אך הוא מתאים לבעיות אסתטיות קלות בלבד. כשאתם מבררים עלויות של ציפוי שיניים ברמת גן יש לקחת בחשבון גם עלויות תחזוקה. ציפוי קומופזיט נשחק מהר יותר, ועל כן מחזיק פחות זמן מציפוי חרסינה.

     

    ציפוי שיניים ברמת גן מחיר מומלץמחירון ממוצע לצרכן
    ציפוי למינייט ברמת גן מחיר ל
    לשן בודדת
    3700- 1900 ₪
    עלות ציפוי לומינרס ברמת גן (טיפול בודד)6000 - 3000 ₪
    מחיר של ציפוי למינייט ברמת גן מחיר החל מארבע שיניים לפחות6000 - 2000 ₪
    מחיר ציפוי חרסינה בסיסי ברמת גן (0.5 עד 1 מ"מ)3000 - 1800 ₪
    עלות עבור ציפוי פורצלן לשיניים ברמת גן5000 - 2500 ₪
    המחיר לטיפול ציפוי זירקוניה ברמת גן3000 - 1500 ₪
    כמה עולה ציפוי קומפוזיט ברמת גן?2500 - 400 ₪
    כמה עולה ציפוי איימקס ברמת גן? (E-max)6000 - 3000 ₪

     

    רמת גן – מפה של העיר:

    Latest posts by מערכת DentalGuide (see all)